piątek, 3 grudnia 2010

23.11.08 // Zima w listopadzie ;p »

Hej :)

A ja dzis w niefajnym nastroju :(

Śnieg spadł, mało, ale lepki i bałwan jest ;p

Sis od przyszlego tygonia przez 2 kolejne bedzie miec wolne.
Za dobrze jej, będzie sie lenic w domu, a ja na uczlnie latac :/ hehe

Mam za to w planach weekend w Poznaniu 12-14 grudnia :D
oby sie udało i pogoda dopisała ;)

Jutro kolejny referat, stesa mam ;p

Trzymać kciuki. Wtedy popmogły ;)

Pozdrawiam.

komentarzy [11] Komentuj z głową »
leń
25.11.08 13:03, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Dziękuję ;*
spokojna
24.11.08 23:37, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Nie,nie byłam chora:P Jakoś tak wyszło,że wolne miałam:P:)a mentosy uwielbiam:D promocja już się skończyłam,ale mam jeszcze parę:P:P hehehehe....a czy tak fajnie z tym mym Facetem? Heh. Bywa różnie,przeróznie! Narazie spokój i harmonia:D Jak mija poniedziałek? ps. ja często pisze długie wpisy,brawa dla wytrwałych,którzy dochodzą do końca:D
spokojna
24.11.08 23:37, malinowa_mamba
// skasuj komentarz
Nie,nie byłam chora:P Jakoś tak wyszło,że wolne miałam:P:)a mentosy uwielbiam:D promocja już się skończyłam,ale mam jeszcze parę:P:P hehehehe....a czy tak fajnie z tym mym Facetem? Heh. Bywa różnie,przeróznie! Narazie spokój i harmonia:D Jak mija poniedziałek? ps. ja często pisze długie wpisy,brawa dla wytrwałych,którzy dochodzą do końca:D
chora
24.11.08 21:31, malaemka
// skasuj komentarz
nie byl glodny:P ona wszystko co widzi, ze nadaje sie do jedzenai chce zjesc:D hehe dopoki nie bedzie stol pusty:) a dlaczego nie daje mu za wiele slodyczy poczytaj u pomidorka:P :) buziaki
zajęta
24.11.08 21:07, **Kirke**
// skasuj komentarz
to dyplom ukonczenia kursu
leń
24.11.08 09:13, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No coś Ty, ja nie lubię nakryć głowy a nienawidzę różu :D a impreza dobrze :P
zadowolona
24.11.08 09:04, aniaw
// skasuj komentarz
dzięki no na zabawe jestem za duża ale na sesje zdięciową nie a to jest fajny plan zdięciowy taki kolorowy a w te ponure dni troche koloru się przyda
zadowolona
23.11.08 21:48, Iv
// skasuj komentarz
no tak troche daleko masz :)
zadowolona
23.11.08 20:47, Iv
// skasuj komentarz
nie stresuj :) u mnie pod blokiem tez juz pierwszy bałwan stoi :D
spokojna
23.11.08 20:18, KALIOPE
// skasuj komentarz
bo chce jeszcze do Egiptu na urlopik lecieć, a z mojej pensji mi nie wystarczy:// więc rodzice zasponsorują:DD
spokojna
23.11.08 20:11, KiniaM
// skasuj komentarz
Zima w listopadzie to nie grzech .... ale zwyczajowo "zaskoczyła drogowców" .................... Trzymam kciuki za referat :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz