sobota, 11 grudnia 2010

03.09.09 // nowy wpis. || Metro

VII Kaliszobranie

X Biesiada Piastowska

Książęce Miodobranie

U mnie po staremu,
muszę napisać 2 rozdział a tak mi się nie chce :/
wczoraj promotorka odesłała 1. rozdział - ile rzeczy do poprawek ;p

Pozdrawiam.

PS. ja chcę nad morze :/

**************************

w Kaliszu w październiku będzie grany musical METRO :D
zastanawiam się czy iść, lubię muzykę, taniec ale musicale średnio...
i jeszcze te ceny biletów/wejściówek :/

http://www.calisia.pl/articles/5077-metro-w-kaliszu

*************************
05.09.2009 r.

Byłam dziś na ślubie koleżanki ze studiów.
Ceremonia krótka.
Panna młoda piękna, suknia balowa.

http://www.calisia.pl/articles/5130-w-te-dni-wrzesniowe

komentarzy [28] Komentuj z głową »
chora
15.09.09 16:08, kolorek
// skasuj komentarz
w szpitalu na Banacha w W-wie ;)
samotna
13.09.09 20:38, Maślak
// skasuj komentarz
Reklama ? Hm ... Na "mówiącego do ręki" się nie nadaję, wolałbym przemawiać do tłumu !;PP Pozdrawiam :)
chora
13.09.09 15:32, kolorek
// skasuj komentarz
tak jesteśmy boskie [joke] :))
zadowolona
10.09.09 21:44, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Mój pies też strachliwy i nieufny, a tu taka miłość do kota i to w wieku dojrzałym. Kot mruczy i się przytula, a Demi obwąchuje go namiętnie i zaprasza do zabawy.
zadowolona
10.09.09 20:35, **Tosia**
// skasuj komentarz
teraz czekamy na termin poprawkowy:) w koncu zdam;)
zadowolona
10.09.09 16:07, **Tosia**
// skasuj komentarz
niestety u nas bylo tak ze pierw sie bronimy a potem zdajemy egzamin na uczelni i niestety go oblalam dzis:(
zakochana
09.09.09 23:55, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ja też chcę taką pscółkę :P
samotna
09.09.09 22:56, Maślak
// skasuj komentarz
Kurcze... ja się "w kamasze" porwać nie dałem ale przyznać muszę, że do twarzy Ci w mundurze !:) A kulturą indiańską kiedyś się nawet ciut poważniej interesowałem. Było takie pismo (może jeszcze jest ?) TAWACIN... Ale szybko mi przeszło i edukację skończyłem na książkach Karola Maya :)) Pozdrawiam cieplutko !:)
chora
09.09.09 19:46, malaemka
// skasuj komentarz
dziekuje jestes kochana :) :* we wtorek termin, ale nie wiem dlaczego w ogole go dostalismy skoro dom jest oficjanie zarezerwowany :( a ja juz plany ogladalam i sobie marzylam w glowie co i jak zrobie :/ buziaczek wieczorny :)
spokojna
09.09.09 14:56, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Starszy synek ma skarbonkę i zbiera pieniążki na łóżko piętrowe , a My chcemy odłoży trochę dodatkowych pieniędzy na przyszłe wakacje by móc znowu odwiedzi Szwajcarię.
zadowolona
09.09.09 14:23, **Tosia**
// skasuj komentarz
moja napisana oprawiona obroniona ale co mi po tym jak jeszcze zostal egzamin licencjacki:/
spokojna
08.09.09 21:15, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Dostrzegłam Maję :)
zadowolona
08.09.09 19:36, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
To opisz koniecznie wrażenia pometrowe :)
zakochana
06.09.09 22:42, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
fajne foto profilowe :D groźźźźna;D
zadowolona
06.09.09 18:34, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Metro to specyficzny musical, ja bym się skusiła raczej na Twoim miejscu, choć ceny pewnie porażające. JA TEŻ CHCĘ NAD MORZE!
zadowolona
06.09.09 18:32, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Pieska to ja mam jednego, drugi, to przyjaciółka Demi Tola, czyli sunia mojej przyjaciólki, bo przyjaciele naszych przyjaciół... :) Do twarzy Ci w mundurze.
szczęśliwa
05.09.09 23:03, Ćma
// skasuj komentarz
super zdjęcia, dzięki za mily komentarz
zajęta
05.09.09 22:40, **Kirke**
// skasuj komentarz
do twarzy ci w mundurze zolnierzyku
zakochana
04.09.09 22:57, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
no i dokładnie tak samo mówię ja! :D
sexy
04.09.09 14:38, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
zarabiste foty x tej biesiady takie imprezy sa najlepsze łap plusa
sexy
04.09.09 14:37, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
no nareszcie nowy wpis dziewczyno juz tamto to było średniowiecze
foch
04.09.09 08:09, focherka
// skasuj komentarz
a tak to dzień minął mi bardzo przyjemnie nie licząc czasu w pracy bo to do przyjemnych zajęć nie należy :)
foch
04.09.09 08:08, focherka
// skasuj komentarz
heh u mnie też padało i to też nieźle w pewnej chwili była wręcz ulewa i grzmiało :)
spokojna
03.09.09 22:21, KiniaM // .
// skasuj komentarz
... ale ja nie chcę kopiowac .... chcę tak jak było .... buuuuuuuuuuuuuuu
samotna
03.09.09 22:09, Maślak
// skasuj komentarz
Witam cieplutko "po przerwie" :) To parada pojazdów militarnych w ramach "Operacji POŁUDNIE" w Bielsku-Białej. Zdjęcia wyłącznie "dokumentalne". Ale najfajniesze foty mi przed nosem przejechały ... bo musiałem wymienić w aparacie bateryjki :) Tak to bywa gdy się nie pomyśli ! Pozdrawiam !:)
zakochana
03.09.09 22:04, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ile rzemyków :D kiedyś nosiłam je jak nienormalna ;P ojj ja miałam pisać pracę,ale stoję w miejscu :p powodzenia ;*
spokojna
03.09.09 21:22, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Superkowe zdjęcia ! Ale Twój kocio najładniejszy :) ............... Poprawki powiadasz.... demotywator rozdziału 2..... Trzymam kciuki :)
foch
03.09.09 12:58, focherka
// skasuj komentarz
ojjj jak ja bym pojechała nad morze heheh :) a dziękować, dziękować również życzę cudownego dnia :)
zauważyłaś wpis niezgodny z regulami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz