sobota, 11 grudnia 2010

Przed ślubem: On: Hura! Nareszcie! Już się nie mogłem doczekać! Ona: Możesz ode mnie odejść? On: Nawet o tym nie myśl! Ona: Ty mnie kochasz? On: Oczywiście! Ona: Będziesz mnie zdradzać? On: Nie, skąd ci to przyszło do głowy? Ona: Będziesz mnie szanować? On: Będę! Ona: Będziesz mnie bić? On: W żadnym wypadku! Ona: Mogę ci ufać? P.S. Po przeczytaniu proszę przeczytać od dołu do góry :D **************************************************************** 10.01.2010 XVIII Finał WOŚP w Kaliszu grają Patrycja Markowska, Papa D, Ścigani, Kasa Chorych, czyli jak to powiedziała moja koleżanka ze studiów: "Postarali się" ;p Wczoraj osbyło się kolejne focenie w ramach Warsztató Fotograficznych POZA KADREM. Tym razem dla odmiany fotografowaliśmy żywych ludzi. i tym razem czekam na wasze opinie? Pozdrawiam :) i lece odśnieżać chodnik, cóż tkaie uroki mieszkania w domu a nie w bloku a tu na złość tej zimy pada i pada, i przestać nie chce :/ A potem pług przejedzie i odnowa zabawa.... PS. czemu na górze nie wyświetlają się aktualne foty :/ komentarzy [24] Komentuj z głową » zajęta 21.01.10 13:18, **Kirke** // skasuj komentarz i jak zaliczenia? plusik zostawiam i przesyłam pozdrowienia zajęta 20.01.10 12:53, **Kirke** // skasuj komentarz ja tez zauwazylam ze nie pojawiaja sie nowe foty, czyzby moderator zniknał? zajęta 20.01.10 12:52, **Kirke** // skasuj komentarz rok zaczelam jak zwykle pod gorke, co dzien to nowe klopoty, zwlaszcza finansowe, ach szkoda słów...pozdrawiam zajęta 20.01.10 12:52, **Kirke** // skasuj komentarz rok zaczelam jak zwykle pod gorke, co dzien to nowe klopoty, zwlaszcza finansowe, ach szkoda słów...pozdrawiam zadowolona 18.01.10 20:22, cztery-lapy moderator // skasuj komentarz Pozdrawiam z zasypanego Olsztyna. Zdjęcia obejrzałam, ciekawe wnętrza, tła, dziewczyny świetnie poubierane, ujęcia całkiem całkiem, ale jakość niestety fatalna. Ale to już pewnie wina sprzętu, a nie oka fotografa. sexy 17.01.10 20:13, ***Turtledove*** // skasuj komentarz tez to zauwazylam cos pewnie z serwerem sunsilka a co u mnie jutro do pracy koniec weekendu ehh masakra ;/ zajęta 16.01.10 23:11, **Kirke** // skasuj komentarz hej, jak tam pisanie pracy ci idzie? zajęta 16.01.10 19:10, Lilinka // ... // skasuj komentarz Mój też naukowy. Póki co wygrzebuję się z logopedią. Marnie mi to idzie. Tobie również braku poprawek ;* zajęta 16.01.10 14:53, Lilinka // ... // skasuj komentarz Wpadam na chwilę życząc pozytywnego weekendu :) zakochana 13.01.10 15:24, Czarno_to_widzę // . // skasuj komentarz jak twoj sprzet ni ma stabilizacji obrazu to mozliwe,ze to wina tego, bo kazdemu się trzesą łapki hehe mi rowniez, jak robie foto bez lampy to tragedia:P zakochana 12.01.10 20:37, Czarno_to_widzę // . // skasuj komentarz ano ostrość musisz poprawic, ale to juz pewnie wiesz od brunetki:) pozdrawiam w ten zimny wieczor zakochana 11.01.10 22:58, *Pomidores los Ciagnikos moderator // skasuj komentarz to światełka na choinkach u sąsiadów mojego narzeczonego ;P a jak się robi, że wiesz to fajnie :D uwielbiam robić zdjęcia nocą- tą techniką ;) zajęta 11.01.10 12:13, _brunetka // skasuj komentarz tu niektóre modelki zestresowane. Podoba mi się ta w kapeluszu. Aj! Dobrze ją ustawić, zrobić zbliżenie. Ludzi lubię fotografować na długim obiektywie ;) zajęta 11.01.10 12:10, _brunetka // skasuj komentarz ja też czasem pstrykam :) również amatorsko ;P zajęta 11.01.10 09:15, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)) // skasuj komentarz Zdjęcie robiłam koło firanki, kiedy nastawiłam ostrość na choinkę firanka znikała - wprawdzie nie cała, bo reszcie pomogłam zniknąć, ale w dużej swej części :) Fiu-fiu - co za sesja :) zajęta 11.01.10 00:55, _brunetka // skasuj komentarz umiera, a ja wróciłam, aby powstał z martwych ;) spokojna 11.01.10 00:52, KiniaM // . // skasuj komentarz "Świeże" fotki nie wyświetlają się od jakiegoś czasu .... Różne rzeczy sie zaczęły dziać .... Nie można sie czasem zalogować, znikają dawne wpisy , zdjęcia ..... Sunsilk powoli umiera ... komórka po komórce . zajęta 11.01.10 00:48, _brunetka // skasuj komentarz jaaaa ;D też bym chciała mieć takie "obiekty" do sfotografowania :) dobrze by było aby fotki były ostrzejsze i lepiej skadrowane ;) to tak ode mnie: szczerze ;) zajęta 10.01.10 16:00, Lilinka // skasuj komentarz Ja na szczęście mieszkam w bloku, ale i tak wczoraj sąsiad odśnieżał drogę dojazdową do garaży pod nami własnym quadem. Na marne zresztą, bo dziś zasypało ponownie i sypie dalej.... sexy 10.01.10 14:48, ***Turtledove*** // skasuj komentarz bo to jest kot syberyjski i nafutro dobrze mu to robi zakochana 10.01.10 14:47, *tabaque // skasuj komentarz dzięki :) to moja radosna twórczość :) dobry dialog.. a Markowską lubię i z chęcią bym jej na żywo posłuchała:) nawet nie wiem kto u mnie gra... pozdrawiammmmmmmmmmm leń 10.01.10 14:46, Wyrzeźbiona Z Czekolady // . // skasuj komentarz widocznie można :D co kto lubi, nie? :D zajęta 08.01.10 20:40, Lilinka // skasuj komentarz Piękne choinki! :) Lubię śnieg jak jest mróz, śniegi plusowe temperatury - niekoniecznie. U nas wciąż sypie... Ale tyo chyba wszędzie... zadowolona 08.01.10 20:34, cztery-lapy moderator // skasuj komentarz Choinki w śniegu, śliczne. A padać ma coraz mocniej. Hu, ha zima zła :) Lubię jak zima jest zimą. Każda pora roku powinna mieć swoje miejsce i porę. A te moje zdjęcia fajerwerków cieniutkie, ale coś wstawię.

Przed ślubem:
On: Hura! Nareszcie! Już się nie mogłem doczekać!
Ona: Możesz ode mnie odejść?
On: Nawet o tym nie myśl!
Ona: Ty mnie kochasz?
On: Oczywiście!
Ona: Będziesz mnie zdradzać?
On: Nie, skąd ci to przyszło do głowy?
Ona: Będziesz mnie szanować?
On: Będę! Ona: Będziesz mnie bić?
On: W żadnym wypadku!
Ona: Mogę ci ufać?

P.S. Po przeczytaniu proszę przeczytać od dołu do góry :D
****************************************************************
10.01.2010

XVIII Finał WOŚP
w Kaliszu grają Patrycja Markowska, Papa D, Ścigani, Kasa Chorych,
czyli jak to powiedziała moja koleżanka ze studiów: "Postarali się" ;p

Wczoraj osbyło się kolejne focenie w ramach Warsztató Fotograficznych POZA KADREM.
Tym razem dla odmiany fotografowaliśmy żywych ludzi.

i tym razem czekam na wasze opinie?

Pozdrawiam :)

i lece odśnieżać chodnik,
cóż tkaie uroki mieszkania w domu a nie w bloku
a tu na złość tej zimy pada i pada, i przestać nie chce :/
A potem pług przejedzie i odnowa zabawa....

PS. czemu na górze nie wyświetlają się aktualne foty :/

komentarzy [24] Komentuj z głową »
zajęta
21.01.10 13:18, **Kirke**
// skasuj komentarz
i jak zaliczenia? plusik zostawiam i przesyłam pozdrowienia
zajęta
20.01.10 12:53, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja tez zauwazylam ze nie pojawiaja sie nowe foty, czyzby moderator zniknał?
zajęta
20.01.10 12:52, **Kirke**
// skasuj komentarz
rok zaczelam jak zwykle pod gorke, co dzien to nowe klopoty, zwlaszcza finansowe, ach szkoda słów...pozdrawiam
zajęta
20.01.10 12:52, **Kirke**
// skasuj komentarz
rok zaczelam jak zwykle pod gorke, co dzien to nowe klopoty, zwlaszcza finansowe, ach szkoda słów...pozdrawiam
zadowolona
18.01.10 20:22, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Pozdrawiam z zasypanego Olsztyna. Zdjęcia obejrzałam, ciekawe wnętrza, tła, dziewczyny świetnie poubierane, ujęcia całkiem całkiem, ale jakość niestety fatalna. Ale to już pewnie wina sprzętu, a nie oka fotografa.
sexy
17.01.10 20:13, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
tez to zauwazylam cos pewnie z serwerem sunsilka a co u mnie jutro do pracy koniec weekendu ehh masakra ;/
zajęta
16.01.10 23:11, **Kirke**
// skasuj komentarz
hej, jak tam pisanie pracy ci idzie?
zajęta
16.01.10 19:10, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Mój też naukowy. Póki co wygrzebuję się z logopedią. Marnie mi to idzie. Tobie również braku poprawek ;*
zajęta
16.01.10 14:53, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Wpadam na chwilę życząc pozytywnego weekendu :)
zakochana
13.01.10 15:24, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
jak twoj sprzet ni ma stabilizacji obrazu to mozliwe,ze to wina tego, bo kazdemu się trzesą łapki hehe mi rowniez, jak robie foto bez lampy to tragedia:P
zakochana
12.01.10 20:37, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ano ostrość musisz poprawic, ale to juz pewnie wiesz od brunetki:) pozdrawiam w ten zimny wieczor
zakochana
11.01.10 22:58, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
to światełka na choinkach u sąsiadów mojego narzeczonego ;P a jak się robi, że wiesz to fajnie :D uwielbiam robić zdjęcia nocą- tą techniką ;)
zajęta
11.01.10 12:13, _brunetka
// skasuj komentarz
tu niektóre modelki zestresowane. Podoba mi się ta w kapeluszu. Aj! Dobrze ją ustawić, zrobić zbliżenie. Ludzi lubię fotografować na długim obiektywie ;)
zajęta
11.01.10 12:10, _brunetka
// skasuj komentarz
ja też czasem pstrykam :) również amatorsko ;P
zajęta
11.01.10 09:15, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))
// skasuj komentarz
Zdjęcie robiłam koło firanki, kiedy nastawiłam ostrość na choinkę firanka znikała - wprawdzie nie cała, bo reszcie pomogłam zniknąć, ale w dużej swej części :) Fiu-fiu - co za sesja :)
zajęta
11.01.10 00:55, _brunetka
// skasuj komentarz
umiera, a ja wróciłam, aby powstał z martwych ;)
spokojna
11.01.10 00:52, KiniaM // .
// skasuj komentarz
"Świeże" fotki nie wyświetlają się od jakiegoś czasu .... Różne rzeczy sie zaczęły dziać .... Nie można sie czasem zalogować, znikają dawne wpisy , zdjęcia ..... Sunsilk powoli umiera ... komórka po komórce .
zajęta
11.01.10 00:48, _brunetka
// skasuj komentarz
jaaaa ;D też bym chciała mieć takie "obiekty" do sfotografowania :) dobrze by było aby fotki były ostrzejsze i lepiej skadrowane ;) to tak ode mnie: szczerze ;)
zajęta
10.01.10 16:00, Lilinka
// skasuj komentarz
Ja na szczęście mieszkam w bloku, ale i tak wczoraj sąsiad odśnieżał drogę dojazdową do garaży pod nami własnym quadem. Na marne zresztą, bo dziś zasypało ponownie i sypie dalej....
sexy
10.01.10 14:48, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
bo to jest kot syberyjski i nafutro dobrze mu to robi
zakochana
10.01.10 14:47, *tabaque
// skasuj komentarz
dzięki :) to moja radosna twórczość :) dobry dialog.. a Markowską lubię i z chęcią bym jej na żywo posłuchała:) nawet nie wiem kto u mnie gra... pozdrawiammmmmmmmmmm
leń
10.01.10 14:46, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
widocznie można :D co kto lubi, nie? :D
zajęta
08.01.10 20:40, Lilinka
// skasuj komentarz
Piękne choinki! :) Lubię śnieg jak jest mróz, śniegi plusowe temperatury - niekoniecznie. U nas wciąż sypie... Ale tyo chyba wszędzie...
zadowolona
08.01.10 20:34, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Choinki w śniegu, śliczne. A padać ma coraz mocniej. Hu, ha zima zła :) Lubię jak zima jest zimą. Każda pora roku powinna mieć swoje miejsce i porę. A te moje zdjęcia fajerwerków cieniutkie, ale coś wstawię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz