sobota, 11 grudnia 2010

# » # 19.04.10 // Photo Day »

Spóźnione foty z Photo Day we Wrocławiu
Mimo okoliczności (10.04.2010r)
i odwołanej imprezy
super wyjazd i miło spędzony dzień :D

...Dla takich chwil warto żyć...
****************************************
19.04.2010
Przepiękna pogoda za oknem...

Czas leci i nie chce się zatrzymać ani zwolnić
Absolutorium i Obrona coraz bliżej :/
Praca lic powoli do przodu
Pytania na obronę są,
tylko nie w głowie wraz z odpowiedziami
Szkoda ;p

sposób na ściąganie na egzaminie :D
http://www.kciuk.pl/Jak-sciagac-na-egzaminach-To-chyba-najlepszy-sposob-l13467

komentarzy [24] Komentuj z głową »
zajęta
28.04.10 18:50, **Kirke**
// skasuj komentarz
wiesz co jakos tak dziwnie mi na duszy od rana.... Pojechałam dzis na basen jak co tydzień z klasą i dowiedziałam się, że jeden taki chłopak już tam nie pracuje. Lubiłam go i fajnie nam sie gadało. Szkoda, bo miły był i fajnie sie ze sobą czasem droczyliśmy.........
sexy
28.04.10 15:37, clymenia // ,
// skasuj komentarz
pomysłowe z ta sciaga na etykietce z coli, ale chyba pracochłonne:) Najlepiej to nie ściągać:)
zakochana
28.04.10 01:21, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Właściwie to miasto po Polsku nazywa się Genua. Miasto Krzysztofa Kolumba :). Dałam zdjęcia na których mnie nie ma. Jestem już ostrożna. Na NK umieściłam więcej :)
zajęta
27.04.10 17:54, **Kirke**
// skasuj komentarz
u ciebie tez taki ziomb dzis? u mnie pogoda fatalna od mniej wiecej tak godz.11.00
zajęta
27.04.10 17:39, **Kirke**
// skasuj komentarz
jakos tak ostatnio dni mijaja spokojnie.............
zajęta
26.04.10 16:23, **Kirke**
// skasuj komentarz
niebawem znow długi weekend, zapowiada sie leniwie.............
zajęta
25.04.10 15:50, **Kirke**
// skasuj komentarz
A jakoś tak leniwie ten dzien minął. Rano byłam z Zuzią na akademii w jej szkole a potem troche posprzataam w jej szafce, sprawdziłam testy dzieciaków i byczyłam sie przez reszte dnia. Dzis tak samo, nic nie robie. Jakiś marazm mnie ogarnął. Na szczescie od jutra wraca normalność i nuda zniknie. Pogoda boska..........
sexy
24.04.10 18:48, Narzeczona
// skasuj komentarz
świetnie zdjęcia.
zajęta
23.04.10 15:21, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak tam dzis u ciebie z samopoczuciem?
zajęta
22.04.10 22:04, bdagusia
// skasuj komentarz
Powodzenia na obronie! Wszystkie dacie radę! Ja się dziwnie czuje... wszyscy dookoła obrony, egzaminy licencjackie a ja... a ja mam 5 letnie studia...
zajęta
22.04.10 18:52, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Piękne foty i modelka rzeczywiście przepiękna :) Dworzec we Wrocławiu znam dość dobrze i może dlatego tak miło mi się oglądało te foty... Obrona...? Na samą myśl się denerwuję, choć podobno to tylko formalność... I tak pewnie stres mnie zje. Pozdrawiam
zajęta
22.04.10 14:42, **Kirke**
// skasuj komentarz
to tylko pozazdroscic, u mnie dzis juz dwukrotnie proszyl snieg
zajęta
22.04.10 13:37, **Kirke**
// skasuj komentarz
dzisiaj jeszcze gorzej niż wczoraj. Musiałam założyć czapkę, bo tak mi było zimno. Co to się dzieje na tym świecie? Pogoda oszalała!!!!
zakochana
22.04.10 08:56, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Troche mi sie pogoda popsula w tym raju. Tak, co do przyjaciol to nie narzekam. Znajdzie sie pare osob, ktorych z reka na sercu mozna zaliczyc do prawdziwych. Buziaki :*
zajęta
21.04.10 22:53, **Kirke**
// skasuj komentarz
a pogoda u mnie dziś fatalna, wiało od rana i było zimno, po południu dodatkowo była ulewa, fajne zdjęcia
zajęta
21.04.10 22:51, **Kirke**
// skasuj komentarz
na szczescie dzis już nieco lepiej i już tak nie boli, ale tych 4 dni nie zapomne na długo...........
zakochana
21.04.10 20:30, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
nie podoba mi się ta modelka ;P ładna, faktycznie 2gie foto bombowe.. ale ona nie mój typ :p zbyt napięta i zblazowana! :D Co tam? Jak pisanie pracy? Inne sprawy? No i jak życie osobiste, bo przecież nie można ciągle o studiach nawijać ;P całus!
zakochana
21.04.10 14:31, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Bo w tym raju brakuje mojej rodziny i przyjaciol, a bez nich kazdy raj moze sie znudzic :)
zakochana
20.04.10 20:01, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
drugie foto, bomba:):)/ tez chcialabym dostac pytania na obronę, mam nadzieję,ze w sobotę je dostane;/
zakochana
20.04.10 17:24, *tabaque
// skasuj komentarz
no to też w czas zmieniasz temat :) a ja załamana jestem trochę :( mam nadzieję że jakoś wybrnę z tego! tak myślę... eh
leń
20.04.10 16:33, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
2 zdjęcie super :)
zakochana
20.04.10 12:02, *tabaque
// skasuj komentarz
hehe napisalam 2 razy bo myslalam ze sie nie dodalo :)
zakochana
20.04.10 11:59, *tabaque
// skasuj komentarz
tak napisac w 2 tyg - marzenie. ja sobie pisze, oddalam mu wczoraj 3 rozdzial i chyba mam zly plan :( wiec nie wiem co dalej. masakra.
zakochana
20.04.10 11:08, *tabaque
// skasuj komentarz
ja wczoraj sie dowiedziałam że mam zły plan mgr chyba:((( masakra!! oddaje 3 rozdziała ona taki tekst. nie wiem co dalej. nie chce o tym myśleć :((( masz pyt na obrone fajnie..... ja nie. i nie wiem kiedy dostąpię tego zaszczytu! mi czas leci od weekendu do weekendu a teraz bedzie pierwzszomajowy i do pracy rodacy ;/ brrrr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz