piątek, 3 grudnia 2010

06.12.07 //hej :)

Dawno mnie nie bylo
ale mialam ochote odpoczac od sunsilka
nie mialam ochoty pisac ani komentowac
a taka jest we wszystkim potrzebna

UŻYTECZNOŚĆ MARGINALNA i tyle :D

A jutro mam koło z mikro ... <grrr>
musze napisać przynajmniej na 3+
bo zrobic Wejsciowke we wtorek i
pewnie nie zalicze a to oznacza 0,5 oceny w dol na kole (lub na koniec semstru - nie wiem do konca) :|

Ale widze ze za mna nie tesknicie ;p
bo komentow zadnych co u mnie slychac itp :P

Pozdrawiam :)


komentarzy [24] Komentuj z głową »

szczęśliwa
28.01.08 01:18, Beacia i jej trójeczka // :?
// skasuj komentarz
To mu będzie teraz żałoba kojarzyć się z brakiem balu :P niezwykle edukacyjne. To u mojego starszego syna był lepszy numer tydzień przed żałobą także niby spoko miał mieć bal we czwartek poszedł i dowiedział się, że bal jest odwołany, bo pani od muzyki nie pozwoliła części klasy należących do chóru zrezygnować z próby. Bal odbył się w piątek a mój Tomek pewnie z wrażenia rozchorował się i nie poszedł do szkoły a o tym fakcie dowiedział się w poniedziałek. Ale chociaż zdjęcie mu zrobiłam może ktoś pochwali i łzy mu otrze ;)

szczęśliwa
25.01.08 23:51, Beacia i jej trójeczka // :)
// skasuj komentarz
:)

zakochana
07.01.08 17:19, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
tez dzis mialam kolosa z mikro :D ale dalam rade :D jutro mam z komunikacji spolecznej :) :/ :/ powodzenia!:*

leń
01.01.08 01:06, Heartbreaker
// skasuj komentarz
Przyjemnego szumu w głowie, Wygodnego miejsca w rowie, No i może jeszcze potem, Spokojnego snu pod płotem. A na każdym kroku, szczęścia w Nowym Roku! Oraz Zdrowia, szczęścia, pomyślności, Forsy góry i miłości, Mnóstwa uniesień po zmroku, Życzę Tobie w Nowym Roku Niech już wystrzelą korki Szampana A Ty baw się świetnie do białego rana Wszystkiego najlepszego z okazji Sylwestra życzy michalek16

leń
01.01.08 01:06, Heartbreaker
// skasuj komentarz
Przyjemnego szumu w głowie, Wygodnego miejsca w rowie, No i może jeszcze potem, Spokojnego snu pod płotem. A na każdym kroku, szczęścia w Nowym Roku! Oraz Zdrowia, szczęścia, pomyślności, Forsy góry i miłości, Mnóstwa uniesień po zmroku, Życzę Tobie w Nowym Roku Niech już wystrzelą korki Szampana A Ty baw się świetnie do białego rana Wszystkiego najlepszego z okazji Sylwestra życzy michalek16

szczęśliwa
31.12.07 09:47, .lovelybee.
// skasuj komentarz
halo?

leń
27.12.07 11:47, Heartbreaker
// skasuj komentarz
Śniegu po pachy, smacznej kiełbachy! Uśmiechu kupę, rózgi na dupę. Do nieba choinki i wędzonej szynki oraz Szczęśliwego wskoku do Nowego Roku Życzy MICHALEK16

spokojna
25.12.07 11:48, Nahia Takako
// skasuj komentarz
100 choinek w lesie Prezentów ile Mikołaj uniesie <prezent> Błwana ze śniegu Mniej życia w biegu Szczęścia i miłości <serce> ile karp ma ości Nocy życze odjazdowej ... Oczywiście Sylwestrowej ... wesołych swiat Kochana :*

zajęta
24.12.07 15:57, Moniaa
// skasuj komentarz
Serdecznych spotkań rodzinnych, pukania do drzwi, przyjaznych twarzy, dużo radości, serdecznych objęć, pocałunków, szczęśliwych wspomnień, aby Twoje święta były właśnie tym czym powinny być - odrobiną ciepła w środku zimy, światłem w mroku:)

spokojna
22.12.07 09:33, lovelka
// skasuj komentarz
a tam zaraz nie tęsknimy! zabiegani jesteśmy i tyle;)

sexy
17.12.07 01:21, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
widze zes tak samo zajeta jak ja : studia studia studia

sexy
15.12.07 01:42, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
zuczku zuczku gdzie ty sie podziewasz

szczęśliwa
14.12.07 23:41, .lovelybee.
// skasuj komentarz
a to foto w browarze :D chyba dobrze kojarze :P

szczęśliwa
14.12.07 23:41, .lovelybee.
// skasuj komentarz
oo tak patrze na foto ;> znasz kasie zawadzka;>?

szczęśliwa
14.12.07 23:40, .lovelybee.
// skasuj komentarz
nie wiem czy juz Ci pisalam probne mamy chyba ok 9 stycznia czy jakos tak ;p narazie byle do swiat :D

spokojna
12.12.07 16:35, Nahia Takako
// skasuj komentarz
Hej witam :*:* oj czasem tez mam ochote odpoczac , ale nie sunsilka tylko os wszystkiego :)) tyle ostatnio mam na głowie :)) bedzie dobzre z ocenami na pewno :)) Buziaki:* +

zajęta
10.12.07 12:33, skejciara_z_marsa
// skasuj komentarz
doskonale rozumiem ja też musiałam troche odpocząc os sunsilka. jak koło poszło?

sexy
10.12.07 12:31, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
helo helo zuczku gdzie ty jestes jak cie nie ma

szczęśliwa
09.12.07 22:38, .lovelybee.
// skasuj komentarz
ja mam probne jakos 7-9 stycznia zaraz po 100dniowce. Twoja sis jest z kosciuszki?

zadowolona
08.12.07 19:43, *Zbuntowany Anioł*
// skasuj komentarz
w liceum pewnie tez nie bede miala mikołajek :( buuu.... buziaki:***

zakochana
08.12.07 16:17, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
hehe normalka ;P ja tak zawsze robię :]

zadowolona
08.12.07 12:33, Iv
// skasuj komentarz
ja mam jutroi musze zabrac sie za nauke :/

zadowolona
07.12.07 09:52, Iv
// skasuj komentarz
dzien doberek :*

zadowolona
06.12.07 22:15, Iv
// skasuj komentarz
witam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz