piątek, 3 grudnia 2010

25.10.08 // Tytuł wpisu || dopisek 10.11.08r »

Hej :)

Pogoda nie fajna zimno i pada- choc dzis bylo wzglednie
w poludnie nawet cieplo ;)


dlatego wyszlam na dwor i zrobilam sesje koteczkowi bo sie nawinął akurat :D
i mam kotka w aurze jesiennej ;p

a poza tym dzi był Pokaz Zwierząt Domowych w Szkole Podstawowejk nr. 7
do której kiedys chadzałm.
ze z zewnatrz byl remont i boisko ulepszyli to wiedzialam
ale ze w srodku to nie i sie zdziwilam
nie wyglada jakos super ale lepiej niz za czasow kiedy tam chodzilam
tynk nie odpada ale podloga ta sama ;p
i nauczyciele hehe

A tak to mi humor psuje
glupi referat na poniedzialek z podatkow :/

Trzymajcie kciuki !!!

bym dostała przynajmniej 4 :D

pozdrawiam ;]
**********************
dopisek 10.11.08r

z referatu dostałam 4+
A teraz piszę kolejny o spółce cywilnej.
W środę mam kolokwium ze statystyki i wekend spedzam na nauce
mimo ze jest dlugi i nawet sloneczny jak na ta pore :/

Pozdrawiam serdecznie :))


komentarzy [56] Komentuj z głową »
zajęta
12.11.08 23:31, **Kirke**
// skasuj komentarz
niestety wizyta potwierdzila moje obawy-zapalenie jezyka, dostalam zwolnienie na kolejne dwa dni ale jutro jade do pracy, mam dosc siedzenia w domu i wyczekiwania kiedy mi przejdzie, co ma byc to bedzie. Tesknie za moimi bobasami kupila alpejskie mleczko i jutro ich pocestuje bo nie widzieli cioci 10 dni. Dobranoc ja juz sie klade bo o 6.00 pobudka
zadowolona
12.11.08 20:12, **Tosia**
// skasuj komentarz
aha :) niestety z Oświęcimia nie mam zadnych fotek ale hmmmm w sumie nawet lepiej
zadowolona
12.11.08 19:45, **Tosia**
// skasuj komentarz
obóz koncentracyjny w Brzezince (KL= Konzentrationslager)
zadowolona
12.11.08 16:42, **Tosia**
// skasuj komentarz
poczatkowe fotki sa z Brzezinki z KL ......
leń
11.11.08 20:42, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
dziękuję :) a u mnie nic ciekawego.
zadowolona
11.11.08 19:13, **Tosia**
// skasuj komentarz
tylko ostatnie 9 fotek jest z krakowa:)
zajęta
11.11.08 18:48, **Kirke**
// skasuj komentarz
no ale nie moge jakos wrocic do zdrowia, gdybys widziala w jakim stanie jest moj biedny jezyk...............nie sadzilam ze az tak moze zaszkodzic ten lek
zajęta
10.11.08 19:38, **Kirke**
// skasuj komentarz
nie ma za co...............
chora
10.11.08 16:00, malaemka
// skasuj komentarz
antoniogiorgio.blog.onet.pl :)
zakochana
10.11.08 11:10, Where_is_the_love
// skasuj komentarz
ponad 200 km ode mnie .. ^^, Pozdrawiam
zajęta
09.11.08 23:52, **Kirke**
// skasuj komentarz
no to moje gratulacje!!
zakochana
09.11.08 23:15, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
spotk,jak dla mnie udane ;)
zadowolona
09.11.08 22:01, qwerty
// skasuj komentarz
długa,nudna i oklepana historia bez happy endu,nie będę zanudzał :D
zadowolona
09.11.08 21:54, qwerty // hej
// skasuj komentarz
przyjemna i kolorowa na pewno nie bedzie,no ale zawsze jest jakas nadzieja...kto wie moze kiedys sie pozbieram z tego na dobre :)
zajęta
09.11.08 21:37, **Kirke**
// skasuj komentarz
wiesz nie wiem co z ta nasza przyjaznia dalej bedzie...............jestem rozczarowana jej zachowaniem i narazie niech zostana takie ciche dni, moze jakos samo sie rozwiaze..................ide na kolacje a potem na kolejny odcinek mojego serialu na TVN, pa
zakochana
09.11.08 21:35, Maduixa // hehe wpis nizej tez byly moje fotki w moim domku:)
// skasuj komentarz
ale te to prawda, pizama, bez makijazu, sofa etc.
zajęta
09.11.08 21:28, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak referat?
zajęta
09.11.08 21:27, **Kirke**
// skasuj komentarz
ale masz cudownego kociaka, kiedy ja takiego bede miala, dopiero na swoim bo u matki nie da rady, wielki plusior
zadowolona
08.11.08 14:33, *Zbuntowany Anioł*
// skasuj komentarz
dziekuje kochana ;*
leń
08.11.08 11:55, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Wiesz co nie pamiętam, bo przysłałam aforyzm z telefonu i od razu skasowała a zapomiętałam tylko tylko to a nie kto to powiedział :)
zadowolona
07.11.08 20:14, **Tosia**
// skasuj komentarz
kotki na sprzedaz byly ale nikt z nas nie chcial ich kupic:D hehe
zadowolona
07.11.08 15:05, 4maleeena
// skasuj komentarz
Ogólnie mówiąc - od organizmu kobiety i od lekarza. Jeden dmucha na zimne, inny ryzykuje i czeka do końca, jedna kobieta podnosi nogę i rodzi, druga się męczy. Nie ma żadnej reguły, moja znajoma urodziła 8 dzieci i mówi, że najbardziej namęczyła się przy tym ósmym właśnie.
zadowolona
07.11.08 13:05, 4maleeena
// skasuj komentarz
To zależy jak się akcja porodowa zacznie, u mnie odeszły wody i potem miałam skurcze przez 32 godziny, a 2 ostatnie godziny, to było wypluwanie syna i łożyska. Koleżance o której piszę wody nie odeszły, poszła do szpitala ze skurczami co 5 minut, położyli ją na łóżko porodowe i przetrzymali 8 dni łagodząc tylko te skurcze. Normalnie to się podaje żel na rozwarcie szyjki albo robi masaż, podaje kroplowke albo po prostu tnie. Jedne rodzą w dwie godziny, inne się męczą.....
zadowolona
07.11.08 11:53, 4maleeena
// skasuj komentarz
Ale co ile może trwać? Poród? Pierwszego syna rodziłam 34 godziny, a tydzien temu koleżanka urodziła córkę po 8 dniach skurczy :) Dobrze będzie, do gwiazdki urodzę :)
szczęśliwa
06.11.08 19:39, nata_
// skasuj komentarz
oj widzisz u mnie nie wchodzila w gre prywatna szkola, a mature calkiem dobrze napisalam :] problem byl w tym ze bylam zbyt pewna siebie i zlozylam na jeden kierunek i na jednej uczelni...
spokojna
06.11.08 18:02, *mika2780*
// skasuj komentarz
Ja rośliny traktuje bardzo specyficznie tzn gadam do nich, nadaje im imiona :D Wariactwo wiem ale to działa na roślinki badzo dobrze :D
zajęta
06.11.08 17:29, **Kirke**
// skasuj komentarz
no to fajnie ci minal dzien u mnie nudy, siedze w domu i kuruje sie
szczęśliwa
06.11.08 16:40, nata_
// skasuj komentarz
witam witam :D a studia to tak srednio mi sie podobaja... szczerze mowiac jestem tu bo nie dostalam sie na uczelnie na ktora chcialam :[ ale tak to juz jest... w dzisiejszych czasach trzeba skonczyc cokolwiek ;]
zajęta
05.11.08 22:47, **Kirke**
// skasuj komentarz
pomysle................a choroba po woli odchodzi, jak minal dzien?
szczęśliwa
05.11.08 16:21, .lovelybee.
// skasuj komentarz
jak referat? bo ja dzisiaj mialam na kartografii i dostalam 5 :P hehe. juz druga :D nie chwalac sie hehe. na poczatku to chyba wszedzie tak jest na zachete. ;)
zadowolona
05.11.08 14:56, PrettyWoman // :D
// skasuj komentarz
Słabo domyślna jestem ;) i nie wiedziałam czy to Twój czy nie :)
zajęta
04.11.08 17:53, **Kirke**
// skasuj komentarz
dzis mnie tak naszlo na to ptasie mleczko, pyszne.............udanego wieczoru pa
zajęta
04.11.08 12:58, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja maoge miec jedynie do siebie pretensje bo kiedy w pazdzierniku zlapalam zapalenie tchawicy to zamiast wziac wtedy tydzien zwolnienia i antybiotyk teraz bym nie narobila sobie jeszcze wiekszych klopotow a tak dostalam zwolnienie do konca tygodnia i porzadny antybiotyk bo mam angine na szczescie skonczylo sie tym razem na zwyklej. W sumie do pracy wroce dopiero 12 listopada bo w poniedzialek mamy wolne w pracy i mysle ze przez te 8 dni naprawde dojde do siebie
zadowolona
04.11.08 12:50, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
hehe, a ty masz swojego pupilka?
spokojna
04.11.08 09:19, *mika2780*
// skasuj komentarz
Tak wiem, że są takie cmentarze i nawet odwiedzam je od czasu do czasu. To fajne miejsce bo ktoś kto jest za granicą może zapalic świeczkę i mieć namiastkę grobów swoich bliskich. pozdrawiam :D
zajęta
03.11.08 21:34, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja sie czasem kloce ze mam artystyczny balagan
zajęta
03.11.08 21:07, **Kirke**
// skasuj komentarz
fotka byla robiona na tygodniu a ja jedynie sprzatam w weekend bo wtedy mam czas
zajęta
03.11.08 21:06, **Kirke**
// skasuj komentarz
z reguly jestem czysta osoba ale lubie miec czasem balagan, wtedy wszystko odnajde
zakochana
03.11.08 16:30, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
moja podstawowka tez epiej tera wyglada niz za czasow kiedy do niej chodzila, az zal;p
zadowolona
02.11.08 21:44, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Wow ten chomik wygląda jak świnka morska XD
zakochana
02.11.08 18:38, Maduixa // no wlasnie to taki bonus niepieniezny w pracy a jednak bardzo przydatny
// skasuj komentarz
bardzo fajne fotki kota te wsrod lisci
zajęta
02.11.08 18:36, **Kirke**
// skasuj komentarz
no nienajlepiej, od dwoch mam klopoty z gardlem, leze w lozku i zastanawiam sie jak jutro wstane do pracy rano
zakochana
02.11.08 18:03, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
pasta cynkowa... albo to co reklamuja takie plastry ;p
zakochana
01.11.08 15:03, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
to jest przedmiot Metodyka pracy korekcyjno kompensacyjnej. Więc diagnozuję dzieci z czym mają problem a potem wymyśla się terapię dla nich;) i chodzi tu o problemy z poisaniem, liczeniem itp. takie podstawowe problemy aczkolwiek najważniejsze. Więc musimy idealnie pisać, ażeby wykrywać u dzieci wady w pisaniu )
zajęta
30.10.08 21:56, **Kirke**
// skasuj komentarz
dzis byla przecudna pogoda , tak cieplo niczym wiosna
zakochana
29.10.08 14:22, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
tak,na prywatnej ;)) fajnie ze kogo mam?
zakochana
29.10.08 12:52, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
co tam zwierzetomanko?:P
leń
29.10.08 11:58, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Tak impreza była cuuuudna.
zajęta
27.10.08 22:20, bdagusia
// skasuj komentarz
...ja chce taką wystawę u siebie... Mój kot zrobił by tam furorę... chociaż może teraz jak ma gigantyczny brzuchol (a w nim pewnie ze 4 kociaki) to może mniejszą:P
spokojna
27.10.08 22:16, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
to ja trzymam kciuki :) fajnie czasem odwiedzić "stare śmieci" :) czasem niewiele się zmienia, ale my się zmieniamy i wszystko wydaje się inne od razu :) Pozdrawiam i dziękuję :)
zadowolona
27.10.08 15:53, 4maleeena
// skasuj komentarz
Chciałabym te koty mieć :) Zwłaszcza ten w żółtych koralach... Cudny! :)
zajęta
26.10.08 21:37, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))
// skasuj komentarz
Ale fajniste zwierzątka :)) Co do Halloween mam bardzo mieszane uczucia - dla nas - Polaków dni poprzedzające Wszystkich Świętych zawsze były dniami pełnymi zadumy nad śmiercią, sensem życia, nieżyjącymi bliskimi, modlitwy... taka jest nasza tradycja i powinniśmy się jej trzymać. Halloween świetnie pasuje do kultury amerykańskiej, a nie naszej i tam też powinno pozostać. Ot - takie mam na ten temat zdanie, co nie przeszkadza temu, że zajmuję się wystrojem klubu na ten dzień :D
zakochana
26.10.08 20:06, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
świetny pomysł z tą wystawą! Ojejejeje ależ ja bym chciała z moją kocicą pójść między ludzi ^^
rozczarowana
25.10.08 22:22, SanderQaEm // ^^
// skasuj komentarz
dalam i dzisiaj rady z butami (: a fotka !? :D hmm znalazlam na necie i pomyslalam ze wrzuce na bloga, przyciaga uwage :D
zakochana
25.10.08 21:28, Maduixa // ja tez nie wiedzialam ze migdaly maja taki mocny pancerz
// skasuj komentarz
u ciebie widze tez jesiennie...
zakochana
25.10.08 21:09, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ah kciałabym srebrnego kota...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz