sobota, 11 grudnia 2010

20.02.10 // Warsztaty Fotograficzne »

Warsztaty 1 - w MOK-u
w piątek wystawa ;p

Warsztaty 2 - Poza Kadrem
też jest wystawa ale bez moich zdjęć ;p
*********************************************
co u mnie:
Ferie już na półmetku
Niestety mam poprawkę z ostatniego egzaminu z Ubezpieczeń ;(
i jeszcze ta głupia praca licencjacka :/

Pozdrawiam.

PS. pani zima trochę odpuściła :)


komentarzy [10] Komentuj z głową »
zakochana
01.03.10 15:48, *tabaque
// skasuj komentarz
i to ile śniegu!!!! poważnie! i nawet morze zamarzło
zakochana
01.03.10 15:46, *tabaque
// skasuj komentarz
ważne że do przodu! gratulacje:) pewnie że trzeba się cieszyć:) bliżej końca i można coś nowego rozpocząć:)
zakochana
01.03.10 12:18, *tabaque // ,
// skasuj komentarz
i jak poprawka Twa? już po? mam materiały do mgr w końcu..... teraz TYLKO ruszyć... pozdrawiam wiosennie(a co tam!) :*
zadowolona
27.02.10 19:48, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Ferie? Moje dzieciaki już zapomniały, że takowe w ogóle były. Powodzenia i weny w pisaniu tej głupiej pracy licencjackiej. Zobaczysz, kiedyś będziesz wspominać trud jej tworzenia z sentymentem :)
leń
24.02.10 14:12, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
szczerze mówiąc, dużo nie straciłaś :P
chora
24.02.10 13:11, kolorek
// skasuj komentarz
ja właśnie mam takiego ktosia jednego cudownego, i kilku ktosi mniejszych ;) fakt faktem gdyby nie Adam(ktoś cudowny) to już dawno było by ze mną bardzo źle... podobno mówią, że jak ktoś nie ma szcześcia w miłości to bęzie miał szczeście w przyjaźni i chyba to jest prawda... chciałabym isć na takie warsztaty :) nie martw się poprawką ja wziełam pościg z przedmiotu bo nie wyrobiłam i ciekawe kiedy nam stworzą grupę.
leń
24.02.10 09:25, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
czego? epoki?
zakochana
24.02.10 03:31, *tabaque
// skasuj komentarz
nie chce mi sie pisać tej pracy eh.... pozdo
zajęta
21.02.10 12:52, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Uuu... Mi ferie już tydzień temu się skończyły. A praca licencjacka do przodu :) U nas też trochę odpuściła, ale chodzą słuchy, że jeszcze wróci... :/ Pozdrawiam :)
zajęta
20.02.10 21:12, **Kirke**
// skasuj komentarz
dzieki za zyczenia- takj skonczyłam dzis 32 lata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz