piątek, 3 grudnia 2010

12.10.07 // Dziś są moje urodziny... \\\ wpis jest juz...

Wpis bedzie pozniej - teraz jestem chora :|

Dzieki za zyczonka :)

PS. Ja nie mogę już rok mi minal ;p

**********EDYCJA***********13.10.2007**********

Jeszcze raz DZIĘKUJĘ wszystkim za życzenia urodzinowe :)

A impra będzie razem z 18stka sis, czyli za jakiś miesiąc... :)
U mnie super, oprócz tego że jestem przeziębiona... :/
W końcu czuję się szczęśliwa.
I jeżeli śnię to mam nadzieję, że się Nie obudzę... :D

Na studiach ok. Wykłady mi się podobają, bo
nie pytają :D
No oprócz TI.

A angielski z Turkami to jest coś... ;p
Książka na PWSZ taka sama jak II LO, czyli jaką ma moja młodsza sis <lol>

Wykładowca od Prawa przyszedł ostatnio z wnukiem
[świetny dzieciak]
Wykładowca: "Macie słuchać mnie, a nie jego..."
[mały strasznie dekoncentrował]
W: "To tylko ten jedyny rax jest on ze mna..."
MY: "Może przyjść znowu..." ;p
W: "Możecie po wykładzie przyjść po autograf do Tomka..."
"To jest historyczna chwila..."
<lol>

Wykladowca i cwiczeniowiec w jednym od matmy
wydal ksiazke i powiedzial ze jest "fajna" i ze zniej beda zadania na kolosie i ze mozna ja miec na nim :D
<super> <hihihihi>

W poniedziałek planowo wolny - super - w LO tak nie było :D
a i piątek wolny bo wbrew zasadom szkoly facet przeniosl nam cwiczenia na czwartek, ale ciiiicho bo to tylko 4 laskom w tym mnie oczywiscie :D
i piatek tez mam wolny :D
tzn zapisalam sie na W-F na piatek i nie chce facetowi mieszac wiec tak zostanie przynajmniej do konca I semestru.

W środę dowiedziałam się przez przypadkowe spotkanie ze moj partner z tancow tez studiuje na PWSZ-ecie :D
[ledwo go poznalam ;p]

W poniedziałek jest tez Uroczysta Inauguracja Roku Akademickiego 2007/2008,
więc wolne bo Dzień Rektorski.
Ja osobiscie nie zaszczyce w ten dzien scian PWSZ swoja skromna osoba :D
poszlabym ale kolezanki nie ida a sama na pewno nie pojde :P
taka obowiazkowa to nie jestem, bez przesady musi byc jakis umiar ;p

Oglądałam wczoraj debate Kaczor(a)-Donald(a)
Była świeetna... ;p
Szkoda że nie widziałam poprzedniej i nie zobacze następnej :| ;p
[byłam i będę na tańcach :)]

www.21pazdziernika.pl

W wyborach każdy (pojedynczy) głos jest ważny.
"Zmień kraj. Idź na wybory."
Zagłosuję, bo...
...nie chcę powtórki z "rozrywki" !!!

www.21pazdziernika.pl

Z 27 (sob) na 28 inwentaryzacja w M... a z 26 na 29 w C.... :D
Trochę grosza wpadnie... ;p
to drugie jeszcze nie pewne bede dzwonic w pon w tej sprawie
dobrze ze 29-poniedzialek mam planowo wolny od zajec i moge isc na nocke ;p
Fajny mam nawet plan,
ale za to w srody jestem w szkole od 9:45 do 17
a w srody od 8 prawie do 19 :/
te 1,5godzinne wyklady i zajecia sa meczace jednak 45 min albo 1h to wystarczajaco duzo.. ;p :|

To chyba tyle, narazie... ;)

Pozdrawiam serdecznie i całuję
wasza pociągająca [albo] smarkata
pani_zuczek

Ps. Zadanie proste, że lewą ręką można zrobić... /na matmie/

Ps2. http://dogomania.pl/forum/showthread.php?t=84641 - post o kaliskim schronisku... :(

PS3. http://www.sunsilk.pl/app/oneContestPhoto?voted=true&photoId=2195&user=pani_zuczek - ślicznie proszę o głosy i komentarze :D /fotka ta sama co w poprzednim wpisie/


komentarzy [57] Komentuj z głową »
szczęśliwa
16.10.07 22:45, Łapa // .
// skasuj komentarz
Jesień...
spokojna
15.10.07 21:49, Woldox
// skasuj komentarz
+
nieszczęśliwa
15.10.07 20:21, Patitka
// skasuj komentarz
niestety samotna niedziela-ale dziś dzień z K ;)
leń
15.10.07 18:29, fryteczka
// skasuj komentarz
tak myslałam ze dlatego nie wiesz o tym programie :) mam nadzieje ze jej sie uda chociaz natalia taka ruda tez jest dobra :)
leń
15.10.07 18:10, fryteczka
// skasuj komentarz
tzn ja nie biore ale ona bierze :) na tvn w you can dance sroda 21:30 :)
leń
15.10.07 18:10, fryteczka
// skasuj komentarz
tzn ja nie biore ale ona bierze :) na tvn w you can dance sroda 21:30 :)
spokojna
15.10.07 16:19, Nahia Takako
// skasuj komentarz
Przperaszam ze tak póżno , ale wszysktieogo najlepszego , słonka , szczescia, spełnienia marzen i w ogóle wszysktkiego najlepszego :* 1000 Latek :* a mam takie pytanko co Ty studiujesz? moze to głupie , ale nudzi mnie liceum ,wolałam bym juz isć dalej a nie uczyć sie zbędnych rzeczy .... a jaki taniec trnujesz? Buziaki:*:* plusik :*
spokojna
15.10.07 13:45, lovelka
// skasuj komentarz
Oj, ominęły mnie urodziny! Wszystkiego najlepszego:*. A na wybory idę, bo mogę i chcę zmienić świat.
zadowolona
15.10.07 10:20, Anusia1985
// skasuj komentarz
dziękuje w imieniu babci no to też mieliście dobre ciasto pozdrowionka
zajęta
14.10.07 21:06, Moniaa
// skasuj komentarz
Poniedziałek wolny!?!?! Ja też tak chcę!:P Ja nie mam wolnego w ogóle.... Ale za to w tym tygodniu wtorek, środę i piątek tylko po 1,5 godzinki:P A tak w ogóle to muszę Cię w końcu dodać do ulubionych:P Wtedy bedę cześciej Cię odwiedzać :) Buuuuzialki wielkie:*
szczęśliwa
14.10.07 20:42, Justasia
// skasuj komentarz
hehe,nie oplacalo mi sie i nie chcialo :PP
14.10.07 20:23, Aoi-chen
// skasuj komentarz
Sczerze mówiąc nie zaciekawie hehe.Dużo nauki było.Pozdrawiam.
zakochana
14.10.07 19:58, _saintesessions
// skasuj komentarz
:))) oj Krakow cudny.. a ja spoznione zyczonka urodzinowe ;** ale szczere :))) ;***
zakochana
14.10.07 19:52, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
no macierze na studiach poznalam :) i jak dla mnie łatwe są ;] trzeba sie tylko dobrze skupic :))
14.10.07 19:52, biała 91
// skasuj komentarz
dziekuje za zyczenia :)
14.10.07 19:25, WerkaZ
// skasuj komentarz
Nie ciocia nie ma konta hehe Wszystkiego najlepszego z okazji przedwczorajszych urodzinek...
leń
14.10.07 18:54, fryteczka
// skasuj komentarz
witam pania zuczkowa:D plusikuje i pozdrawiam
zmęczona
14.10.07 14:06, Oliwcia
// skasuj komentarz
prybywam ze spoznionymi zyczeniami. wszystkie naj :*
zajęta
14.10.07 13:55, _brunetka
// skasuj komentarz
przesyłam spóźnione życzenia ;)
zajęta
14.10.07 13:55, _brunetka
// skasuj komentarz
ja jestem nadal podchorzała, ale chyba już lepiej ;] jednak ten katar,aa! :( nawet nie czuję mojej pachnącej świeczki :( zdrowiej szybko ;*
szczęśliwa
14.10.07 13:08, Justasia // .
// skasuj komentarz
Prosze bardzo :) ja mialam miec polski i historie a pozniej akademie ale nie poszlam :PP
zakochana
14.10.07 11:03, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
hej :P ja tez w srody mam dlugo..znaczy w parzystym tygodniu 12-18:30 a w nieparzystym 12-17..i tez mam mayme w srody :) i wlasnie juz nam zapowiedzial ze co druga srode male kolokwia :P wlasnie biore Algebre liniowa-dokladniej macierze :P
14.10.07 10:55, Aoi-chen
// skasuj komentarz
Próbowalam ale tym nie mam co się chwalić hehe.Pozdrawiam.
sexy
14.10.07 10:19, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
a wszystkiego naj naj fajny kicius mój kicius którego miałam w niemczech zotał potrącony przez auto i musieli go uspać :(
szczęśliwa
14.10.07 09:57, .lovelybee.
// skasuj komentarz
nie wiem o czym to jest :D bo jeszcze nie zaczelam ;p
nieszczęśliwa
14.10.07 08:46, Patitka
// skasuj komentarz
przesyłam spóźnione życzenia :)
nieszczęśliwa
14.10.07 00:01, słodyczomanka
// skasuj komentarz
a i wszystkiego naj z okazji urodzin :) +
szczęśliwa
13.10.07 23:40, Łapa
// skasuj komentarz
:)
nieszczęśliwa
13.10.07 23:40, słodyczomanka
// skasuj komentarz
super bransoletka :)
zakochana
13.10.07 23:29, Maduixa // ok, gracias, w takim razie dobranoc:)
// skasuj komentarz
pa pa
zakochana
13.10.07 23:23, Maduixa // robisz mi smaka:)
// skasuj komentarz
chyba sobie zrobie kanapke z serem kozim, bo nie jadlam prawdziwej kolacji, bylismy w barze, zjadlam 4 montaditos czyli takie male kanapeczki z roznymi fajnymi rzeczami: tunczykiem, anchoves, serem kozim, pomidorkiem cherry...mniam ale juz mi sie zjadloby cosik.
zakochana
13.10.07 23:12, Maduixa // ja tez nie pijam...tak reklamuja, ale moim zdaniem jesli to ma funkcjonowac to musisz
// skasuj komentarz
to kupowac na okraglo...po jednej butelce napewno nie zadziala.
zakochana
13.10.07 23:08, Maduixa // to kuruj sie kuruj
// skasuj komentarz
u nas wieczorami juz chlodny wietrzyk,ale w dzien jescze goraco...najlepszy sposob aby sie przeziebic...ale mam nadzieje, ze sie uchowam.
zajęta
13.10.07 22:49, bdagusia
// skasuj komentarz
...debata była żeczywiście fajna... a na tańce rozumiem, zę towarzyskie tak?? też bym chciała ale właśnie z tym partnerem jest nie fajnie... w moim mieście chodziłąm i nie powiem bardzo mi się to podobało teraz niestety ni ma chłopa i tańców też nie ma:)
szczęśliwa
13.10.07 22:37, .lovelybee.
// skasuj komentarz
a weekend moze byc. nic specjalnego . musze jeszcze przeczytac mistrza i malgorzate ;]
zakochana
13.10.07 22:33, Maduixa // w niedziele przede wszystkim odpoczynek!
// skasuj komentarz
za duzo tego wychodzenia i kolacji, obiadow poza domem! Lubie tez czasem poleniuchowac w domu, poogladac tv, porobic cos w domu (jeszcze nie jest do konca urzadzony), a twoje plany?
zakochana
13.10.07 22:12, Maduixa // sobota ...fajnie, bylismy na zakupach w Mango Outlecie w Gava, w Ikei i w Carrefourze
// skasuj komentarz
troche sie zeszlo i w sumie nic specjalnego nie kupilismy ale ok.
zakochana
13.10.07 21:41, Maduixa // wszystkiego najlepszego!!!!
// skasuj komentarz
W ten sam dzien tez sa urodziny mojego taty, choc zmarl w wieku 39 lat, a ja mialam zaledwie 11 lat :(
szczęśliwa
13.10.07 20:50, .lovelybee.
// skasuj komentarz
aaaaaleee sie rozpisalas. a pisze prace o goluchowie ;p
zakochana
13.10.07 20:28, Plotkaraa
// skasuj komentarz
Nie ma za co:* O jak fajnie..trenuejsz taniec towarzyski???
zadowolona
13.10.07 19:07, Iv
// skasuj komentarz
aha no to ja nie rozumiem to chyba powinniscie psy do adopcji dawac nie ? chyba na tym to polega ..
zadowolona
13.10.07 18:53, Iv
// skasuj komentarz
a studiuje zaocznie :)
zadowolona
13.10.07 18:52, Iv
// skasuj komentarz
jak wydawaliście psy ?? nie rozumiem ..
zadowolona
13.10.07 18:28, Iv
// skasuj komentarz
no to super ze jestes szczęsliwa :) oby jak najdłużej :D
smutna
13.10.07 18:26, madziulinka25
// skasuj komentarz
nie ma za co:) to juz chyba tradycja na sunsilku:PP jak tam wieczorek mija??pewnie imprezka sie rozkreca:DD
szczęśliwa
13.10.07 17:59, .lovelybee.
// skasuj komentarz
prosze ;) /dokanczam prace na olimpiade ;D
chora
13.10.07 17:53, *Vanilla***
// skasuj komentarz
nie ma za co:)) cała przyjemnośc po mojej stronie:)))
zakochana
13.10.07 16:47, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Naj najjjjjjjjjjj! Nie było mnie i nie miałam kiedy napisać!:D:D: wsieeeeeeeeeeeeego najjjlepsiejszego!!! :*:*:*:* /// jak tam studia?:>
zakochana
12.10.07 22:08, Plotkaraa
// skasuj komentarz
Wszystkiego najlepszego! Uśmiechu na twarzy :) Spełnienia marzeń!
spokojna
12.10.07 21:16, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Zdrowia, szczęścia , pomarańczy i niech facet nago tańczy :) Wszystkiego naj naj ! A przede wszystkim zdrówka chorowitku .....
szczęśliwa
12.10.07 19:36, Justasia // .
// skasuj komentarz
Wszystkiego najlepszego w Dniu urodzin i duzzoooo zdrowka ;)))
sexy
12.10.07 18:22, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
iii plusik for u
sexy
12.10.07 18:22, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
kochanaaaaa zdrowia szczescia pomyślności usmiechów aaa i owocnej przyszłości i wszystkiego co tylko sobie zazyczysz
sexy
12.10.07 18:11, clymenia // ,
// skasuj komentarz
zdrowia, szczęścia, pomyślności ;]
zmęczona
12.10.07 17:09, cikita1 // dzien dobry Pani_zuczek:)
// skasuj komentarz
wsyskiego najlepsego z okazji urodzinek... duzo zdroffka... szczescia... spelnienia marzen...:) pzdr:*
zajęta
12.10.07 16:38, skejciara_z_marsa
// skasuj komentarz
witam! i zostawiam serdeczne życzonka z okazji urodzinek i życze tez szybkiego powrotu do zdrowia
spokojna
12.10.07 15:58, ZdegustowanaMarchewka // ;**
// skasuj komentarz
Wszystkiego Najlepszego.!!:** zdrówka.! szcześcią. spełnienia marzeń ;) Góry pieniędzuyyy..:** pluss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz