sobota, 11 grudnia 2010

01.02.09 // Znów zima... || [*] || dopisek 6.02.09 || 8.02

Hej

i po radości ...
mojej Babci się pogorszyło
i musi ją wspomagać maszyna przy oddychaniu ;(

14:30 babcia nie żyje :( ;(( <płacz>
[*]

i jak ja mam się teraz do egzaminów uczyć :/

... ;(

"Śmierć jest wiecznym schronieniem,
w którym nic się nie odczuwa"

Fotki z dziś. Całą noc padało...

****************************

dziś 6.02 godz 17:30

właśnie wróciłam z egzaminu ze statystyki
głowa mi pęka
ale to nie nowość bo zawsze bolała po 1,5h klasówce z matmy w LO ;p

Napisałam wszystko tylko nie wiem czy wykładowcy się spodoba
podobno czepia się szczegółów np. interpretacji (odpowiedzi)

Dziś były też wpisy z bankowości.
W poniedziałek wyniki i wpisy z marketingu
oczywiście szukali głupiego kto pójdzie ;p
a że JA mam blisko to...
ale się nie dałam i nie wzięłam wszystkich
a co ;p trzeba być asertywnym no nie <hehe>

W poniedziałek też jest egzamin z podatków :/
mój ostatni w tej sesji
bo jestem zwolniona z czwartkowego :D

Czwartek i piątek - wpisy
jak nie będzie poprawek to będę mieć 3 TYGODNIE wolnego :D

Wczoraj był pogrzeb...
z tego powodu Zjazd Rodzinny
fajna sprawa ale czemu z takiego powodu :(

Dziękuje za komentarze :)

Pozdrawiam

******************

8.02 niedziela

byłam dziś w kościele
w końcu niedziela ;p
ale od dawna nie chodziłam
tylko z powodu jakieś święta

ALE

spowiedź i ... śmierć babci ;( [*]
to zmieniły.
Jestem ciekawa ile wytrwam
bo nie jestem w tym dobra ;p

TRZYMAĆ KCIUKI
juto ostatni egzamin.

Miłego poniedziałku :)
********

po egzaminie
myslę ze dobrze poszedł :)

w końcu wolne :D
3 tygodnie nic nierobiena hehe

komentarzy [58] Komentuj z głową »
szczęśliwa
13.02.09 21:56, .lovelybee.
// skasuj komentarz
bo od poniedziałku mam nowy semestr :P
sexy
13.02.09 10:04, clymenia // .
// skasuj komentarz
i jak spędzisz swoje 3 tygodnie wolnego? :)+
zakochana
12.02.09 22:49, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki.. ja właśnie rozbiłam sobie kolano to mił się zaczyna ;D Buziaki!
zajęta
12.02.09 15:38, **Kirke**
// skasuj komentarz
udanego popoludnia, ja czekam az sie zagotuja ziemniaki i bede zajadala obiad z Zuzia za jakies 15 min, czesc
zajęta
12.02.09 15:35, **Kirke**
// skasuj komentarz
oby tylko moja Zuzia tego nie odziedziczyla po mnie, bo bedzie miala przesrane
zajęta
12.02.09 15:18, **Kirke**
// skasuj komentarz
dla mnie to teraz pierwsze skrzypce stanowi wyleczenie moich biednych zatok, jutro ide umowic sie na te zabiegi, mam nadzieje ze pomoga
zajęta
12.02.09 15:16, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja lubie takie cos, chce ten wykorzystac czas poki narazie nie pracuje bo potem bedzie trudniej o praktyke
zajęta
12.02.09 14:52, **Kirke**
// skasuj komentarz
no to super, ja dzis bylam z wizyta kontrolna u laryngologa i dostalam skierowanie na 10 zabiegow lamp, a potem zalatwilam na uczelni wszystjkie formalnosci zwiazane z praktykami zawodowymi i spotkalam znajoma ktorej nie widzialam kawal czasu, troche sobie pogawedzilysmy i tak zlecialo narazie polowe dnia...
zajęta
12.02.09 14:47, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak mija dzien?
zajęta
12.02.09 09:21, **Kirke**
// skasuj komentarz
no grzywka jak sie zle uklada psuje ogolny wyglad fryzury
zakochana
11.02.09 23:46, Frage
// skasuj komentarz
a dziękuje wszystko dobrze :) ściskam gorąco:)
zakochana
11.02.09 20:14, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki :)). Już dobranoc? Dopiero się wieczór zaczyna ;))
zakochana
11.02.09 20:02, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Już kupiony.. właśnie Ci odpisuję na NK ;))
zadowolona
11.02.09 19:18, aniaw
// skasuj komentarz
dzięki no oby :-) też życze milusiego wieczoru
szczęśliwa
11.02.09 18:04, .lovelybee.
// skasuj komentarz
no ferie mam. jestem w kaliszu od niedzieli ale tylko przez tydzien. :)
spokojna
11.02.09 14:19, KiniaM
// skasuj komentarz
Na wariackich papierach ale udało sie :)
zakochana
11.02.09 00:28, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
hehe odpocznij trochę, należy Ci się :)
zadowolona
11.02.09 00:00, Iv
// skasuj komentarz
ja mam taki zapłon .. ejj ja te filmy wywolalam jakies 2 tyg temu a w ubieglym tygodniu zabralam sie za powycinanie skanów :)
zajęta
10.02.09 23:22, **Kirke**
// skasuj komentarz
czasem mi sie wydaje ze niektorzy sa jak prymitywny lud plemienny, ktory uznaje tylko prace fizyczna, plodzenie dzieci i zapelnianie swojego brzucha jedzeniem a wyzsze wartosci dla nich nie istnieja, pa
zajęta
10.02.09 23:17, **Kirke**
// skasuj komentarz
twoj wykladowca ma absolutna racje- nalezy sie ksztalcic cale zycie i rozwijac wlasna osobowosc, szkoda ze nie wszyscy tak mysla, mimo ze mamy XXI wiek, pozdrawiam i zmykam spac bo jutro Zuzie musze obudzic o 7.15 do szkoly
zajęta
10.02.09 16:45, **Kirke**
// skasuj komentarz
trzeba bylo wszyc nowy suwak do plaszczyka Zuzi
zakochana
10.02.09 13:38, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Właściwie to on bardzo dużo pracuje. Jest nauczycielem w jakiejś szkole. Teraz tam jest. Oprócz tego ma swoją firmę taksówkarską, zajmującą się przede wszystkim ludźmi z lotniska, ale nie tylko... No, takk.. właśnie. Mniej więcej to wygląda. Strasznie dużo pracuje, ale mówi, że to zmieni.. No, wymyśl coś.. jakiś malutki pomysłek :))
zakochana
10.02.09 09:00, endearmentt
// skasuj komentarz
hmm... przykro mi... pozostaje czekać na wiosnę...
spokojna
09.02.09 22:22, KiniaM
// skasuj komentarz
Trzymam kciuki za wynik .........
zajęta
09.02.09 16:25, **Kirke**
// skasuj komentarz
dzis zla ale z drugiej strony happy bo Zuzia wyzdrowiala i juz nie musze ja smarowac tym siarkowym paskudztwem
zajęta
09.02.09 16:02, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak tam samopoczucie?
zadowolona
09.02.09 15:58, aniaw
// skasuj komentarz
dziekuje pozdrowionka
zakochana
09.02.09 15:37, *tabaque
// skasuj komentarz
i jak ostatni egzamin ?:)
zakochana
09.02.09 13:21, Maduixa // przykro mi z powodu babci
// skasuj komentarz
moj dziadek zmarl 26.01 i wlasnie w zeszly czwartek go pochowalam, przyjechalam do Polski specjalnie, a teraz sie rozlozylam i choruje...
zadowolona
09.02.09 13:15, miss understood
// skasuj komentarz
przykro mi. Rok temu też strarciłam babcię, więc chyba mogę sobie wyobrazić co czujesz. Wierz lub nie, ból kiedyś mija.
zakochana
09.02.09 08:05, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
i jak tam egzamin poszedł? Na pewno świetnie!!! :))) oj ja do kościoła nie chodzę... i nie będę nigdy chodzić. Nie czuję tam Boga wcale. Czuję go za to, w najmniej oczekiwanych momentach i to wtedy z Nim rozmawiam :) całuję
zakochana
08.02.09 21:19, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Pewnie Słonko, że Cię to spotka. Każdy kto wierzy w swoje szczęście i czeka na nie to je otrzyma. Siła przyciagania. Buziaki :**
zadowolona
08.02.09 19:17, miss understood
// skasuj komentarz
Bo życie już tak ma, że jak się człowiek cieszy to wszystko musi być na opak. A jak poszedł egzamin? Co z babcią, oby było lepiej. Pozdrawiam
zakochana
08.02.09 19:17, *tabaque
// skasuj komentarz
dasz rade z tym egzaminie na pewno kochana:) ja mam nadzieje ze tez
zajęta
08.02.09 17:45, **Kirke**
// skasuj komentarz
ej no co ty, nie martw sie nie zaliczysz teraz zawsze jest poprawka- tak ja sobie to tlumacze zawsze. Zreszta czemu nie mialabys zaliczyc go skoro reszta poszla ci swietnie. U mnie od wczoraj dol na maksa ale moze jutro bedzie lepiej
zajęta
08.02.09 17:39, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak tam dzis samopoczucie? egzaminy juz pozdawane wszystkie?
spokojna
07.02.09 12:10, KiniaM
// skasuj komentarz
Uwielbiam filmy, ksiażki o podrożach w czasie. Ta mozliwość cofnięcia sie do czasów i miejsc, ktore nam sa obce , odległe ..... Zobaczyć chociażby własnych dziadków czy rodziców jako nastolatków .... Cudowne pole do popisu wyobraźni. Narnia urzekła mnie jako dziecko. Teraz pozostal sentyment :) .............. Wiosna oczywiście przyjdzie , gdy nastanie jej pora , a śnieg przydał by sie jeszcze , taki prawdziwy, a nie szaruga i błoto . Pozdrawiam słonecznie :)
zajęta
06.02.09 21:17, **Kirke**
// skasuj komentarz
a co do studiow to jesli bede przy kasie to od pazdiernika chcialabym zaczac studia uzupelniajace mgr na kierunku pedagogika specjalna z terapia pedagogiczna po to by jeszcze bardziej podniesc swoje kwalifikacje zawodowe i bez problemu znalezc robote na stale w swoim miescie- mam nadz ze sie uda
zajęta
06.02.09 21:10, **Kirke**
// skasuj komentarz
program ten to Irfanvie
spokojna
06.02.09 20:56, deuced // .
// skasuj komentarz
Babcia na pewno bedzie teraz nad Toba czuwac :* pomysl, bedziesz Ja czuc przy sobie w kazdej chwili szczescia :)) ja przynajmniej tak czuje, bo moja Babcia tez odeszla... i mysle sobie, ze patrzy na mnie :) powodzenia podczas sesji - i zeby Ci sie wszystko ladnie ulozylo :****
zadowolona
05.02.09 23:38, Iv
// skasuj komentarz
znaczy sie asfalt :)
zadowolona
05.02.09 23:38, Iv
// skasuj komentarz
inne ukazanie naszej "majestatycznej" stolicy :) i o to mi chodziło jak robiłam zdjęcia :) Zabrze nie posiada rynku to była wieś i nawet ratusza w niej nie było i tak zostało do dzis tylko ulice z bruku mamy
zajęta
05.02.09 22:04, **Kirke**
// skasuj komentarz
gdybym tylko wiedziala skad to przywloklo moje dziecko, nigdy na oczy nie widzialam nikogo ze swiezbem, myslalam ze to swinstwo dawno wyginelo w koncu mamy XXIwiek
zadowolona
05.02.09 15:49, Iv
// skasuj komentarz
dziekuje ;* strasznie mi przykro, teraz dopiero przeczytałam, wczesniej nie zagladalam tutaj :( znam ten bol .. :*
sexy
04.02.09 09:47, clymenia // ,
// skasuj komentarz
<przytul> [*]
zadowolona
03.02.09 17:18, aniaw
// skasuj komentarz
dzieki, oj :-( najszczersze kondolencje dla Ciebie i całej twojej rodziny [*] i znicz ode mnie dla babci
zajęta
03.02.09 14:45, **Kirke**
// skasuj komentarz
przyjmij prosze ode mnie wyrazy najgłębszego żalu
chora
03.02.09 13:48, malaemka
// skasuj komentarz
:((( Wspolczuje z powodu ..wiesz:( Jak mi Babcia zmarla bylam jakos przed matura:/ Z Babcia mialam cudowny kontakt i kochalam ja jak nikogo(!) innego....ehhh :) ale teraz wiem , ze ona jest moim Aniolem. Tyle juz mi pomogla...przejsc przez to wszystko, przez moja prawie depreche itd..i sprawila, ze gdzies tam daleko w Bulgarii poznalam mojego Marco;) i ze Antos jest piekny i zdrowy:) ( madry itd itp :P ;)) trzymaj sie!! Babcia jest przy Tobie! W Twoim sercu, pamieci itd..rozmawiaj z nia zawsze ..:) ona Cie slyszy:)
zajęta
03.02.09 13:21, **Kirke**
// skasuj komentarz
no u mnie juz nic prawie nie zostalo z opadow sniegu-topi sie wszystko i dobrze chce juz wiosny
zakochana
03.02.09 10:50, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Przykro mi.. ale na pewno babcia jest teraz szczęśliwa i czuwa nad Tobą.. Całuski :*
chora
02.02.09 21:53, kolorek
// skasuj komentarz
<tulę> ja w lipcu przeżywałam to samo zmarł mi dziadziuś, najcudowniejsza i najbardziej kochana osoba... kiedyś pisałam o nim na starym blogu jako o starszym panie, musisz zaliczyć właśnie dla babci. ja dopiero pogodziłam się z śmiercią dziadka jak zrobiłam tatuaż
zakochana
02.02.09 18:22, *tabaque
// skasuj komentarz
przykro mi :( [*]
zajęta
02.02.09 18:06, na_opak
// skasuj komentarz
przykro mi:( ale właśnie dla niej powinnaś tą sesję zaliczyć jak najlepiej!
spokojna
02.02.09 17:13, KiniaM
// skasuj komentarz
Przykro mi kochana ............. U mnie za kilka dni rocznica śmierci mojej ukochanej babci - mentorki i nauczycielki życia .
zakochana
02.02.09 15:56, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
dasz radę!!! Przykro mi :( ból przeokrutny, ale trzeba iść dalej i ładnie sesję zaliczyć :) całuję
zakochana
02.02.09 13:54, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ojej przykro mi!! :(:(:(:(( studiuje ekonomike i finanse przedsiebiorstw
leń
02.02.09 11:03, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Oj miałam i wczoraj też :)
zajęta
01.02.09 14:29, na_opak
// skasuj komentarz
ale powinnaś wierzyć mimo wszystko, że jej się poprawi!:) PS. a za przedmioty zwracam honor;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz