sobota, 11 grudnia 2010

4.04.10 // Można być ofiarą albo się zbuntować.... »

Witam :)

Na początku chciałam złożyć odwiedzającym mój pokój sunsilkowiczkom życzenia świąteczne:

Jaj przepięknie malowanych
Świąt słonecznie roześmianych
W poniedziałek dużo wody
Zdrowia, szczęścia oraz zgody

WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

W końcu wolna sobota była ;p
I jeden tydzień wolnego minął :/
Został tylko jeden ;p

Photo Day 8.0 na Dworcu Głównym we Wrocku!
10 kwietnia sobota
Mam nadzieję, że pojadę ;p

http://www.mmwroclaw.pl/8655/2010/3/30/photo-day--na-dworcu-glownym?districtChanged=true

To chyba tyle :)

Pozdrawiam :D
************************
Lip Dub UAM :D
http://www.youtube.com/watch?v=rP27lsIEKcE

komentarzy [21] Komentuj z głową »
szczęśliwa
10.04.10 15:10, .lovelybee.
// skasuj komentarz
a co na tej mgr chcesz?
zajęta
10.04.10 14:27, **Kirke**
// skasuj komentarz
pojechałaś czy nie?
sexy
09.04.10 23:22, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
oj wiele sie działo juz nie pamietam co było tak fatalne. Teraz w swieta mama miała grype jelitową wiec mialam swieta jak w szpitalu na peryferiach szykuje mi sie zmiana pracy ale poki coo jeszcze dokladnie nie wiem kiedy i sie teraz zamartwiam bo moje kochanie nie daje znac od 15 nie odbiera telefonow nic :( mial pojechac na ryby ale chyba teraz ich nie łowi :( masakra zamartwia sie chyba niepotrzebnie co?
szczęśliwa
09.04.10 09:49, .lovelybee.
// skasuj komentarz
no ladnie ;D lokalny patriotyzm :D i co..bedziesz byzneswoman ;D a potem na mgr zostajesz w kaliszu czy wybywasz gdzies w swiat?? :)
szczęśliwa
08.04.10 21:44, .lovelybee.
// skasuj komentarz
a kiedy masz obrone? no i jaki temat bo mi sie nie chwalilas:D
zajęta
08.04.10 17:20, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Lip Dub z UAMu wymiata! Tak tak! Uwielbiam - chyba jako jedyny tak profesjonalnie zrobiony w Polsce :) Dworzec we Wrocławiu - hm... wiele wspomnień mam z tym dworcem i mam nadzieję, że po przebudowie nie będzie ogromnej różnicy... świetny pomysł z Photo Day'em :) Pozdrawiam :*
zakochana
07.04.10 23:56, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
staram się pisać. A mam wielkie opóźnienie z pisaniem teoretycznych spraw, bo po prostu przez sytuację w domu nie miałam na to głowy ani sił. Ale nadrobione. Dziś oddałam, pochwalone. Za tydzień tylko mam pokazać poprawioną kwestię zmiennych i wskaźników w metodologii ;P a potem już TYLKO opracowywanie badań, o którym jak pomyślę... to mam ochotę zwrócić ten jeden posiłek, co go dziś zjadłam... :( Poraaadzisz sobie na pewno!!!!!!!!! A o czym Ty w ogóle piszesz??? :>
zakochana
07.04.10 23:46, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki, mam nadzieję że to się kiedyś zmieni i nie będę musiała podróżować sama ;-). Buziaki
szczęśliwa
07.04.10 21:16, .lovelybee.
// skasuj komentarz
Ci sie zyje.. ja juz w lodzi :( i jutro na 8!
zajęta
07.04.10 19:56, **Kirke**
// skasuj komentarz
Nie lubie świat od dłuzszego czasu, bo nie czuje tego nastroju co kiedys, a Zuzia zadowolona
zajęta
07.04.10 18:28, **Kirke**
// skasuj komentarz
a dobrze ze już po, nie odpoczełam wcale
zakochana
07.04.10 16:12, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Napiszę po powrocie, bo nie nauczyłam się nie informować o dacie mojego wyjazdu w necie :D. W każdym bądź razie niedługo. No, a potem rozprawa.
zakochana
07.04.10 13:44, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no wlasnie, jestem na etapie wątpienia...bo chyba nie chce byc z tym kims.. ja juz nie wiem..nie mogę się zrozumiec:)
zakochana
07.04.10 12:36, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
nie chce mi się wpisu robić,bo u mnie nic niezwykłego się nie wydarza :P podoba mi się ta parasolka-serce
leń
06.04.10 22:46, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No wolałabym żeby nie był dotygowy ale przyswyczaję się. tak bardzo dużo piszę i mało dzwonie :D
leń
06.04.10 17:58, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
samsunga delphi. no spadł z balkonu, na szczęście mieszkam na paterze, ale fakt faktem beton pod balkonem jest. bardzo ładne zdjęcie profilowe :)
zajęta
06.04.10 17:52, **Kirke**
// skasuj komentarz
Co to za zlot w tym Wrocku? Na czym dokladnie polega ten Dzień?
zajęta
06.04.10 17:46, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak samopoczucie?
zakochana
06.04.10 13:17, *tabaque
// skasuj komentarz
o foto profilowe nowe:) ładnie :) i już po świętach... szybko mijają. :) całusy :*
zajęta
05.04.10 14:22, **Kirke**
// skasuj komentarz
czemu ci sie nie podoba to zdjecie? naprawde jest ok, masz ładny kolor plaszczyka
zajęta
04.04.10 22:52, **Kirke**
// skasuj komentarz
mam nadzieje, ze tak bedzie, ładne zdjecie w profilu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz