piątek, 3 grudnia 2010

13.06.08 // Szukam domu.... /pies & kot/

Heja :)

Mecz a dokladniej sedzia bez komentarza....
Boruc i Roger BRAWO :D

Dziś w Kaliszewie zespuła sie pogoda nie padało ale zimno jest.
Brrrrr.....

Zaliczone wszystko oprócz srody czyli ochrony bo nie ma jeszcze wynikow i nie wiem :/

Weekend powinien byc naukowy ale nie bedzie ;p
przynajmniej w 100% bo mimo pogody sa imprezy.

Dziś
Festyn przedszkolaków w tym "Reklama" Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Kaliszu.

Jutro
Uroczyste otwarcie Rezerwatu archeologicznego na Zawodziu - Kalisz 17.00

Niedziela
9.30 mycie psów ze schronisko
okolo 12 wystawa psów rasowych - Stadion OSRiR Łódzka
a potem chciałabym isc na
Jarmark Archeologiczny na Zawodziu 10.00 - 16.00

*************************************
Gazety: 'Nasz Rynek' i 'Super Fakty Kaliskie'
Strony: www.helpanimals.pl
www.schronisko.kalisz.pl www.kalisz.schronisko.net
http://www.calisia.pl/galleries/7-galeria-adopcyjna/photos
*************************************

A poniedziałek termin 0 z Finansów
niby 0 ale mam 32 pytania a z tego 8 bedzie
a na 1 niewiadomo co oczywiscie z wykladow ;p

No wiec jestem w kropce, mam dylemat :/
Pewnie jutro sie poucze a reszte sprobuje sciagnac ;p
byle zaliczyc bo mnie ten tydzien tak wkurzyl i ci glupi nauczyciele ich sposobem oceniania ze mi to juz wisi
BYLE ZALICZYĆ :\

A tak ogólnie to grupa się coraz gorsza i nie miła robi.
Ale na szczescie w przeciwienstwie do LO to sa takie co mnie lubia bardziej ;p /chyba/
2 wesela sie szykuja i wesolo jest :)

Pozdrawiam zza chmurki ;p

PS. te 2 pierwsze pieski sa tylko do adopcji. Reszta ma dom ;)

PS2. Będę w gazecie na fotce z psiakami ;p


komentarzy [3] Komentuj z głową »
zmęczona
14.06.08 22:15, funny
// skasuj komentarz
dziękuję bardzo:)
zakochana
14.06.08 13:52, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
ja to bym wziela wszystkie psiaki,bo tak je uwielbiam!!!
zakochana
14.06.08 11:26, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dziękuję :))) Miłego dzionka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz