piątek, 3 grudnia 2010

26.03.08 // Święta święta i po...

Hejam ;]

Ale jakie te święta były
Wielkanocne czy Bożego Narodzenia ?!
na pewno były białe :D

Zima była wiosenna, Wiosna jest zimowa.

Parę przysłów związanych z Bożym Narodzeniem i Wielkanocą:

Choinka po wodzie, jajko po lodzie.
Na pasterkę po wodzie, rezurekcja po lodzie.
Zielone Boże Narodzenie, biała Wielkanoc.
Gdy w Boże Narodzenie pola są zielone, na Wielkanoc będą śniegiem przyprószone.
Jeśli na polu czarno, gdy się Chrystus rodzi, to będzie biało na łanie, kiedy Chrystus Zmartwychwstanie.
Gdy choinka tonie w wodzie, jajko toczy się po lodzie, a gdy choinka stoi na lodzie, jajko pewnikiem utonie w wodzie.

I się sprawdziło. Wszak przysłowia są mądrością narodów.

************
I tydzień wolnego minął... :|
a jutro koło z angola :/

Dawno mnie tu nie było ale jakos tak wyszlo

A tak wogóle tro jutro idę do kina z sis
na super film ;'p
STEP UP 2
ale to juz wiecie
ze jest super :D
Na pewno jak bedzie mozlliwosc to sobie go kupie
mam nadzieje ze bedzie ;p

A co tam uwas ?
Jak święta minęły ?
Mnie ok.

Pozdrawiam

PS. Ja chcę wiosnę. Nie tylko w kalendarzu ale też za oknem xD

komentarzy [18] Komentuj z głową »
rozczarowana
31.03.08 16:34, Brookelle // .
// skasuj komentarz
To mamy takie same matki :///
zakochana
31.03.08 00:26, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
buziaki :):*+
zadowolona
29.03.08 19:25, **Tosia**
// skasuj komentarz
dziekuje :) byla piekna pogoda wiec super fotki wychodzily:)
zadowolona
29.03.08 14:34, *różowa_żyrafa*
// skasuj komentarz
chyba moje zdanie powli sie zmienia, na + dla niego... kobieta zmienna jest;p juz naprawde nie wiem co we mnie siedzi
zakochana
28.03.08 22:24, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
a tytuly piosenek znalazlam..wpisalam w google "step up 2 mp3" czy cos i wyszlo...no i pozniej z darmowych stronek sciagalam :D
zakochana
28.03.08 20:38, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Taakk.. wiem :\
rozczarowana
28.03.08 14:13, Magdoska
// skasuj komentarz
tej wiosny będzie się nosić na głowie gacie w grochy ;D
rozczarowana
28.03.08 13:46, Brookelle // .
// skasuj komentarz
To nie jestes sama masz tak pokrecona rodzinke jak ja tylko ze z rodzicow mam najgorsza matke :(((
zakochana
27.03.08 10:00, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Niestety to nie mój psiak;) A kotkę mam podobną do Twojej;) Może niedługo coś napiszę ...
zajęta
26.03.08 22:47, Iw
// skasuj komentarz
stary blog mi padł :/
szczęśliwa
26.03.08 18:40, .lovelybee.
// skasuj komentarz
bo są nudne i bez sensu ;p /daj spokoj mi z ta matura. przerąbane hehe ;p
rozczarowana
26.03.08 16:43, Brookelle // .
// skasuj komentarz
A co ty tez nie lubisz? nie wiem moze dlatego ze mam pokrecone zycie i rodzine ://
rozczarowana
26.03.08 16:33, Brookelle // .
// skasuj komentarz
Jakos musialam strawic te swieta nie lubie swiat jak bylam mala to je lubilam teraz juz nie :///
rozczarowana
26.03.08 16:24, Magdoska
// skasuj komentarz
och, tylko pozazdrościć :}
rozczarowana
26.03.08 16:23, Brookelle // .
// skasuj komentarz
Ja tez tak ostatnio mialam a jak minely swieta?
rozczarowana
26.03.08 16:12, Magdoska
// skasuj komentarz
piękniesie te Twoje kwiatuszki i kocurek. Masz ogród ? Bo ja marzę nie tyle o własnym domu co uroczym tajemniczym ogrodzie.
rozczarowana
26.03.08 16:10, Brookelle // .
// skasuj komentarz
Zapomnialam kto to spiewa ale leci w radiu czesto aha mialam sie pytac co tu ostatnio pusto :///
rozczarowana
26.03.08 16:03, Brookelle // .
// skasuj komentarz
Czesc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz