piątek, 3 grudnia 2010

20.12.08 // Idą święta ...

Hej
witam was w tej przedświątecznej gonitwie za...
nie wiadomo czym....

Dziś w Kaliszu i nie tylko tu
odbyła się Akcja "Krwawe święta"
czyli przeciw barbarzyńskim praktykom związanym ze sprzedażą ryb przed świętami
więcej info na stronie http://krwaweswieta.pl

Ja nie wzięłam udziału więc fotek nie mam...
ale z relacji wiem że było nerwowo bo
pod Galerią gdzie rozdawali ulotki
były żywe ryby trzymane na stoisku w koszu zupełnie bez wody..... <bestialstwo>

"... "Animalsi? przekonywali Kaliszan, że ryba, tak jak każde inne zwierzę, jest zdolne do odczuwania bólu. Współczesne badania potwierdzają, że są to stworzenia inteligentne i bardzo wrażliwe, z doskonale rozwiniętymi zmysłami słuchu, węchu, smaku i dotyku. Naukowcy są zgodni co do tego, że receptory bólu u ryb są identyczne jak te, które znajdują się na skórze człowieka, a wrażliwość rybiej skóry można porównać z wrażliwością ludzkiego oka. ..." źródło: Calisia.pl
Oprócz tego trwa świąteczny BazArt.

A żyję nie świętami a zaliczeniami,
których po nowym roku będzie masa
a to jeszcze nie będzie sesja
tylko co w takim razie.... ?!

Terminarz zaliczeń
06.01.09 - Marketing (ćwiczenia)
12.01.09 - Przedsiębiorczość i innowacyjność
15.01.09 - Język angielski
15.02.09 - Podstawy konstytucyjne ustroju (ćwicz)
21.01.09 - Statystyka opisowa (ćwicz)
22.01.09 - Rachunek kosztów (ćwicz)
28.01.09 - Elementy bankowości
28.02.09 - Prawo gospodarcze i finansowe (ćwicz)
28.01.09 - Organizacja pracy kierowniczej (wykład)

i to nie wszystko jeszcze :/

Sesja zimowa
2.02.09 - Biznes plan
4.02.09 - Marketing
6.02.09 - Statystyka opisowa
.02.09 - Podstawy konstytucyjne ustroju

Pozdrawiam :)

****************************************************
Przez śnieżycę, zawieruchę
śle życzenia i otuchę,
by te święta choć tak zimne
były ciepłe i rodzinne.
Moc prezentów i miłości
w Nowym Roku pomyślności.

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!

_$$$$$____$$$_____$$$____$$$$$
$$$$$$___$$$$$___$$$$$__$$$_$$$
$$__$$__$$$_$$__$$$_$$__$$$_$$$
____$$__$$$_$$$_$$$_$$$_$$$_$$$
___$$___$$$_$$$_$$$_$$$_$$$$$$$
__$$_$$_$$$_$$$_$$$_$$$__$$$$$
_$$$$$$_$$$_$$$_$$$_$$$___$$$
$$$$$$$__$$$$$___$$$$$___$$$
_________$$$$_____$$$$__$$$

Stary Rok odchodzi wielkimi krokami,
niech więc złe chwile zostaną za nami.
Niech Nowy Rok przyniesie dużo zdrowia,
radości a przede wszystkim morze miłości!

********** 01.01.2009 **********
Wszyscy mają postanowienia,
a moje postanowienie to
Brak postanowień noworocznych ;D
Ja raczrj ich nie robie z powodu nowego roku i dobrze sie z tym czuje
wystarczy ze musze sie uczyc na zaliczenia :)

życzę wytrwania i dopełnienia ustalonych sobie postanowień
wszystkim którzy je mają. :))

Pozdrawiam :)

komentarzy [80] Komentuj z głową »
zajęta
03.01.09 16:13, **Kirke**
// skasuj komentarz
dzis juz jakos nie goraczkuje, moze bedziew dobrze
sexy
03.01.09 14:08, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
i tobie tez udanego roku :)
zakochana
03.01.09 11:34, k-m
// skasuj komentarz
dzieki za odwiedzinki, a psiak nie moj, ale faktycznie fajny.
zajęta
03.01.09 00:02, **Kirke**
// skasuj komentarz
na lezeniu w łozku i walce z goraczka niestety bo znow sie cos do mnie przyczepilo
zakochana
02.01.09 20:27, *tabaque
// skasuj komentarz
Wiedziałam, że to napiszesz!!!!!! :P
zajęta
02.01.09 14:03, **Kirke**
// skasuj komentarz
bardzo dziekuje, pozdrawiam
rozczarowana
02.01.09 12:22, k8libby
// skasuj komentarz
Szczęśliwego, spokojnego, pełnego miłości Nowego Roku!!
leń
01.01.09 17:13, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
ojjjj tak :) ja tez pozdrawiam :)
rozczarowana
01.01.09 16:59, Pozytywnie_zakręcona
// skasuj komentarz
dziekuje. a noc była zaje fajna :D tyklko dzisiaj jakos tak sie zle czuje xD
spokojna
01.01.09 16:37, ironicznaa.
// skasuj komentarz
postanowienie żeby nic nie postanawiać.? nooo bardzo fajne postanowienie to jest xD +
spokojna
01.01.09 15:54, ironicznaa.
// skasuj komentarz
szczęśliwego nowego roku :)
zajęta
31.12.08 21:12, **Kirke**
// skasuj komentarz
p. Helenka ro znajoma, ktora zajmuje sie sprzedaza produktow pochodzacych z Morza Martwego, a co do funkcji skarbnika to zrezygnowalam, poniewaz nie mialasm czasu sie zajmowac pracujac w przedszkolu, caly dzien poza domem i nie bylo czasu na zalatwianie imprez dla dzieciakow z klasy Zuzi
leń
31.12.08 17:30, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Dziękuję i wzajemnie :D ;*
zadowolona
31.12.08 17:10, **Tosia**
// skasuj komentarz
zdasz zdasz :) ja sie wzielam za robote i zaczelam pisac prace licencjacka;D
zajęta
31.12.08 14:57, **Kirke**
// skasuj komentarz
* Zdrowia, szczęścia, pomyślności, forsy góry i miłości, mnóstwa uniesień po zmroku, życzę Tobie w Nowym Roku * Życzę Ci zabawy do białego rana, najlepszych piosenek, pysznego szampana! Choć nie jestem z Tobą w noworoczną noc, pamiętaj też o mnie przez następny rok. *
zadowolona
30.12.08 21:58, PrettyWoman
// skasuj komentarz
Juz straszysz zaliczeniami, ja jeszcze wole żyć w błogiej nieświadomości :) Po świętach...a normalnie...w Aqua parku byłam, a teraz przygotowania do sylwestrowej imprezki u przyjaciółki :) A ty jakie plany na sylwestra?
zadowolona
30.12.08 17:45, **Tosia**
// skasuj komentarz
ja mam w tym roku rodzinnego sylwestra:) a teraz biore sie za prace:/ trzena notatki z seminarium przejrzec i zaczac cos dalej pisac:) w koncu za tydzien musze oddac 1 rozdzial:)
zakochana
30.12.08 15:19, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
o w morde ale Ty masz tych terminow :/ ja mam pierwsza zalke 8.01.09 z bankowosci i finansow
zakochana
30.12.08 15:18, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
idziemy na bal ;)a Ty co?
rozczarowana
30.12.08 14:29, Pozytywnie_zakręcona
// skasuj komentarz
ojojojoj świeta ciężko, chorowałam ciągle. lezałam w łozeczku :D a jutro sylwesterjejejeje. juz sie nie moge doczekać :D a ty jak spędzisz sylwestra:D ?
sexy
30.12.08 09:28, clymenia // ,
// skasuj komentarz
święta święta i po świętach, a sylwester na domówce ze znajomymi:) a twoje polany jakie?
zajęta
30.12.08 00:21, **Kirke**
// skasuj komentarz
a wieczor zakonczylkam obejrzeniem Bonda z Seanem oczywiscie w roli glownej, dobranoc
zajęta
29.12.08 23:48, **Kirke**
// skasuj komentarz
poniedzialek spedzony w pracy wraz Zuzia, to byl moj przedostatni dzien w pracy. Jutro na dobre zegnam sie z dziecmi i zamykam rozdzial. Cos mi sie wydaje ze sie poleje po policzku lza...........
zakochana
29.12.08 22:26, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
znaczy no troszke podobny, ale wg mnie inny :) również życze udanego sylwestra :)
leń
29.12.08 22:22, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
sylwester będzie zapity :D
leń
29.12.08 22:22, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a no nic ciekawego w sumie :D a u Ciebie?
spokojna
29.12.08 22:10, ironicznaa.
// skasuj komentarz
kobieca ciekawość każe mi zapytać co się stało, ale przecież to nie moja sprawa. szczęścia, szczęścia i jeszcze raz szczęścia ;))
chora
29.12.08 22:07, kolorek
// skasuj komentarz
ujdą, ważne że z rodziną. ogólnie nie lubię świąt
zakochana
29.12.08 20:22, FataDiGioia
// skasuj komentarz
To nie będziesz sama ;)). :* Trzymaj się.
zadowolona
29.12.08 19:39, Iv
// skasuj komentarz
ak sie czlowiek caly riok nie obzera to takie swieta nie zaszkodza :)
zadowolona
29.12.08 19:27, Iv
// skasuj komentarz
ja luie jesc :) i sie najadałam ale nie pzejadaam .. ale ten mix potraw i tak dało sie odczuc :)
zadowolona
29.12.08 19:00, Iv
// skasuj komentarz
a Ty jak po swietach ? tez zycze udanego sylwestra :*
spokojna
29.12.08 18:46, *mika2780*
// skasuj komentarz
Bardzo chciałabym psychologie dziecięcą studiować ale zobaczymy jak to będzie ;)
spokojna
29.12.08 17:48, KALIOPE
// skasuj komentarz
masz racje feeee ale da sie wy[piuć:))))
spokojna
29.12.08 17:41, *mika2780*
// skasuj komentarz
No tak, egzaminy widzę masz coraz bliżej to i trzeba sobie odświeżyc wiadomości ;) Ja też wracam na studiaale to dopiero w październiku :)
spokojna
29.12.08 17:36, *mika2780*
// skasuj komentarz
A dziekuje, dobrze minął ;) A co u Ciebie?? Gdzie się wybierasz na sylwestra?? Pozdrawiam :)
smutna
29.12.08 16:26, Dredziara
// skasuj komentarz
no tak wigilia isę udała piliśmy do 6 rano :)
szczęśliwa
29.12.08 08:36, Gosiaczek23 // ...
// skasuj komentarz
dzięki :) ale akcja z tymi karpiami biedne rybki :/
zajęta
28.12.08 22:44, **Kirke**
// skasuj komentarz
owszem jest piekna, dobranoc
zajęta
28.12.08 21:40, **Kirke**
// skasuj komentarz
niestety ale ta sukienka kosztuje blisko 80 zl zakonczylo sie na przymierzeniu a na bal jej wypozycze, szkoda kupowac na jeden raz
zakochana
28.12.08 20:49, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no powodzenia rowniez życzę, bo na pewno się przyda
zajęta
27.12.08 15:52, **Kirke**
// skasuj komentarz
no u ciebie widac ze bylko tego sniegu troche u mnie natomiast raczej jest szron a nie snieg
zajęta
27.12.08 13:56, bdagusia
// skasuj komentarz
...a u mnie śniegu brak... a przecież to tylko 45 kilometrów... ja protestuję!!! :P
szczęśliwa
26.12.08 23:30, Margie
// skasuj komentarz
No widzisz...niby zima ma być a widze że u Ciebie to gorący okres sie zbliza...współczuje i ciesze sie ze ja juz wszytskie zaliczenia mam za sobą :)Pozdrawiam :)
leń
26.12.08 21:14, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Tak.
zajęta
26.12.08 16:10, **Kirke**
// skasuj komentarz
no u mnie niestety niewiele tego sniegu.............
nieszczęśliwa
26.12.08 14:29, *złośnica*
// skasuj komentarz
ja do sobie do Czorsztyna na Sylwestra:)
zakochana
26.12.08 09:37, FataDiGioia
// skasuj komentarz
21 osób to sporo, ale było super :)))
zadowolona
25.12.08 15:30, 4maleeena
// skasuj komentarz
Moje? Jak dzien powszedni, ja się nie przejmuję świętami, więc moje nie wyglądają :)
zadowolona
25.12.08 14:36, **Tosia**
// skasuj komentarz
dziekuje:)
zajęta
25.12.08 13:53, **Kirke** // dziekuje za zyczenia i pamiec...
// skasuj komentarz
Jest taki zmierzch wśród grudniowych, szarych dni, kiedy w noc gwiazda lśni. Wigilii czas każe nam u stołu stać, łamać chleb, razem trwać. A kiedy już ta pierwsza z gwiazd zaświeci nam spoza chmur, dzieje się cud, co w każdym z nas umie zburzyć jego własny mur. Dużo zdrowia i radości w Twoim życiu niech zagości i prezenty, i śnieg biały, by te święta urok miały. Samych wzruszeń przy choince, życzę Tobie i rodzince!
sexy
24.12.08 22:43, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
uwazam ze nie potrzebnie po co tworzyc jakies fikcyjne klasy ktore nie istnieja za duzo ludzi juz tak robi ten profil jest w innym celu troche takie jest moje zdanie
spokojna
24.12.08 13:58, ironicznaa.
// skasuj komentarz
wesołych świąt ;)
spokojna
24.12.08 13:57, ironicznaa.
// skasuj komentarz
wesołych świąt ;) +
foch
23.12.08 22:24, pink_butterfly
// skasuj komentarz
tylko maly moj komentarz co do konta sunsilka na nk. ja sie do niego nie zapisze jesli powstanie. z moich znajomch nikt nie wie ze prowadze tutaj bloga i nie chce zeby sie dowiedzial. bo tutaj moge byc soba. i mialam juz raz 'paranoje' z wykryciem mnie tutaj i dlatego nie dodaje teraz nawet zdjec ze swoja twarza. bo chce zeby to bylo moje miejsce. mam nadzieje, ze rozumiesz. :o)
foch
23.12.08 22:22, pink_butterfly
// skasuj komentarz
dlatego ja ciesze sie, ze jestem wegetarianka. nie znioslabym tego bestialstwa. pozdrawiam! i zycze w nowym roku wiele sil do tego, zebys mogla twardo stac przy swojej opinii, w to co wierzysz. :o)
zakochana
23.12.08 10:36, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
jak się zaczniesz tak spinac to nie dotrwasz do wigilii,wiec daj na luz, bo nie mam ochoty na zadne tego typu pgawędki typu spinanie posladow przez internet./ i dla Twojej wiadomosci w marketach są takie pompy..mam nadzieję,ze dalam ci powod do kolejnego napisania nerwowego, a moze ironicznego komentarza?:)
sexy
23.12.08 09:03, clymenia // ,
// skasuj komentarz
dziś na ten temat czyli o karpiach mówili w dzień dobry TVN, najlepiej to nie zjadać i kupować karpi na święta, tak jak ja na przykład,
zakochana
23.12.08 01:53, *tabaque
// skasuj komentarz
oj nie podoba mi się ten pomysł. tu ma być anonimowo!!!!!!!!!!
zajęta
23.12.08 00:32, **Kirke**
// skasuj komentarz
niech zostanie tak jak bylo dotychczas................
zakochana
23.12.08 00:29, endearmentt
// skasuj komentarz
rowniez na nie, z tych samych wzgledow co Kinia i Pom.
spokojna
23.12.08 00:22, KiniaM
// skasuj komentarz
Nie ! prosze nie rób tego !! Niech sun zostanie prywatny, nasz kochany dom, ostoja myśli ......
zakochana
22.12.08 23:46, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
jestem na nie ;) a jak założysz to się nie zapiszę. Na nk nie ma anonimowości. A wielu moich znajomych o sunsilku nie wie i nie może się dowiedzieć, dlatego tego nie popieram ;) Sunsilk to nasz azyl. Poza tym za reklamę suna nikt nam nie płaci ;) ogólnie fajny pomysł ale ja bym wolała nie.. ;)
zadowolona
22.12.08 22:42, **Tosia**
// skasuj komentarz
Łapki są Madzi:) dostalam ten sliczny obraz w prezencie urodzinowym:)
spokojna
22.12.08 21:24, *mika2780*
// skasuj komentarz
Poprostu nie opłaca mi się ubierać choinki bo zaraz po nowym roku musiałabym ją rozbierać bo 10. 01 wracamy do Polski :)
zakochana
22.12.08 19:05, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no to ne wiem gdzie mieszkasz, ale u mnie w kazdym sklepie,gdzie pojdę wszystkie zywe rybki moczą się w wodzie.
zakochana
22.12.08 18:58, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
bo nie protestowalabym przeciwko jedzeniu ryb, mięsa, a raczej temu jak one są traktowane i zabijane. Bo kurczaki, swinie itp sa traktowane w wiekszosci ferm niehumanitarnie...ryby juz mają lepiej..jest ich duzo w zbiorniku, ale nie duszą się z braku tlenu. to wylacznie moje zdanie.
zajęta
21.12.08 22:26, **Kirke**
// skasuj komentarz
narazie nie chce zapeszac,biore jeszcze antybiotyk i caly czas jade na probiotykach a od kilku dni mocne leki uodparniajace, czy zadzialaja czas pokaze..............milej nocy
zakochana
21.12.08 19:41, FataDiGioia
// skasuj komentarz
No, ciekawe... dlatego ciekawie kosztuje, bo 3 tysiaki... ale dla chcącego :)))
zakochana
21.12.08 17:08, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
nie przesadzaj. najlepiej wdupiajmy zielone i bedzie wtedy cudownie, ah. jestesmy miesozercami i moim zdaniem wiekszosc z tych manifestujących wpierdziela karpie az im się uszy trzesą, ale walą pokazówkę, bo chcą pokazac,ze idę pod prąd...zalosne. A to,ze zabija się zwierzeta hodowlane i chociazby karpie nie tak jak powinno to juz inna sprawa.
zadowolona
21.12.08 16:13, Iv
// skasuj komentarz
beda nasze zdjecia .. wspolnych mamy niewiele .. :) moze 2 albo 3 w całym albumie beda :)
zakochana
21.12.08 15:49, FataDiGioia
// skasuj komentarz
U mnie też już nic nie pada. Padał jeden dzień, a deszcz to non stop. Jednak dzisiaj ok. Tylko jestem przeziębiona i glowa mnie booliii. No. A co do termomixu. trudno to wyjaśnić. Takie urządzenie, w którym możesz zrobić m. in. Ciasto na pierogi lub bułki, lody, kawę, zupę. Gotować na parze i wiele innych rzeczy...
zadowolona
21.12.08 15:46, Iv
// skasuj komentarz
fotoalbum dla mojego chlopa tylko za pozno na to wpadlam i sam album musialam kupic ale wszytskie osdoby sama robie :P
zadowolona
21.12.08 14:59, Iv
// skasuj komentarz
to jest taka choiinka z cukru :) kupiłam ją ona jest wysoka na jakieś 3 cm .. jedyne co zrobiłam to zdecie :)
zadowolona
21.12.08 13:57, Iv
// skasuj komentarz
mam nadzieje ze na swieta bedzie snieg :)
zadowolona
20.12.08 23:49, Iv
// skasuj komentarz
haha aj tam czepiasz sie :) to mama wykopała skąś :D nie wiem gdzie to trzymala :D
leń
20.12.08 23:15, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Nooo fajne są te wigilie klasowe :)
zakochana
20.12.08 21:59, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
bo powinni od razu zabijac karpie i nie byloby tego wszystkiego. Nie wiem po co ta akcja w ogole. karpie je się raz do roku, bo latem ciulato smakują i wielka afera..czasami ludzie przesadzają
zajęta
20.12.08 21:42, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak zdrowie?
zadowolona
20.12.08 19:03, **Tosia**
// skasuj komentarz
a dziekuje mi tez sie podoba ale niestety to szampon ktory ma sie zmyc po ok 24 myciach:( wiec zaraz po sylwku kupuje farbe i powrot do fryzjerki:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz