sobota, 11 grudnia 2010

01.03.10 // czy to już wiosna ? || dopisek 08.03 »

Heja :)

Poprawka zaliczona,
na 3, ale jest.

Dziś rozpoczęłam kolejny 6 i ostatni semestr na tej prestiżowej uczelni :p
Plan OK, mało zajęć
lecz laby nie ma, bo trzeba pisać PRACĘ :/

i jeszcze do tego mam wykład w języku ANGIELSKIM.
Heloł... super po prostu :/

Notatka z wykładu
5 marca - dzień dentysty. Dzień teściowej
8 marca - dzień kobiet
10 marca - dzień mężczyzn
****************************
03.03.
dziś pogoda jak w porzekadle ;p
na przemian słońce, śnieg, grad, słońce...

U mojej siostry w grupie jest taka dziewczyna co wszystko zalicza na... biust.
Ma same 5 w indeksie, bo chodzi na zaliczenia z dekoltem do pępka.
A jest strasznie głupia....
*******************************
06.03
- Skąd młodzież przyjechała do Kalisza?
-- Z Kalisza.
<lol>
Moja siostra przyjechała z Poznania do Kalisza pociągiem za 2,70...

tj. cena biletu MPK z Ostrowa do Kalisza
pociąg był na gapę ;p
zresztą za te warunki polskich PKP więcej bym nie zapłaciła.
******************************************************
DZIEŃ KOBIET
niespodzianka dziś była
chłopacy spóźnili się na wykład i...
obdarowali dziewczyny tulipanami :D
powiem tylko że chłopaków było 9
a dziewczyn z 48 + pani wykładowca xD
zaskoczyli nas i tym bardziej babkę ;p
Poprzednia grupa nic takiego nie zrobiła :p
Nasi chłopcy są (naj)lepsi hehe

komentarzy [17] Komentuj z głową »
zajęta
08.03.10 20:08, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
No osobówki - ogórki w sensie, że te takie trakcyjne z głośno zamykającymi się drzwiami, bez przedziałów i ogólnie nie zaciekawie. Niebawem wrzucę zdjęcia z Kołobrzegu. Heh... najpierw jednak ogarnę, bo wyszło przez weekend ich aż 1500, a nie wszystkie się nadają :P :*
zajęta
08.03.10 15:57, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Ta z biustem to nie pierwsza wpadła na taki pomysł zaliczania. Mało takich po świecie nie chodzi. Uwierz... Warunki w pkp - coraz gorsze, choć i tak niezmiennie od kilku lat wolę jeździć pociągiem, niż autobusem (nawet na najkrótszej trasie). Właśnie cały piątek i całe wczoraj spędziłam w pociągu ;] Uroczo. Same osobówki - ogórki, ale mieliśmy niezłe miejscówki na karimatkach w ostatnim wagonie :D No i 15 zł taniej na głowę w jedną stronę, niż w TLK. Pozdrawiam ;) :*
zakochana
07.03.10 23:47, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ta dziewczyna co ma same 5 wie jak wykorzystać swoje atuty ;D hahaha ja mam 20str tylko i obecnie brak weny i chęci na pisanie
chora
07.03.10 21:30, kolorek
// skasuj komentarz
toszkę mi się poszczęściło :)
samotna
07.03.10 21:26, secret_story
// skasuj komentarz
Polskie PKP ma warunki tragiczne w tym sie zgodzę! Niezapomniana podróż nad morze w przestrzeni miedzy wagonami, rozjeżdzającej sie na każdym zakręcie i na stojąco 6godzin! Uwaga... w "przedziale" pierwszej klasy... Hyh mam 5 w indeksie, ale na pewno nie za biust ;p o dekoltach nie ma mowy bo ... delikatnie mówiąc mi nie pasują ;p ;) hehehe Da sie tez innymi sposobami zdobyc piątkę choc najcześciej kluczowym determinantem jest SZCZĘŚCIE! ;)
zajęta
07.03.10 11:41, **Kirke**
// skasuj komentarz
przynajmniej się wyśpisz............
zakochana
06.03.10 23:34, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
olabooga to ja mam obronę 4tego czerwca :D nooo to moja kocica. Lubi spać w wannie albo na koszu na pranie pod umywalką :P bo ona jest wmontowana w taką murowaną jakby półkę :P calus
zajęta
06.03.10 19:45, **Kirke**
// skasuj komentarz
u mnie trzy razy zmieniano termin, ostatecznie 18 marzec ale jeszcze nie wiadomo, czy o 9.00 czy o 10.00 sie rozpocznie obrona
zajęta
06.03.10 19:06, **Kirke**
// skasuj komentarz
na kiedy masz wyznaczoną obronę i na jaki temat praca?
zajęta
06.03.10 11:26, **Kirke**
// skasuj komentarz
wpadam z sobotnimi pozdrowieniami i plusikiem. Jak leci? U mnie totalne urwanie głowy....
zakochana
05.03.10 18:35, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
pogoda powoduje, że nie chce mi się żyć :D o! Ale ogólnie daję radę. Obecnie czekam na wyniki badań bo mam podejrzenie reumatoidalnego zapalenia stawów ;) sunę zamiast iść od wtorku. Stawy skokowe tak mnie napieprzają, że bez kilku ketonali forte nie da rady :( ale sunę dzielnie. Z toreką po prawej i mężczyzną po mej lewej stronie. Łech. A do końca marca już nie uwierzę w żadne rozpoczynanie się wiosny, bo nas suka oszukała zwyczajnie! Całuję.
zajęta
03.03.10 23:15, bdagusia
// skasuj komentarz
Dzień dentysty... grrr z tej okazji i dnia kobiet jednocześnie zamierzam w poniedziałęk poddać się torturom... na samą myśl bolą mnie wszystkie zęby... Powodzenia w pisaniu pracy...
zakochana
03.03.10 16:09, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ja też mam super plan ;) dużo wolnego ;) a jak tam praca? ile masz stron?:)
zakochana
02.03.10 23:07, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki Dzięki :-)). Wiosny to nam wszystkim życzę, he he.. :*
zajęta
02.03.10 10:25, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Hm... A ci mężczyźni, to nie mają za dużo dni? marzec, czerwiec, wrzesień... ?? ;) Gratuluję poprawki, nawet na 3. Ważne, że poprawione :)
zakochana
01.03.10 23:21, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dziękuję kochana. W takich sytuacjach docenia się to, że są przyjaciele. To takie ważne. Ja mam to szczęście :)
zakochana
01.03.10 16:45, *tabaque
// skasuj komentarz
dasz radę:) coś nowego nie oznacza czegoś gorszego!:) fajna notka z wykładów.hehe. pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz