sobota, 11 grudnia 2010

06.03.09 // IV semestr.

Hej

W końcu nowy wpis ;p
do poczytania co u mnie
jeśli kogoś to interesuje ;p

A co u mnie ?
Ferie się skończyły
zaczął się kolejny 4 już semestr

a początek nie obył się bez stresu...

Plan zajęć o dziwo był już w piątek ;D
Lepszy od poprzedniego pod względem godzin które przesiedzę na uczelni
bo jest ich mało góra 3 zajęcia na dzień :D
ale za to głupie te przedmioty
już tęsknię za statystyką ;p
i oczywiście piątki wolne :D

Oto przedmioty:
Podstawy ekonometrii
Zarządzanie projektami
Badania marketingowe
Analiza ekonomiczna przedsiębiorstwa
Zachowania organizacyjne
Nauka o przedsiębiorstwie (kontynuowany)
oraz
Seminarium dyplomowe
i oczywiście
język angielski
ale za to nie ma już
w-fu

W sumie jest 13 zajęć licząc wykłady i ćwiczenia osobno.
Mniej niż w poprzednim semestrze gdzie miałam aż 22 przedmioty. :/
Ale za to ćwiczeniowcy bardziej wymagają :/
i przynajmniej z jednego będą kartkówki co tydzień
a może przez gadatliwość grupy i z drugiego :/
A podobno na studiach trzeba się uczyć tylko w czasie sesji ;p

Wczoraj były zapisy na seminaria.
Do końca nie wiedziałam do kogo, bo nie znałam wszystkich.
Zapisy były od 8
ale pierwsze osoby (dziewczyny)
były już o 4
rano oczywiście :D

Ja byłam o 7 i byłam 122 na liście
na szczęście jedna dziewczyna czytała pilnując żeby wchodzić wg niej
Przynajmniej miałam ograniczony wybór ;p
jak to powiedziałam inni wybrali za mnie :D

Na angielskim znowu mamy obcokrajowca
tym razem z Bułgarii i babka musi gadać po angielsku
w ogóle mamy nową bo tamta poszła rodzić ;p

Jeśli chodzi o pracę licencjacką to nie wiem o czym chcę pisać :/
i jak ja napiszę tyle stron ;p
Zobaczymy o czym u tej babki co się do niej zapisałam można pisać.
Fajnie byłoby gdyby dała listę tematów do wyboru
bo samej trudno coś sensownego mi będzie wymyślić.

A i jeszcze praktyk sobie nie załatwiłam.
Ale mam czas do kwietnia.

To chyba tyle co u mnie.
Co tam u was ?

Pozdrawiam przedwiosennie :)

komentarzy [54] Komentuj z głową »
szczęśliwa
18.03.09 18:53, .lovelybee.
// skasuj komentarz
dziekowac :D a dlatego tak, bo nie ma warunku nie ma tu nic! i jeszcze nie chceli dopuszczac z cw w pierwszym terminie i wtedy w poprawkowej zostalo tylko jedno podejscie i za duzo tego bylo wiec ludzie tez nie dawali rady. no ale na szczescie mi sie udalo bo nie widzialo by mi sie wracanie do kalisza :D a on .. hm.. on to on! poki co moja slodka tajemnica! ale z kopernika na pewno kojarzysz! hehe. buziaki :*:*
zadowolona
17.03.09 20:17, Iv
// skasuj komentarz
co tam u Ciebie ?
leń
17.03.09 18:39, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
widziałam i step up 2 mi się podobał chociaż też był przewidywalny.
leń
17.03.09 14:39, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No ja tam nie wiem ale na lektora bym poszła. Znaczy w kochaj i tańcz tańczyli całkiem nieźle, ale film generalnie tak przewidywalny, że masakra a poza tym tam było chyba całe you can dance i pół tańca z gwiazdami :D
zakochana
16.03.09 23:36, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Hihi... Zielony, smutny Pierot :D
zajęta
16.03.09 14:36, **Kirke**
// skasuj komentarz
dziekuje, najwazniejsze ze juz nie cierpi
zajęta
16.03.09 07:21, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))
// skasuj komentarz
Pod warunkiem, że się ma kiepską pracę :) Jak wolę swoją pracę niż naukę :))) Moja praca jest stresująca, męcząca, ale bardzo ciekawa - nie zamieniłabym jej na studia :))) Pozdrowionka :)))
zajęta
15.03.09 20:53, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))
// skasuj komentarz
Dziękuję za życzenia :))) Ugghh jak dobrze, że nie muszę się już uczyć - jak czytam o nauce to aż gęsiej skórki dostaję brrr :DD
zakochana
15.03.09 14:27, *tabaque // .
// skasuj komentarz
a dziękuje:)) :*
zakochana
15.03.09 00:46, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
oj tak OSTR jest bossskiiiiiiiiiiiiiii.
zakochana
14.03.09 20:10, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ano ta;p co się produkowac bedę:D
zajęta
14.03.09 11:57, **Kirke**
// skasuj komentarz
no to tez gratuluje tej 5!! fajnie jest dostawac takie oceny i byc docenionym przez nauczyciele\wykladowce. Milego dnia
zakochana
14.03.09 07:28, FataDiGioia
// skasuj komentarz
WItaj Słonko. Dzięki, że pytasz. U mnie megapozytywnie. Piotr ma dzisiaj urodziny i cieszę się z tego powodu :))
zakochana
13.03.09 22:23, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
nie chcialam z neta w sumie korzystac,bo ten doktorek nasz to spryciarz niesamowity... ;) ale moze poszukam... polecono mi ksiazke Nęckiego "negocjacje w biznesie"
zakochana
13.03.09 22:20, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
zuczku jakos nie zauwazylam przyplywu swiezej krwi;p taka kumulacja estrogenu predzej czy pozniej musiala zadzialac;p a jak wiadomo, grupa kobitek w jednym miejscu przez dluzzszy czas predzej czy pozniej konczy się "smrodkiem" hehehe,ale olac to co ma byc to będzie;)/ nie pozdrawiaj przedwiosennie tylko wiosne dawaj kurde;p
zakochana
13.03.09 22:16, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
dziekuje za prezentacje,ale ja potrzebuje o fazach negocjacji.. nie mam zadnych materialow jak na razie.Ale dziekuje bo wiem juz jak ma to wygladac.
zakochana
13.03.09 22:11, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
z resztą juz nic nie piszę na ten temat...wpis najlepiej zmienie albo skasuje. choc o czym mam pisac? i tak wiekszosc ma w de moje wypociny hehe
zakochana
13.03.09 22:10, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
tak dokladnie tak, ale po wypowiedziach coponiektorych wynoszę wnioski,ze nie widza winy w sobie tylko w samym miejscu..i o to mi chodzilo. ja tam nic do suna nie mam, byl taki jaki byl..tylko tesknie za tymi babami ich innym podejsciem. teraz nagle cos odbilo niektorym kobitkom i się zrobilo jak się zrobilo. wiele osob za bardzo powaznie bierze suna. a to zle
zakochana
13.03.09 21:54, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
czytaj mnie uwazniej, bo napisalam to nie,dlatego ze miejsce sie zmienia,ale z nami cos jest nie tak, skoro dziwnie się tu czuejmy,bo same miejsce na to wplywu nie ma, tylko ludzie czyli my same. za duzo powagi w tym wszystkim i oczekiwan,a nie powinno tak byc. teraz juz sytuacja clear?
zajęta
13.03.09 20:21, **Kirke**
// skasuj komentarz
jestem juz, zapraszam na nowy wpis
zakochana
13.03.09 01:24, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
na priv
zadowolona
12.03.09 21:47, Iv
// skasuj komentarz
kdzie do mnie ?:D
zakochana
11.03.09 19:48, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Nooo.. dokładnie. Cóż zrobić?
zakochana
11.03.09 06:38, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Tak to juz jest z ta pogodą. Na mnie niestety działa i jako romantyczka nie mogę się cieszyć z deszczu, bo z reguły umieram :))
zakochana
10.03.09 21:33, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
och ja już mam pomysł na licencjata, promotora też mam wymarzonego :P będę o trudnosciach w czytaniu u dzieci z upośl. lekkim i umiarkowanym ;P całuje!:F
spokojna
10.03.09 21:04, KiniaM
// skasuj komentarz
Ja lubię zwierzaki , owszem .... jednak psy tylko poza domem ....
zakochana
10.03.09 16:33, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Szczerze?? Kiepsko. Jakoś taka senna jestem od kilku dni, a tu zapowiadają to beznadziejną pogodę na najbliżesze 12!!! Przecież nie mam ochoty chodzić jak mucha w smole,z bólem głowy.. wrrrr... No, a ogólnie to super. Psychicznie. Bo wizycznie.. masakra.
spokojna
10.03.09 10:38, KiniaM
// skasuj komentarz
A ja wolę koty, za to, że nie dają sie tresować i kontrolować. Wolę takiego kociego indywidualistę niż wąchającego tyłki innych psów burka.... [ Lubię psy, miałam psy ale tylko podwórzowe , do domu lepiej żeby mi sie nie pchały]
spokojna
10.03.09 10:23, Woldox
// skasuj komentarz
czemu nie lubię . Bo lubię psy bo je mozna kontrolowac i tresować a koty niestety nie
zadowolona
09.03.09 23:04, Iv
// skasuj komentarz
tak musze isc .. dziekuje :)
spokojna
09.03.09 20:17, KiniaM
// skasuj komentarz
Okienko to nasza z synkiem dzisiejsza praca. .... * ..... Tymi kartkówkami to mnie zabiłaś ..... na studiach kartkowki ? ? ?
zakochana
09.03.09 18:17, Maduixa // chyba lepiej ze na angielskim
// skasuj komentarz
tlumaczy po angielsku a nie po polsku...ja mialam kiedys lacine wykladana po angielsku przez Amerykanke a ostatnio chinski po hiszpansku:))) to jest dopiero:)
zakochana
09.03.09 17:13, *tabaque
// skasuj komentarz
O Pani Żuczek się ukazała Nam :) Ładna fryzurka:)
spokojna
09.03.09 16:11, KALIOPE
// skasuj komentarz
i to bardzo zaskoczyli:)))
spokojna
09.03.09 15:52, without_wings
// skasuj komentarz
u mnie 4 sem. juz sie rozkrecil i idzie do przodu pelna para. byle do czerwca. byle do sesji ( zdanej;p ) i do wakacjiiiiiiii hehe/ marzenia, a tu jeszcze nawet wiosny nie widac. pozdrawiam ;))
spokojna
09.03.09 09:50, Woldox
// skasuj komentarz
Niestety nic tego :( . Widzę ze jesteś wielbicielka kotów przeciwnie do mnie ale +
zadowolona
09.03.09 08:08, aniaw
// skasuj komentarz
no tak ten Jork tez się tak trząs że taki zamazany wyszedł ja robie fotki telefonem wiec jakoś jest jaka jest pozdrowionka
zakochana
08.03.09 16:08, natajra
// skasuj komentarz
biotechnologie
rozczarowana
08.03.09 15:42, Pozytywnie_zakręcona
// skasuj komentarz
dziekuje;)
rozczarowana
08.03.09 15:42, Pozytywnie_zakręcona
// skasuj komentarz
dziekuje;)
zakochana
08.03.09 14:34, natajra
// skasuj komentarz
witaj, zdoluje cie, kazdy kolejny semestr jest coraz gorszy, a na pocieszenie ze wletnie semestry robia fajniejsze plany.... zawsze wszedzie na kazdej uczelni :-)
zakochana
07.03.09 18:32, *tabaque
// skasuj komentarz
dobrze że u Ciebie dobrze:) przedmioty masz fajne. jak to się zapisałaś do osoby a nie na wybrany przedmiot ? to można tak ? głupio jakoś.,
spokojna
07.03.09 17:51, KiniaM
// skasuj komentarz
Się dzieje ... u Ciebie oczywiście, bo ja w domowym zaciszu żyję , o ile gwar i tupot dwojga par nóżek można nazwac zaciszem :)
spokojna
07.03.09 16:28, ironicznaa.
// skasuj komentarz
uuu
sexy
07.03.09 12:52, clymenia // ,
// skasuj komentarz
sporo tego u ciebie.
spokojna
06.03.09 19:37, KALIOPE
// skasuj komentarz
no niestety musze brać zastrzyki przeciwzakrzepowe, a je robi sie w brzuch:/// no tak właśnie dostałam ochrzan za to sprżatanie:///
zakochana
06.03.09 18:13, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Eeee. tam Ja jestem od urodzenia myślicielką :)
spokojna
06.03.09 17:42, KALIOPE
// skasuj komentarz
hej:))) jakośs ie trzyma:))) chociaz bywało lepiej:)) a co u ciebie???
spokojna
06.03.09 16:32, ironicznaa.
// skasuj komentarz
za tydzień rekolekcje. potem święta. matury. wycieczka i zakończenie roku. i to na pewno szybko przeleci ;/
zadowolona
06.03.09 16:19, aniaw
// skasuj komentarz
jeszcze nie mam dopiero za 2 tygodnie bedę pełnoprawnym bezrobotnym i wtedy dadzą mi propozycje dla mnie pozdrowionka
leń
06.03.09 15:52, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
ale zawsze jakiś :D mój kolega dostał 1zł zwrotu :d he he :D
zakochana
06.03.09 15:51, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
jestem 5 w kolejce,a zajecia mamy co dwa tygodnie...Tez mam seminarke i dostaniemy tematy do wyboru.U mnie teraz tez wymagaja sporo w tym semestrze ze wszystkiego,jakies projekty,referaty :/ i kupowanie ksiazek
zakochana
06.03.09 15:36, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
wymyslisz sama na bank. najlepiej "porozgladac" sie w tematyce ktora cie ciekawi i bedzie na pewno latwiej.
zadowolona
06.03.09 15:22, Iv
// skasuj komentarz
dzieki dzieki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz