piątek, 3 grudnia 2010

24.02.08 // nigdy nie wiem co tu napisać ;-p

Heja :)

Dziś kończą mi się ferie, które trwały miesiąc ;p
To znaczy 2 tygodnie była sesja, potem tydzień przerwy i tydzień sesja poprawkowa ;p
Wpisów wszystkich jeszcze nie mam.

Jutro na zajęcia, nowe przedmioty, ciekawe czy wykładowcy/ćwiczeniowcy będą do zniesienia ;p
Plan średni. Trzy dni z rzędu na 8 i do tego tylko jedne zajęcia a potem 3 godziny przerwy :/
Jeszcze na W-F sie musze zapisać.

Humor mi poprawia tylko pogoda. W lutym wiosna. Super :D
Słonko świeci, ciepło jest i miło. ;p
A dziś był zupełnie wiosenny dzień tej zimy ! :D

Skaldowie - "Wszystko kwitnie w koło"
Wiosna - cieplejszy wieje wiatr
Wiosna - znów nam ubyło lat
Wiosna - wiosna w koło, rozkwitły bzy
Śpiewa - skowronek nad nami
Drzewa - strzeliły pąkami
Wszystko - kwitnie w koło i ja i ty

Ktoś na niebie owce wypasa, hej
Popatrz zakwitł już twój parasol, hej
Nawet w bramie pan Walenty stróż
Puszcza wiosną pierwsze pędy już
Portret dzidzia rankiem wyszedł z ram
I na spacer poszedł sobie sam
Nie przeszkadza tytuł, wiek i płeć
By zieloną wiosną w głowie mieć.

http://www.wrzuta.pl/audio/6O4ddlPrkx/skaldowie_-_wszystko_kwitnie_wkolo

A co tam u was ?

Pozdrawiam ;)

komentarzy [11] Komentuj z głową »
zajęta
03.03.08 18:16, skejciara_z_marsa
// skasuj komentarz
ale mnie tu dawno nie było? co tam słychać? wszystko zaliczone?
rozczarowana
03.03.08 15:21, Brookelle // .
// skasuj komentarz
Czesc kochana co u ciebie? :* P.S zmienilam nicka
rozczarowana
28.02.08 10:20, Magdoska
// skasuj komentarz
To moja ulubniona pisenka Skaldów, często ją sobie nuce. U mnie w Gdańsku Leje jak cholera i sztorm na morzu, ale pozdrawiam za to bardzo słonecznie i gorąco
rozczarowana
26.02.08 15:25, Brookelle // .
// skasuj komentarz
Czesc jak mija dzien? ja pracuje w sklepie spozywczym stoje przy kasie :))) i wykladam towar przy okazji a na dodatek pracuja tam moje 2 siostry mam dobrze przynajmniej sie nie nudze :)))
zakochana
25.02.08 11:26, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
a u mnie.. hm nowy wpis :)
zadowolona
25.02.08 09:42, Klaudia S
// skasuj komentarz
już mi dużo lepiej:) dzisiaj postaram się dodać jakis nowy wpis:) buzka
szczęśliwa
24.02.08 23:46, miika
// skasuj komentarz
a dzekuje dziekuje:) pozdrawiam:D
zakochana
24.02.08 23:44, *tabaque
// skasuj komentarz
fajna piosnka ;] wiem, ze Mikołajek fajny;] dzieki!! :D
foch
24.02.08 20:34, Owszy // ...
// skasuj komentarz
Fajne takie długie wolne. Współczuje takie przerwy między zajeciami. Ona gorzej meczy niż miało by się normalnie coś w tym czasie.
zakochana
24.02.08 20:32, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
jako fotograf w firmie reklamowej ;) jezdziłabym z nimi na imprezy, spotkania i fotografowałabym wszystko ;D wczoraj mieli na przykład sesję do katalogu hostess no i gdybym wtedy ja była fotografem to przez cały dzien robiłabym fajne fotki 46 laskom ;D:D:D
zakochana
24.02.08 19:32, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
oj dokladnie. dzis byla taki naprawde wiosenny dzien. :)) mam nadzieje, na coraz wiecej takich dni. ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz