piątek, 3 grudnia 2010

04.06.08 // Smutna wiadomość i początek przedsesji :-/ || dopisek :-/

Witam.

Dziś do moich uszu doszła smutna tragiczna informacja ze
Agata Mróz, polska siatkarka Nie żyje ;(
straszne... miała dopiero 26 lat i niedawno urodzila córeczkę :(
[*]

A u mnie od poniedziałku maraton zaliczeniowy
pon - podstawy zarzadzania
wt - informatyka
sr - prawo administracyjne
czw - finanse
pt - kolo z rachunkowosci - prawdopodobnie tylko podejrzenia

a kolejny pon to zerowka z finansow :/

A w prawdziwej Sesji to tylko chyba 2 egzaminy beda no i poprawki jesli juz ale oby nie :/

T-R-Z-Y-M-A-Ć K-C-I-U-K-I

Beda potrzebne ;p A ja trzymam za innych sesyjczykow i zycze im powodzenia :)

Pozdrawiam słonecznie :)

PS. jestem w dizsiejszej gazecie Nasz Rynek. ;p
Fotka z otwarcia juwenaliów.

****************************************************
6.06.08

byłam na spotkaniu wolontariuszy - schronisko dla bezdomnych zwierząt
jestem na piśmie juz wolontariuszem i bede miec zaswiadczenie do CV :D

ale jak wrocilam dowiedziłam sie ze moj sasiad Nieżyje :(
mial 29 lat z tydzien temu mial wypadek motocyklowy.
zmarl z wtorku na srode
ja tylko wiedzialam ze ma miec moze amputowana noge ale nie....
mimo ze z tymi sasiadami nie zyjemy w zgodzie to jednak.....

W srode byl tragiczny wypadek motocyklowy. 72 letnia baba wyjechala z podporzadkowanej i .....
staruchom powinni zabrac prawojazdy :(

U mnie nauka nauka i jescze raz nauka :/
TRZYMAć KCIUKI :)


komentarzy [17] Komentuj z głową »
zadowolona
09.06.08 16:56, PrettyWoman
// skasuj komentarz
Mój tygrysek pochodzi z Ciucholandu :)
zajęta
08.06.08 14:52, Moniaa
// skasuj komentarz
Trzymam kciuki;p Aaaaa mi został jeszcze tylko jeden planowo.. no i nie wiem czy jednego nie bede poprawiać jak mi facet pozwoli.... A na meczu było rewelacyjnie!!! Nic dodać nic ujać:P Tego sie nei da opisać:D Dlatego dzisiaj bede kibicować z jeszcze większą ochotą:D Z tymi wypadkami to kosmos normalnie:/
spokojna
08.06.08 14:17, *katarinka* moderator
// skasuj komentarz
dzięki:)
szczęśliwa
08.06.08 08:39, Gosiaczek23 // .
// skasuj komentarz
tu nie chodzi o dodanie fotki jakby każdy tak gadał to nikt by nie wywiesił flagi ...
spokojna
07.06.08 23:05, *brzos*
// skasuj komentarz
Kurde. Jaka mania. Same wypadki. To pewnie dlatego ze jest cieplo i ludzie sobie przypominaja o tym ze maja samochod czy motor...Szkoda ze takie mlode osoby umieraja...tragedia wlasciwie.... A z takich bardziej pozytywnych spraw- fajna koszulka. Domyslam sie ze jestes na I albo II roku zarzadzania lub czegos podobnego po przedmiotach?? Napewno dasz rade. :) Fajnie ze macie zerowki bo ja na mojej uczelni moglam sobie pomarzyc o tym co najwyzej i wlasciwie przez cale studia tylko kikla ich bylo. A prawda taka ze wlasnie te wszystkie zaliczenia, oddawanie projektow, kola, zboje itp, i to zazwyczaj dzien po dniu sa gorsze niz sesja (przynajmniej moim zdaniem). Bo w sesji czlowiek ma czas na przygotowanie, troche bardziej na spokojnie i terminy sa... :) powodzenia i pozdrawiam.
leń
07.06.08 22:27, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No w pogo wcale nie jest tak przyjemnie ale ja to uwielbiam. a co do juwenaliów to byłam wczoraj [no to chyba przeczytałaś a może i nie] i poczułam sie jak studentka :D phi :P
zakochana
06.06.08 22:31, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Błąd składniowy poprawiony;)
zakochana
06.06.08 22:24, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
nie po prostu u Nas na slasku obchodzimy to w ten sposob... juz sama niespodzianka bedzie pierscionek... znaczy ja mialam wybrac kilka najladniejszych a wybor nalezy do niego ;) a spieszy mi sie,bo wiem ze to TEN :)
zajęta
06.06.08 22:18, **Kirke**
// skasuj komentarz
co to za kobieta ktora miala prawo jazdy w tak zaawansowanym wieku
zakochana
06.06.08 10:33, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
zazwyczaj sie planunje,bo przeciez przy tym sa rodzice panny i kawalera :) przynajmniej u Nas tak jest... a jestesmy razem prawei 4 lata. buzka :*
zakochana
05.06.08 23:37, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
no kosmos z ta nauka :D :O a zareczyny,no moje a czyje :D :) :P planowo w moje 20ste urodziny 18.07.2008
zadowolona
05.06.08 22:25, 4maleeena
// skasuj komentarz
['] mam tylko nadzieję, że jej śmierć nie pójdzie na marne, że więcej się będzie mówić o tej chorobie, że będzie więcej dawców. No i że będzie głośno o banku krwi pępowinowej, która ratuje życie w przypadku białaczki. Ja też jestem zdecydowana na zamrożenie krwi pępowinowej, tak na wszelki wypadek. Zwłaszcza, że jestem w połowie ciąży.
zajęta
05.06.08 22:07, **Kirke**
// skasuj komentarz
szkoda jej naprawde, dopiero co urodzila coreczke, malenka nawet mamy nie widziala
zmęczona
05.06.08 21:29, anielska dziewczyna
// skasuj komentarz
ul. Drobnera 5...kawałeczek za mostem uniwersyteckim :) Zapraszam:)
zakochana
05.06.08 16:58, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
3mam kciuki,ale tylko pod warunkiem,jak Ty bedziesz 3mala za mnie :D u mnie tez nie za kolorowo :D :*:*:*:*
sexy
05.06.08 07:54, clymenia // ,
// skasuj komentarz
dasz sobie napewno świetnie rade:)
foch
04.06.08 20:29, pink_butterfly
// skasuj komentarz
o ile egzaminow!!! bede trzymac kciuki!!! (*) jej coreczka ma 2 miesiace... :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz