sobota, 11 grudnia 2010

24.10.09 // MeTro. CiasTo. || 02.11

Byłam dziś na warsztatach z robótek ręcznych :D
(druty i szydełko)
i jadłam pyszne ciasto z kaszy jaglanej [przepis na dole]

Potem byłam na musicalu METRO :D
bez Urbańskiej i Józefowicza w rolach głównych. :/
Wczoraj odbył się casting do filmu "METRO" ;p
http://www.metro.kalisz.pl

Miałam iść też na prezentacje Solo Dance w ramach warsztatów tanecznych
ale niestety zapomniałam odebrać wejściówkę :/

*****************
Przepis na ciasto (z warsztatów ;p)
1kg jabłek
200g kaszy jaglanej
100g cukru
1 szklanka soku z jabłek
cynamon, cukier waniliowy dla smaku

Jabłka zetrzeć, wszystko wymieszać
Włożyć do blachy (można wyłożyć papierem)
Polać SOKIEM z jabłek
Włożyć do piekarnika 180 stopni C na 90 minut
[nie wiem czy do nagrzanego]
SMACZNEGO !!!

Pozdrawiam :)
************************
02.11
Jabłka zebrane, kasze jutro kupie
i zabieram się za ciasto Mniammm ;p

Kolejny wolny poniedziałek
Za to lubię tę uczelnie :D
Na 3 wykłady był 1 i do tego organizacyjny,
na 6 ćwiczeń były 1 i skrócone ;p
ciekawe z czego będzie zaliczenie :D

W czwartek koło z anglika :/
ale mi się nie chce wkuwać tych głupich słówek
a w styczniu Egzzamin
that what ? ;p

Żałuję że tak późno wyszłam
i nie zrobiłam we Wszystkkich świętych żadnych zdjęć :(

Miłego tygodnia :)

komentarzy [37] Komentuj z głową »
szczęśliwa
06.11.09 14:35, .lovelybee.
// skasuj komentarz
nie zwalam ;D mialam na pozniejsza godzine;p a poza tym teraz mam do nastepnego czw wolne ;p zyc nie umierac :D
zajęta
05.11.09 22:57, bdagusia
// skasuj komentarz
...chyba za dużo mam na głowie i nocami rozmyślam nad wszystkim i nie mogę zasnąc... już nawet sposobu Kini na wyciszenie próbuje i słucham wieczorem baaardzo spokojnych piosenek i dalej dupa... ech... A jak tam ciasto?? Jakieś zdjęcie?? :)
zakochana
05.11.09 06:49, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Tobie zyczę udanego dnia i pędzę do pracy ;))
zakochana
04.11.09 23:49, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
heh no same 5tki mam. Ale przez chorobę nie zdawałam egzaminu w terminie i do tej pory nie było kiedy go zaliczyć. babka była w szpitalu, a ja miałam go w pon zaliczać, podanie o stypendium wysłane mam dosłać kartę egzaminacyjną- mam nadzieję, że nie będzie za późno! :) Całusyyy
zakochana
04.11.09 16:41, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Ty to masz zapieprz na uczelni :P heh ja jeszcze nie wyszłam z sesji letniej i się załamuje. Calus
zakochana
04.11.09 06:52, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki. Wzajemnie ;-)*
foch
03.11.09 22:07, pink_butterfly
// skasuj komentarz
ja kazdy poniedzialek mam teoretycznie wolny. ale mam tyle do zrobienia, ze nigdy sie nie wyrabiam :P powodzenia na angielskim w czwartek! jesli potrzebujesz jakis tips to daj znac. :o) na pewno sobie poradzisz!
spokojna
03.11.09 22:01, KALIOPE
// skasuj komentarz
nigdy wcześniej aż tak wnikliwie sie sobie nie przyglądałam:))) oj tak psiaczki są super i siusiają mi po całym mieszaniu:///
spokojna
03.11.09 09:14, KALIOPE
// skasuj komentarz
hihi nareszcie wróciłam do naturalnego wyglądu:)))) konic z prostownića:))) koniec z makijażem:))) a i tak podobno wyglądam super:)))
zakochana
03.11.09 06:54, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Noo.. kiepsko. Dzięki, na razie wątpię żeby mi się szybko poprawił. ;/
spokojna
02.11.09 23:13, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Całe szczęście wogóle sie nie drapie . uffff .......... Dziś miał mycie w nadmanganianie potasu i potem musiałam go nakropkowac pudodermem i naliczyłam 104 krostki ...
spokojna
02.11.09 22:59, KiniaM // .
// skasuj komentarz
A co do Szczecińskiego , to jest w trójce największych w Europie :)
spokojna
02.11.09 22:58, KiniaM
// skasuj komentarz
Z netu ---- " Cmentarz Bródnowski ma 114 hektarów, obwód murów liczy prawie 5 km. Spoczywa tu ok. 1,2 mln osób. - Niewykluczone, że pochowanych jest więcej. Pod tym względem to największy cmentarz w Europie"
zakochana
02.11.09 16:50, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Nie wiem,... znowu poddaję się uczuciu depresji ;/
chora
01.11.09 18:31, malaemka
// skasuj komentarz
przemoc jak i papierosy i naduzywanie alkoholu u mnie w domu zabrioniona ;) :) pozdrawiam buziaki
leń
01.11.09 16:26, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Nie będę dziękować, bo nie moje :D nie jeszcze nie ale zamierzam :)
leń
01.11.09 16:26, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Nie będę dziękować, bo nie moje :D nie jeszcze nie ale zamierzam :)
samotna
01.11.09 15:48, Maślak
// skasuj komentarz
Jabłuszka wyłącznie surowe i świeżutkie uznaję. Z kaszą to już zupełna profanacja :). Ale te na zdjęciach wyglądają baaaardzo apetycznie! :) Pozdrawiam :)
zakochana
01.11.09 14:11, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
weeekend z Nim zaliczony :) na grobach nie będę dziś. Idę jutro :) zawsze chodzę albo przed wszystkimi świtymi albo po, bo nie lubię tych tłumów ludzi. A mieszkam bliziutko cmentarza więc spacerem pójdę, żeby na prawdę być blisko moich odeszłych. Sam na sam. nie obijając się o tyłek jakiejś babci czy paniusi idącej na pokaz ;) wybacz, ale takie mam zdanie może to komuś przeszkadzać, ale trudno ;)
zajęta
01.11.09 14:03, **Kirke**
// skasuj komentarz
no niewiele czasu ci pozostalo, ale zobaczysz ze wszystko sie uda i zdasz zanim sie obejrzysz. Pozdrawiam
zajęta
01.11.09 13:29, **Kirke**
// skasuj komentarz
kiedy dokladnie masz ta obrone?
zajęta
01.11.09 13:22, **Kirke**
// skasuj komentarz
a co boisz sie obrony?
samotna
01.11.09 12:37, secret_story
// skasuj komentarz
Robótek recznych kilkakrotnie mnie probowała nauczyc mama i babcia i nawet kiedys cos tam zrobilam na drutach. Szalik dla lalki czy cos w tym stylu, nie pamietam ;p ale niestety nie odnajduję w tym specjalnie swojego powołania... a pójsc na musical metro tez mi sie kiedys marzyło ;)
zakochana
29.10.09 23:36, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
zjadłabym jabłko ;p
zajęta
28.10.09 17:28, na_opak
// skasuj komentarz
dziękuję;*
zakochana
27.10.09 23:43, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
metro bez urbańskich :D śmiesznie! :P dziękuję za poświęcenie uwagi :D na prawdę. ostatnio przywołuję ją u ludzi tylko krzykiem, wiec miło jak ktoś bezinteresownie nawet wirtualnie nią zwróci w twą stronę. Ja nie umiem ani piec ani gotować... uczę się z tym żyć ;(
chora
27.10.09 23:13, malaemka
// skasuj komentarz
piekne foty jesienne :) pytalas o weekend :) byl fajny (fotki) a teraz za chwilke kolejny weekend :* Fajny znak o robotkach :) pozdrowienia ide spac :)
zakochana
27.10.09 20:15, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
mialam 1 wyklad-wiec nie chcialo mi sie wstawac.. bo przeciez nie jestem w podstawowce zeby chodzic na wszystko ;) nie mam takowego obowiazku na szczescie ;) Wlasnie niedawno wrocilam od chirurga i jestem bez zęba.. :(
zakochana
27.10.09 12:48, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
a Ty nie na zajeciach?:D
spokojna
27.10.09 12:46, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Polecam i ja to ciacho . To przepis z mojego dzieciństwa. .... pyszne , na ciepło najlepsze i bita śmietana do tego :)
zajęta
26.10.09 23:08, bdagusia
// skasuj komentarz
Przepis ciekawy... jak już zjemy ten jabłecznik upieczony przez brata i jego dziewczynę to muszę wypróbować to... uwielbiam jabłka i kaszę jaglaną więc powinno mi smakować... :)
zakochana
26.10.09 23:02, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
czy ja widze Artura Chamskiego? czy jakos tak.. nie lubie gościa!
zakochana
26.10.09 22:14, Frage
// skasuj komentarz
smaczne zdjecia bardzo smaczne ciasto chyba przetestuje!:)
zakochana
26.10.09 17:29, FataDiGioia
// skasuj komentarz
eee, to superowo ;-))
sexy
26.10.09 17:07, clymenia // ,
// skasuj komentarz
objadam się jabłkami zwłaszcza jak czytam książkę :)
zakochana
25.10.09 23:57, *tabaque
// skasuj komentarz
:) a jadłaś takie ciasto?:) poszłabym na Metro...;)
zakochana
25.10.09 15:43, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Na leczeniu kaca po firmowej imprezce ;-0)). A Tobie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz