sobota, 11 grudnia 2010

20.03.10 // ... »

Miał być wpis ale...
aparat lub komputer zastrajkował i nie chcą współpracować by ściągnąć zdjęcia ;(
mam nadzieję że zmądrzeją i to naprawię
tym bardziej że zdjęcia potrzebuje na wtorek przejrzeć :/

A dziś były fajne warsztaty foty i tyle super fot - udanych mimo mojego sprzętu :D
Ale nie niestety musicie poczekać
jeśli w ogóle to ktoś odwiedza ten pokój...

Chyba mamy wiosnę :D
przyszła na czas (w sensie z kalendarzem)

Lubię ten początek
pierwsze mocniejsze promienie słońca
to ciepłe powietrze i w ogóle
mmm.... przyjemnie :D

***************************
Czemu sunsilk "umiera"?
Wcześniej nie było zdjęć na górze i było lepiej niż teraz.
*******************************************************
24.03
w końcu aparat zaskoczył
i pozwolił ściągnąć zdjęcia :)

komentarzy [23] Komentuj z głową »
zajęta
04.04.10 12:02, **Kirke**
// skasuj komentarz
Zajączka pięknego, dyngusa mokrego, miłości wiecznej, drogi tylko mlecznej, świąt w szczęście owocnych życzy ... kurczaczek wielkanocny.
zakochana
03.04.10 22:52, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Fajna sesja. Mam nadzieje, ze kiedys bede miala jakas fajna sesyjke. Marzy mi sie. Ehh.. cos mi sie schrzanilo w klawiaturze .. U mnie ok. Dzieje sie.
spokojna
02.04.10 23:14, without_wings
// skasuj komentarz
dziekuje za zyczenia !!! :)
zajęta
01.04.10 19:09, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Ja tam nawet w weekendy lubię rowerowe wycieczki i nie przeszkadza mi w tym uczelnia ;) Pozdrawiam :*
zakochana
31.03.10 21:07, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a to czemu zrezygnowalas hehe?/ no ja napisalam calą i czekam na poprawki. w sumie moj promotor to zakrecony czlowiek, najpierw mowi mi zebym bronila się wczesniej,ze sprawdzenie mu pracy zajmie jeden dzien, a potem wyskakuje z terminem zebym przyjechala 24 kwietnia...no to wiadomo,ze za nim zrobie poprawki, dam recenzentowi to akurat do czerwca się dokulam. chyba,ze chce zbeym sie bronila 31 maja hahaah roznica niewielka;p a Tobie jak z tym idzie?
zadowolona
31.03.10 20:26, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
powinnam już świateczne pozdrówki przesyłać, bo potem może się okazać, że czasu brak. To wielki buziak przed, w trakcie i po świąteczny :)
zakochana
31.03.10 18:52, Maduixa // co u mnie?
// skasuj komentarz
duzo pracy, ladna pogoda, 21 stopni, duzo wycieczek w planie, dlugi weekend pt-pon...a u Ciebie?
zakochana
31.03.10 17:00, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
no praca mam nadzieję,że wypali :p w końcu ciocia jest wiceprezesem banku :D ale ciocia tzw "przyszywana":P przyjaciółka mamy :P co do sunsilka,to ważne że my jesteśmy :) bo my to ten DOM :) a zdjęcia odważne jak cholera :O
zajęta
30.03.10 19:06, **Kirke**
// skasuj komentarz
no i gdzie fotki i nowy wpis?
zajęta
29.03.10 22:23, **Kirke**
// skasuj komentarz
no to czekam na te foty............konam dziś, mam przerazliwy kaszel i zatyka mnie, czuje,że swieta bąda dla mnie pod tym wzgledem przechlapane
zajęta
28.03.10 12:37, **Kirke**
// skasuj komentarz
tak szybko mi rosną, już dwukrotnie je podcinałam. Jak weekend?
zadowolona
27.03.10 23:47, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Oczywiście, że ktoś odwiedza ten pokój! A zdjęcia świetne. Bardzo naturalne. Wiosna i erotyka. Na ulicy dziewczyny też pokazują juz nogi. Żegnajcie grube ciuchy.Słońce i ciepełko, to jest to:)
zajęta
26.03.10 23:03, **Kirke**
// skasuj komentarz
pytalas mnie ostatnio o to gdzie studiowałam- w swoim miescie Radomiu, spałam w moim domu, studia były na miejscu, skąd ci przyszlo do głowy,,ze studiowalam gdzie indziej? pisalam tyle razy ze studiuje w moim miescie rodzinnym........
sexy
26.03.10 16:40, clymenia // ,
// skasuj komentarz
ja dziś przez pół dnia wpuszczałam promienie marcowego słońca do domu:)
zajęta
26.03.10 13:59, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Fiu fiu fiu... Ależ fotki :) Wiosna - oj tak! Duże TAK!! :)
zajęta
26.03.10 12:13, **Kirke**
// skasuj komentarz
wzajemnie, jak tam pisanie ci idzie pracy?
zajęta
25.03.10 20:15, **Kirke**
// skasuj komentarz
dzieki, odpoczywam, wziełam dwudniowy urlop+ 2 dni weekendu i zamierzam przez te dni wypocząć
zakochana
25.03.10 17:43, *tabaque // .
// skasuj komentarz
ale roznegliżowane laski O_o wow;) osssstrooooo!
zakochana
22.03.10 15:13, *tabaque
// skasuj komentarz
i co z tymi zdjęciami ?:) tak umiera powoli... jakby śmiercią naturalną..:(
zakochana
22.03.10 15:12, *tabaque
// skasuj komentarz
i co z tymi zdjęciami?:) tak umiera powoli.. jakby śmiercią naturalną :(
leń
21.03.10 22:03, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
odwiedza, odwiedza :)
samotna
21.03.10 19:10, Maślak
// skasuj komentarz
Wiosna przyszła to może w końcu zdejmiesz z głowy tę stalową czapeczkę ?;D Ukłony wiosenne !:)
zajęta
20.03.10 21:29, **Kirke**
// skasuj komentarz
witaj, jak tam? u mnie już po wszystkikm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz