piątek, 3 grudnia 2010

16.06.08 // Wystawa psów rasowych i schroniskowych xD

Hej :)

Wczoraj w Kaliszu odbyła się któraś tam z kolei ;p
Wystawa Psów Rasiwych, na której Również rozbiliśmy swój przepiekny namiot :D
i dzieki temu 2 kolejne psikai maja nowy dom :D
choc spowodowało to placz u niektorych :/

/zdjecia potem bo padła bateria/

Ale są też tu:

http://www.calisia.pl/articles/1972-wsp-lnie-dla-zwierzak-w

GALERIE:

http://picasaweb.google.com/schroniskowcy

http://picasaweb.google.com/rebTewje


Zapraszam Serdecznie :)

Pozdrawiam.


komentarzy [8] Komentuj z głową »
zajęta
25.06.08 21:49, **Kirke**
// skasuj komentarz
no ja marze jeszcze o kocie........
zakochana
25.06.08 17:24, FataDiGioia
// skasuj komentarz
No, nieźle się piesio zmęczył :D
zajęta
25.06.08 14:01, **Kirke**
// skasuj komentarz
uwielbiam psy i mam nadz ze kiedys bede miala wlasnego jak tylko zamieszkam sama
zakochana
19.06.08 12:49, Andzia i Karolek
// skasuj komentarz
slodkie psiaki, ja zawsze mialam psa, kiedy przeprowadzilam sie na swoje odrazu chcialam jakiegos przygarnac, no ale pojawila sie Majka, a w ciazy troche sie balam, mysle ze niedlugo trzeba pomyslec o jakims czworonogu :)
nieszczęśliwa
18.06.08 21:24, anneka // :-)
// skasuj komentarz
nie mam teraz pieska, kiedyś miałam, ale w końcu ze starości oba zmarły :( teraz wciąż mnie nie ma, wiec problem byłby z opieką :( ale super, że się angażujecie - dla jednego psiaka, co znajdzie nowego właściciela, warto! a balonem nie leciałam jeszcze, coś nie po drodze mi było, ania
zakochana
17.06.08 18:18, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
jaki super pomysł :))))) dobra kobietka z Ciebie :)))))):*
zakochana
17.06.08 18:16, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Kocham psy, wariuje na ich punkcie. Mam nadzieję, że spełni się moje wielkie marzenie. Podziwiam Cię, że pomagasz zwierzętom, też chciałam pomagać w schronisku.
chora
17.06.08 12:34, malaemka
// skasuj komentarz
cudownie ! zatem DUZY PLUS :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz