piątek, 3 grudnia 2010

13.03.08 // Na gorąco ...

Yooo !!!

Właśnie wróciłam z kina.
Byłam na Step up 2 The street.
Film poprostu WYMIATA...
Oto dowody:
2 dziewczyny, które siedziały za mną były już 2. raz i zamierzają iśc po raz kolejny,
oraz
facet (?) po wyjściu z kina rozmawia przez koma i mówi:
'Właśnie wyszedłem z kina. Film zajebisty. Aż ciarki miałem.'
:D i co ;p

Poprostu suuuuuuuuuuuper xD
i oczywiście ja też wybieram się ponownie na ten extra musical.

mocno POLECAM, bo
'Liczy się tylko taniec !'

Bye ;p

PS. Ja też chcę tak tańczyć.... xD :P

-> najważniejsze to Być sobą i Znaleźć swoje miejsce <-
A i : ' Nieważne co masz, ważne.... <=> It's not where you're from, It's where you're at. ;p
/ach ten mój angielski i skleroza./

PS2. Szukam miejsca by być sobą....

Zapamiętaj nie ma ogrodu bez parkietu. xD
Booo...
Parkiet w ogrodzie to jest to,
czego brakuje w moim ogródku ;p

Step Up 2 The streeet jest 1000... razy lepsze od Ste Up 1. :D
dla mnie to Film Roku.

http://www.stopklatka.pl/film/film.asp?fi=30806 - ciekawostki filmowe :)

Ten film dał mi chęć do życia,
Dzięki niemu jestem radosna dziś...

PS3. Szukam sponsora na bilet do kina. Koszt 14 zł. :o)
Kto chce mnie uszczęśliwić ;p

A to już urywki filmu
http://www.youtube.com/watch?v=3V6Q12yms6c
wiec tylko dla tych co już go widzieli w całości ;p

komentarzy [22] Komentuj z głową »

leń
23.03.08 21:55, Heartbreaker
// skasuj komentarz
Kolorowych jajeczek, Białych owieczek, Uśmiechu bez liku, I bakalii w serniku, Kiełbaski tłuściutkiej, I atmosfery milutkiej Życzy Michalek16 :) Niestety nie ogladalem, ale po jedynce spodziewam sie, ze bedzie fajna :)

rozczarowana
22.03.08 17:01, Brookelle // .
// skasuj komentarz
Czesc :) co u ciebie? bylam na tym filmie swietny :)

foch
21.03.08 15:27, esemoka
// skasuj komentarz
będę musiała obejrzeć, już sie zbeiram od dłuższego czasu

spokojna
21.03.08 14:44, Sabka1302
// skasuj komentarz
Też oglądałam ten film, tylko z tą różnicą, ze nie w kinie i wersja troszkę kiepska, jedna jak bedzie w kinie w moim mieście, z pewnością się wybiorę. Pozdrawiam

zakochana
19.03.08 11:03, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
wciaz jestes radosna dzieki filmowi :D ja mam juz wszystkie piosenki z filmu:D hihihi i jak tylko znajde prace to zapisuje sie na kurs tanca :D co prawda chodzilam 1,5 roku na taniec towarzyski i sportowy.. ale to bylo z 6 lat temu.. jak nie wiecej :P

rozczarowana
18.03.08 18:55, Magdoska
// skasuj komentarz
+

spokojna
14.03.08 22:29, venila moderator
// skasuj komentarz
tez bylam na tym filmie. w sumie, gdyby nie wygrane bilety, sama nie wybralabaym sie raczej- ale bylo calkiem calkiem ;)

zakochana
14.03.08 16:00, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
byłam, widziałam i tez jestem zachwycona :)

zadowolona
14.03.08 13:06, *różowa_żyrafa*
// skasuj komentarz
a facetowi by sie spodobał?

sexy
14.03.08 12:52, clymenia // ,
// skasuj komentarz
skoro tak polecasz to musi być wyjątkowy ;]

samotna
14.03.08 12:30, strupka
// skasuj komentarz
A ja ide jutro i mam nadzieje ze tez mi doda checi zycia!;)

chora
14.03.08 12:29, malaemka // :))
// skasuj komentarz
:D my mielismy tez isc , jak maly byl u tesciow:) ale stwierdzilismy, ze musimy lepiej razem ten czas sporzytkowac:) i poszlismy do pubu w spokoju porozmawiac:)) Mam zalowac? hihi ale stwierdzilismy ze wypozyczymy dvd i obejrzymy, zeby sie nowy tv nie marnowal ;)) takie male kino;) mowisz, ze lepsze od jedynki? WOW :D to na pewno SUPERANCKI :D zrobilas mi jeszcze wiekszego 'smaka' ;D PLUS za fajny temat :P

zajęta
14.03.08 12:13, epitaph
// skasuj komentarz
Ja wczoraj rowniez bylam na tym filmie i rowniez mi sie bardzo, ale to bardzo podobal;D

foch
14.03.08 07:16, focherka
// skasuj komentarz
piosenka jest nowa sama usłyszałam ją kilka dni wcześniej ;p tez ci życze miłego weekendu

sexy
14.03.08 01:16, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
ale widze ze jest ciekawy uwagi wiec zapewne sie wybiore do wideoworld i wypozycze do obejrzenia

sexy
14.03.08 01:02, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
kurde przyznaje sie bez bicia ze nie widziałam tego filmu

zakochana
13.03.08 23:41, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Czemu taki opis. Po prostu przeraża mnie to wszystko, ten nieubłagany czas. Wszystko dzieje się zbyt szybko, nie ma czasu na nic. Dobrze, że do domku sobie jadę...

spokojna
13.03.08 23:30, KiniaM
// skasuj komentarz
ciuszek jak każdy inny ..... tylko weselszy krój i wzór ...

zadowolona
13.03.08 22:58, Iv
// skasuj komentarz
heheh ja byłam na seansie 2 filmy na raz :)

zadowolona
13.03.08 22:36, Iv
// skasuj komentarz
genialny film .. lepszy niz 1 :)

zakochana
13.03.08 22:33, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
film zajebisty!!!! tez mialam ciarki!!! chodzilam na kurs tanca 1,5roku ale to byl taniec towarzyski i sportowy teraz chce pomyslec o tancu nowoczesnym z domieszka hip-hopu :) rany film boski...musze sobie zrobic maraton 1 i 2 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz