sobota, 11 grudnia 2010

29.04.09 // Znów przyjdzie maj, a z majem bzy...

Znów przyjdzie maj, a z majem bzy
I czekać mam na lepsze dni
Znów przyjdzie mi nosić przykrótkie sny...

Hej

i po kolokwiach uff... było ciężko :/

pierwszy z Analizy, obliczenia łatwe ale gorzej z ich interpretacją :/

drugi z nauki o przedsiębiorstwie, czyli dzisiejszy, okropnie mało czasu, łaskawie dała więcej niż 10 minut na pytanie
to i tak nie zdążyłam wszystkiego napisać co chciałam, nie miałam czasu się zastanowić ani chwili :/
a jakbym miała jeszcze pisać struktury to w ogóle nie wiem kiedy bym je opisała...
ale na szczęście kartkówkę zaliczyłam na 5, więc 2 pkt do przodu :D

Za tydzień kolejne kolokwium z angielskiego, więc weekend majowy pod znakiem słówek z anglika :p

Pozdrawiam bardzo słonecznie :)

PS. ... oby MAJ trwał jak najdłużej, bo będą juwenalia, a czerwiec to sesja :/ hehe

/****01.05.09*********\

z kolokwium z Analizy dostałam 4, OK choć zawsze mogło być lepiej ;p

dziś do Kalisza miał zawitać Prezydent RP Lech Kaczyński,
ale wizyte odwołał w ostatniej chwili, że z przyczyn rodzinnych...

******03.05.09**********

Dziś uratowałam ptaszka przed moim kocim drapieżnikiem ;p
A we wtorek znowu kolokwium :/ i mam nadzieję że w środę odda koła...

opis GG kumpeli: "Maturzyści mają maturę. Studenci mają kolokwium. Walczymy razem z angolem" ;p
no to trzymać kciuki :D

Pozdrawiam :)

komentarzy [65] Komentuj z głową »
zadowolona
11.05.09 15:52, aniaw
// skasuj komentarz
hejka u mnie ok własnie wróciłam z Wałcza byłam u kuzynki pozdrowionka
szczęśliwa
11.05.09 10:06, tweety102 moderator // ...
// skasuj komentarz
30 kwietnia ok 1 w nocy obudzil mnie huk wiec wstalam z moim s sprawdzic co sie stalo a ze w domu niczego nie znalezlismyposzli na zewnatrz i autko bylo rozwalone. ktos ekspresem zwial. Mam podejrzenia ze to sasiad, ma ze 20 lat ... i pewnie byl pijany albo nacpany i nie trafil w swoj podjazd stad rozwalil murek, krzaki i przywalil w moje autko a autko przywalilo w dom i stad ten huk. najgorsze ze mamy podejrzenie (bo auta od tamtej nocy sasiada do dzis nie ma) a policja ma wszystko tu gdzies,noprzeciez kasa bedzie z ubezpieczalni. poza tym uwazam ze to nie jest az trak powazne zeby auto zlomowac no ale coz.
leń
11.05.09 09:28, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
praktycznie nilt nie patrzy w obiektywa a na pewno nie ja i nie któlik :D:D:D
samotna
11.05.09 09:23, secret_story
// skasuj komentarz
W sumei troche żąłuje, bo nawte łatwiej by mi było zdać rozszerzenie, ale i tak nie wybieram sie na zadne kierunki jezykowe wiec ta matura jets tylko po kwitek, do niczego mi sie nei przyda, wiec postanowiłam iść po najmniejszej linii oporu. Przynajmniej wiem, jak wygląda egzamin bo rozszerzona bym zdawała chyba jako jedyna w szkole wiec bym szła w ciemno znająć życie. To i tak bez znaczenia :)
spokojna
10.05.09 23:24, KiniaM // .
// skasuj komentarz
:)
zadowolona
10.05.09 23:21, Iv
// skasuj komentarz
ja jutro do brata rano jade ;)
zadowolona
10.05.09 22:42, Iv
// skasuj komentarz
a nawet nie wiem :) hehe zaraz wrzuce :)
zadowolona
10.05.09 22:31, Iv
// skasuj komentarz
wpadnij to cie z kilkoma fajnymi zapoznam :)
zadowolona
10.05.09 22:24, Iv
// skasuj komentarz
heh po prostu mam dobrego fotografa :) ale dziekuje <zawstydzona>
zakochana
10.05.09 22:19, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a dziękuję:D/ ano trudno..w zyciu bywa i tak;)
rozczarowana
10.05.09 22:14, Pozytywnie_zakręcona
// skasuj komentarz
wampiry kojarzą mi się jedynie z moja genialna lekturą ZAMIEEEERZCH i inne części <3333
zadowolona
10.05.09 22:04, Iv
// skasuj komentarz
po prostu robi zdjecia takie ze zawsze mi sie podobaly, a teraz mam taki dystans do tego ze nawet jak walne jakas mine i wygladam jak zombi to sie z tego smieje a nie wkurzam jak ja wygladam
zadowolona
10.05.09 22:01, Iv
// skasuj komentarz
przez takie warsztaty oswoilam sie z obiektywem, a dzieki mojemu facetowi zaczelam sie sama sobie na zdjeciach podobac :)
zadowolona
10.05.09 21:51, Iv
// skasuj komentarz
to jest walsnie efekt flesza :) takie bylo zalozenie tych zdjec :)
samotna
09.05.09 17:44, secret_story
// skasuj komentarz
A co do klucza CKE informuje że poda go " w pózniejszym terminie" podobno nie jest do końca ustalony jeszcze :| dziwne rzeczy...
samotna
09.05.09 17:34, secret_story
// skasuj komentarz
Ustny podstawowy ;) 3 miesiace siedzialam w Londynie, ucze sie prywatnie na poziomie zaawansowanym, wiec wydaje mi sie ze ta matura to nie bedzie dla mnie nic skomplikowanego ;) owszem, słownikiem nie jestem, ale nawet jesli nie znam jakiegos słowka to mam wystarczajacy zasob słow by powiedziec to "na około" i dam rade ;) poza tym ustne to i tak aby na papierze bylo ze zdana bo nidgzie na studia i tak na nie nie patrzą... :)
zajęta
09.05.09 00:05, **Kirke**
// skasuj komentarz
i ja tobie zycze tego samego!!!!!!!!
zadowolona
08.05.09 11:32, Iv
// skasuj komentarz
:) hehe
samotna
07.05.09 23:36, secret_story
// skasuj komentarz
Oj oj matematyka jest mi obca, mimo, że zwie się ją królową nauk ;) A odpowiedzi jakieś modelowe po internecie krążą, ale przede wszystkim czekam, aż CKE opublikuje klucz, dopiero on stanowi najrzetelniejsze źródło. Tak, przygotowania do ustnych pełna para ;) znaczy do polskiego, angielski to formalnosc w moim przypadku ;) pzdr :)
zakochana
07.05.09 22:04, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki.. spoko.. właśnie wróciłam z zajebistego spotkania ;)
zadowolona
06.05.09 23:19, Iv
// skasuj komentarz
wrzuciłam na bloga linka do innych fotek :)
zajęta
06.05.09 23:11, **Kirke**
// skasuj komentarz
zabiegi fizykoterapii zatok chyba byly za mocne bo im blizej konca tych zabiegów ( jeszcze tylko jutro i piatek) czuje sie fatalnie. Nie dosc ze non stop schodzi mi wydzielina z nosa to jeszcze poszlo mi na gardlo i jestem strasznie zachrypnieta, nie wspomne jhuz o dreszczach. Pielegniarka mi dzis powiedziala, ze moze tak byc nawet i dwa tygodnie dopoki wszystko zejdzie=koszmar. W sobote mam prezentacje ustna na zaliczenie z terapii zaburzen i jesli leki homeopatyczne od gardla nie zadzialaja leze i nie powiem ani slowa. Ide spac, dobranoc
rozczarowana
06.05.09 19:30, Pozytywnie_zakręcona
// skasuj komentarz
a ja sie na szczęście moge cieszyć wakacjami ;D najlepszy jest czerwiec<33 ucieka sie ze szkoły i wogole integruje sie polekcyjnie xd
zadowolona
06.05.09 19:12, Iv
// skasuj komentarz
wiec odpowiedam ze nie wszytskie filmy pzeskanowane jeszcze bo jedna mam w aparacie :)
zadowolona
06.05.09 19:11, Iv
// skasuj komentarz
aaaa no teraz wiem ze to podpis :D hihi
zadowolona
06.05.09 19:09, Iv
// skasuj komentarz
heheh a ten anonim od ciebie ?
leń
06.05.09 19:01, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
uśmiechu i pompy na nich jest pełno. może kiedyś odwalę sobie taką wielką antyramę ze zdjęciami :)
leń
06.05.09 18:56, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
będę czekoladowo rudym złeeem! :D ja tam to w dupie mam generalnie dałam do wywołania jakoś wyjdą. Tylko nie wiem czy powiesić je na ścianie czy wepchnąć do albumu :D
chora
06.05.09 00:35, malaemka
// skasuj komentarz
:)))) pozdrawiam
zajęta
05.05.09 23:17, **Kirke**
// skasuj komentarz
jakim aparatem robisz te piekne zdjecia? chyba sie juz ciebie o to pytalam ale musze spytac jeszcze raz
zakochana
05.05.09 21:01, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Taaa.. ale ja nie umiem tańczyć w parze i nie wiem czy się naumiem :D
spokojna
05.05.09 17:39, KALIOPE
// skasuj komentarz
na łące wygrzewałs ie na słońcu:)))
zajęta
05.05.09 17:05, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak tam dzis dzien mija? mi sie nic nie chce i jakos caly czas mi zimno, zresztą pogoda za oknem dzis niezbyt przyjemna
zajęta
04.05.09 23:12, **Kirke**
// skasuj komentarz
spokojnie ale dosc dobrze, podpisalam umowe o prace i zaczynam oficjalnie od przyszlego poniedzialku
zadowolona
04.05.09 22:48, Iv
// skasuj komentarz
eee fajnisty był :)
zajęta
04.05.09 22:35, **Kirke**
// skasuj komentarz
a co to za ptaszek, ktoremu uratowalas zycie?
zadowolona
04.05.09 09:00, Iv
// skasuj komentarz
no nie spodziewalam sie ze ich bedzie az tyle :)
spokojna
04.05.09 00:14, lovelka
// skasuj komentarz
a u mnie dopiero się koła zaczynają. i nie wiem jak sie zmuszę do nauki:/. ehhh...
leń
03.05.09 20:52, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a taki on.
zakochana
03.05.09 20:50, *tabaque
// skasuj komentarz
śliczne konwalie:) u mnie ok,a u ciebie?:)
szczęśliwa
03.05.09 20:23, tweety102 moderator // ...
// skasuj komentarz
ta malpka zawsze z nami jezdzi wszedzie :) czasem jej zapominamy ale zwykle wkreci sie na jakies foto :)
zajęta
03.05.09 14:00, **Kirke**
// skasuj komentarz
do ok 14.00 mijal mi dzien u kolezanki z odwiedzinami a pozniej byczylam sie w domu i kompletnie nic mi sie nie chciao
zakochana
03.05.09 11:45, *Misialinka*
// skasuj komentarz
minął za szybko...
zadowolona
03.05.09 10:43, Iv
// skasuj komentarz
mutt swietnie .. ale mialam jeszcze rodzinna imprezke i mnie juz fizycznie dobila bo robilam za kierowce i po caly zabrzu kursowalam :/
samotna
03.05.09 00:08, secret_story
// skasuj komentarz
Maj niech trwa jak najdłużej, ale dopiero po 12 ;) a później to im dłużej tym lepiej bo dalej do czerwca = egzaminów:/ No własnie, ile mniej wiecej przed godz 9 wchodzi sie do sali? pół godziny, 15 minut? Jak dla mnie tez, im później tym lepiej bo tyko niepotrebnie sie stres kumuluje i niepewność. Ale cóż... procedury! +++
spokojna
02.05.09 23:50, szczęściara1976 // a po co
// skasuj komentarz
Wam tam prezydent? ale faktycznie mamusia mu zachorowala;) pozdrawiam
spokojna
02.05.09 22:27, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Z mewami i jednym labędziem :) heh ........ Ptactwa było masę i wszędzie do tago :P
zakochana
02.05.09 19:08, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Własnie.. ma dać znać.. jak dojedzie... chyba nie tak prędko :P
leń
02.05.09 18:36, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a ja nie. Ja kaszankę tylko z grilla :)
zajęta
02.05.09 14:46, **Kirke**
// skasuj komentarz
no to wyniki zadowalajace, pozdrawiam
zadowolona
01.05.09 18:36, Iv
// skasuj komentarz
lapek i lampa do swiatloterapii :)
zadowolona
01.05.09 15:27, aniaw
// skasuj komentarz
hihihi niom on super ma tą pozycje taki bykol a jak panienka nóżke na nóżke hihihi pozdrowionka
leń
01.05.09 15:22, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
ja też :) ale tak normalnie to juz nie lubię :D
sexy
01.05.09 09:57, clymenia // ,
// skasuj komentarz
ach ten bez:)
30.04.09 17:13, madziulinda
// skasuj komentarz
hej to ja szpilka :)) pozdrawiam serdecznie :**
zakochana
30.04.09 14:23, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
15/18 osob oblało w tym ja.. babka sprawdzila tylko 3 pierwsze kartki i nara..
spokojna
30.04.09 13:18, KiniaM // .
// skasuj komentarz
A tu w Kołobrzegu bez jeszcze ma zielone grona i Bóg wie kiedy zaczną kwitnąć .....
zakochana
29.04.09 22:13, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Nie.. żywcem wzięty z netu :)).. nie wiem. Chyba nic z tego nie wyjdzie, bo miał zadzwonić dziś wieczorem i cisza..
zajęta
29.04.09 21:51, **Kirke**
// skasuj komentarz
oj kocham bez i ten jego cudny zapach.....................jak bylo na koloqium?
zakochana
29.04.09 21:39, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
hihi ja na szczescie nie trafilam na gimnazjum:D /ale i tak robią z nas idiotow hehe;p
zadowolona
29.04.09 21:34, Iv
// skasuj komentarz
dziekuje :) z ubiegłego roku :)
zakochana
29.04.09 21:32, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no dokladnie...tez musze, tyle do zrobienia,a czasu malo;/ nie wiem chyba myslą,ze nic innego nie robimy tylko siedzimy i robimy co nam zadają od rana do wieczora hehe
zakochana
29.04.09 21:19, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ja juz za 2 tygodnie zaczyna rzeznię....a teraz to wszystko muszę szykowac..prsc enie prace, wyklady bleble...chcę juz koniec czerwca;p wtedy juz bedzie posprzatane hehe
zadowolona
29.04.09 21:17, Iv
// skasuj komentarz
piekne kwiatuszki :) dziekuje
szczęśliwa
29.04.09 20:37, tweety102 moderator // ...
// skasuj komentarz
ja pozdrawiam troche mniej slonecznie ale calkiem cieplo ;) a po maju bedzie czerwiec czyli czas na moj urlop :D
zauważyłaś wpis niezgodny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz