sobota, 11 grudnia 2010

16.05.10 // Bezdomna »

Galeria Bezdomna.
15 - 16 maja 2010 roku
Kalisz.

Było Zaje... Super :D
Przeszło moje oczekiwania :)

Szkoda tylko, że się nie wystawiłam. :(

Kolczyki zrobiły furorę :D
Po prostu odpowiednie kolczyki w odpowiednim miejscu i wśród fajnych ludzi :D

http://bezdomna.photo.kalisz.pl
http://www.pozakadrem.pl/forum


18.05
Rok obfity w opady
jak nie śnieg, to deszcz :/

Piosenka dnia - Ciągłe pada!...
Ciągle pada! Asfalt ulic jest dziś śliski jak brzuch ryby,
Mokre niebo się opuszcza coraz niżej,
żeby przejrzeć się w marszczonej deszczem wodzie.
Ciągle pada! Ludzie biegną, bo się bardzo boją deszczu,
Stoją w bramie, ledwie się w tej bramie mieszcząc,
ludzie skaczą przez kałuże na swej drodze.
Ciągle pada, alejkami już strumienie wody płyną,
Jakaś para się okryła peleryną...
Czerwone Gitary
**********************************
http://www.poomoc.pl

komentarzy [11] Komentuj z głową »
zadowolona
30.05.10 11:06, *Zbuntowany Anioł* // .
// skasuj komentarz
co tam slychowac? :)
zakochana
29.05.10 23:03, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
joł joł! Jak tam sesja? Moja zakończona. Średnia z trzech lat śliczna i tylko czekam na obronę ;P zacznę się uczyć od następnego weekendu, no może trochę w poniedziałek, ale jakoś nie boje się. Mam ten psychiczny komfort. Fajnie Cię to focenie zakręciło, hoho. Całusik
zajęta
28.05.10 14:08, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak leci?
zajęta
23.05.10 15:37, **Kirke**
// skasuj komentarz
no to dobra wiadomość, bo to co oglądam w TV to przerażające jest, pozdrawiam
zakochana
23.05.10 10:38, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Hej kochana :). U mnie ok :* POwodzenia!
zajęta
22.05.10 15:37, **Kirke**
// skasuj komentarz
co uciebie? jak tam sytuacja w związku z powodzią? wspólczuje szczerze tym wszystkim ludziom tego, co się dzieje teraz w kraju i jestem wdzieczna losowi, że mieszkam w Radomiu
zajęta
22.05.10 11:09, Lilinka // Polecam...
// skasuj komentarz
No beznadzieja z tym tłem. Ja w ogóle do tego fotografa wbiegłam potargana wiatrem i deszczem, więc i tak cud, że nie wyszłam gorzej :P
sexy
21.05.10 09:51, clymenia // ,
// skasuj komentarz
dziś już nie pada i słońce nieśmiało przebija się przez chmury :)
zajęta
20.05.10 22:20, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Kiedy obrona? Taaak... ciągle pada... szkoda słów... :/
zakochana
18.05.10 23:46, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
na uczelni w porządku :) terminu obrony nie mam,ale sesje późno zaczynam więc pewnie tez późne terminy będą.
zakochana
17.05.10 14:20, *tabaque
// skasuj komentarz
bo fajne kolczyki są:) POZDRAWIAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz