piątek, 3 grudnia 2010

27.08.07 // Weekend... :D

Hejcia !!! :)

Skończył się weekend...
Mama poszła do pracy to można zrobić wpis, tzn. dłużej posiedzieć przy kompie :)

Był to super weekend, chyba narazie najfajniejszy podczas tegorocznych wakcji ;]

To zacznijmy od początku.
W sobotę odbyła się VIII Biesiada Piastowska przy Baszcie Dorotce.
Program
- Turniej łuczniczy dla bractw rycerskich
- Turniej rzutu oszczepem dla bractw
- Turniej Hnefatafl -- nie wiem co to, chyba przegapiłam ;p
- ?Narty Bolka?- zabawa plebejska
- Trening wojownika
- Zabawy plebejskie - nawijanie igły --- wtedy byłam na obiedzie ;p
- Turniej Rycerski
Koncert zespołu folkowego - tu jest wyraźny dla mnie błąd - bo to był zespół grający muzykę celtycką :D
<szkoda że sis nie było ona to lubi>

Było fajnie choć humor próbował zepsuć mi kuzyn który przyszedł bo mamusia kazała - ma 17 lat - znacie z wczesniejszych wpisow ;p :D
No, ale przypomniałam sobie dziecinstwo zajadajac sie watą cukrową i KALISKIMI andrutami <pyyyyyychaaaa>
Przejechałam się też na koniu - miałam stracha bo poprzednia jazda byla nie mila, ale na szczescie mi przeszedl po pierwszym okrazeniu i nawet moze zapise sie na nauke jazdy :D
<www.stajniapaszka.kalisz.pl> :D

W niedzielę była kontynuacja. Tzn. widowisko historyczne- ?Nadanie aktu lokacji dla Kalisza?
Niestety spóźniłam się i widziałam tylko końcówkę pokazu ówczesnych tańców, przeczytanie aktu lokacji i pokaz piechurów. :D
A była też TVP. :) I moja mama będzie w TV :D :D :D
Aha, mama też załatwiła sis wolontariat na wykopkach na Zawodziu. :D

Następna Biesiada za rok, ale już na Zawodziu. W tym roku nie była tam, bo odbudowują gród.

Z pod Baszty pojechałam na Turniej Tańca Disco do Hali Arena Winiary.
Nie było dużo chętnych do rywalizacji. W wieku do 11 lat była tylko 1 uczestniczka i oczywiście wygrała w swojej grupie wiekowej :D :D
A w duetach do 13 lat górą byli oczywiście ci którzy należą do zespołu Flick. :)

To chyba tyle ;p
Pozdrawiam was kochane :*

PS1. Denerwuje mnie to, że gdy wcisnę na fotkę u góry strony to nie włącza sie ten profil co powinien.

PS2. Nie zauważyłam ale 7 sierpnia minął ROK jak tu jestem. :D

Nowy konkurs nowa fotka - zapraszam do głosowania :)
http://www.sunsilk.pl/app/oneContestPhoto?photoId=1415&edition=3 - cienie

http://www.sunsilk.pl/app/oneContestPhoto?photoId=1416&edition=3 -to samo :D

komentarzy [53] Komentuj z głową »
zmęczona
11.09.07 15:28, _Agnieszka_ // co tam
// skasuj komentarz
co tam slychac pani zuczek?
zadowolona
11.09.07 09:34, Iv
// skasuj komentarz
a ja wczoraj do 12 robiłam formata u mojego brata na kompie :/
zadowolona
09.09.07 17:36, Iv
// skasuj komentarz
witam :) co porabiasz ?
zadowolona
08.09.07 15:48, PrettyWoman
// skasuj komentarz
PS1 też mnie denerwuje :)
szczęśliwa
08.09.07 09:25, .lovelybee.
// skasuj komentarz
ee kurcze;p szukam tej ksiazke ale to nie ta. i w zadnym antykwariacie juz nie ma ;/
spokojna
06.09.07 21:33, KiniaM
// skasuj komentarz
A dziękuje dziękuję . A co u ciebie ?
zadowolona
05.09.07 18:32, Iv
// skasuj komentarz
:) jak dni mijają :*
szczęśliwa
05.09.07 14:40, .lovelybee.
// skasuj komentarz
polski juz mam ;p a historie jaka mialas? mialabys do sprzedania?
szczęśliwa
04.09.07 19:16, .lovelybee.
// skasuj komentarz
no bez kitu .. remont na remoncie! szok. ale plan mam boski :D:D . jaki mialas podrecznik od polskiego w 3 klasie?
zadowolona
04.09.07 08:21, Anusia1985
// skasuj komentarz
ps ale co na żywo to na żywo to wszystko widzieć to tak jakoś inaczej
zadowolona
04.09.07 08:20, Anusia1985
// skasuj komentarz
dzięki, fajny weekend miałaś ja też bym chciała iśc na taką biesiade lubie oglądać stare kultury i oglądam je często na discowery pozdrowionka
szczęśliwa
03.09.07 20:03, .lovelybee.
// skasuj komentarz
stałam po lewo od absolwentow :D / bleeeeeeeeee mam wos z moryksiewiczem :[ ;/;/;/
szczęśliwa
02.09.07 13:52, Adrianna
// skasuj komentarz
Cześć!!!! A co u mnie!!! Juz po urlopie...... niestety!!!!
szczęśliwa
01.09.07 22:31, .lovelybee.
// skasuj komentarz
hejjjj. cooo tam?
zmęczona
01.09.07 22:12, _Agnieszka_ // :)
// skasuj komentarz
I co tam u Ciebie slychowac? buzajek
leń
01.09.07 12:40, Heartbreaker
// skasuj komentarz
Hejka! Co tam u Ciebie słychać?
zakochana
01.09.07 12:23, Misialinka* // .
// skasuj komentarz
super fotki :) pozdrówka :* :)
sexy
01.09.07 02:10, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
hej zuczku jak tam po rycerskim weekendzie???
zajęta
31.08.07 15:13, Kamisia*
// skasuj komentarz
Dziekuje Ci dobra istotko!Wogóle fajny nick:))pozdrawiam mocno:):*
nieszczęśliwa
31.08.07 13:31, Patitka
// skasuj komentarz
hehehe dzięki kochana
smutna
31.08.07 11:59, zakochana wariatka
// skasuj komentarz
taaa, chociaz jakies zdjecie na ktorym fajnie wygladam:P i szczerze powiedziawszy mi tez sie podoba,
szczęśliwa
31.08.07 11:26, króliczek
// skasuj komentarz
a dziękuję:)....no ja wiem...ty to jeszcze masz duuzo czasu wolnego..:)ehh...tez chce juz na studia...:)..hehe..
samotna
30.08.07 23:13, *sylwuszek*
// skasuj komentarz
no to widze ze milo spedzilas weekendzik :) ciesze sie :) korzystaj poki jeszcze mozesz bo w koncu juz niebawem szkola sie zaczyna i nie bedzie sobie mozna na to pozwolic :(
spokojna
30.08.07 22:30, Gocha542
// skasuj komentarz
Pierwsze w moim zyciu różowe ;D a co mi tam!...a ogródek,jak tylko zakupie rollbordery ;)
zakochana
30.08.07 22:27, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
taaaki głupolek krejzolek :D
zadowolona
30.08.07 21:37, Iv
// skasuj komentarz
dziekuje :) swietne fotki :) w ogole ciekawa impreza :D
zajęta
30.08.07 18:42, Moniaa
// skasuj komentarz
Okropna choroba... Zwykle nie zdajemy sobie sprawy z niebezpieczeństwa, dopóki nie spotkamy się z tym osobiście.. Smutne, ale prawdziwe... A co u Ciebie?
zajęta
30.08.07 17:06, Kamisia*
// skasuj komentarz
siemka ale fajne focie tez widze kicie ładna:)))podro
30.08.07 15:49, Fraglesik // ;]]
// skasuj komentarz
jak faajnie ,historycznie :DD pozdrawiam!
spokojna
30.08.07 07:42, armi
// skasuj komentarz
serdeczne pozdrowionka :)
leń
29.08.07 20:45, Gofer
// skasuj komentarz
dziekuje, moj chlopak miedzy innymi robil za fotografa :)
zadowolona
29.08.07 19:55, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Dzięki za informację, dopisałam się do listy protestujących. W moim przedszkolu robimy co roku akcje pomocy dla schroniska dla zwierząt, niewiele, ale zawsze coś. Kocham zwierzaki i boli mnie ich cierpienie. Ludzie są podli w swojej zarozumialości i egoizmie. A co do powyższej zabawy fajnie przenieść się na trochę w klimat innej epoki :)
spokojna
29.08.07 17:33, karolka.
// skasuj komentarz
dziękuje :)
zakochana
29.08.07 17:21, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Pewnie;) Pozdrawiam
zmęczona
28.08.07 20:13, _Agnieszka_ // :)
// skasuj komentarz
dzieki, bede :)
zmęczona
28.08.07 20:04, _Agnieszka_ // dzis okropnie
// skasuj komentarz
dzis czuje sie strasznie, szczegolnie ze wszyscy mnie dobijaja, wszystko musze robic sama... zalatwienia i takie tam... ale nie martw sie... kiedys mi przejdzie :) swietne zdjecia... lubie te klimaty
zmęczona
28.08.07 17:29, olccia85
// skasuj komentarz
dziekuje za wpis :) ahm moja niedziela ooj straszna bolaca :-l no ale co zrobic ehh... ale widze ze ty chociaz mialas ciekawy weekend :) fajnie ;) Pozdrawiam :-)
spokojna
28.08.07 12:23, lovelka
// skasuj komentarz
Dzięki za życzenia;)). A ja życzę jeszcze wielu lat na sunsilku.
nieszczęśliwa
28.08.07 10:42, Patitka
// skasuj komentarz
no ty jak idziesz na studia to masz jeszcze miesiąc:) a ja w Policealnej jestem więc wiesz :D hehe ale przynajmniej szybciej skończę niż ty:P bo to ostatni 2 rok :) pozdrawiam i + zostawiam
zadowolona
28.08.07 07:05, zzzzz
// skasuj komentarz
hm ogłoszenie? u mnie? tak! blog jest do przejęcia.....
spokojna
28.08.07 01:34, holiday
// skasuj komentarz
kuuurcze... chciałabym się kiedyś ubrać w taką kieckę, jaką ma tamta pani na zdjęciu... :)
szczęśliwa
27.08.07 23:32, nata_
// skasuj komentarz
a co u ciebie?
spokojna
27.08.07 21:31, *crazy angel
// skasuj komentarz
dla mnie to niestety tylko tydzien wakacje jescze:( a ide do liceum na profil proprawniczy;p ojj czeka mnie ciezkaa praca;p
zajęta
27.08.07 21:11, Moniaa
// skasuj komentarz
Hmm tak średnio przyjemnie.. Głównie przed telewizorkiem:P Pogoda się popsuła i nie zachęca do przebywania na dworze:P Miałam jechać dzis do kina, ale zostało komisyjnie przełożone na jutro:P Wiec jutro już będzie ciekawiej i weselej:) Bo wśród luudzi:):) Ale ja z reguły nie przepadam za poniedziałkami:P A jak u Ciebie?:)
leń
27.08.07 21:07, ...........
// skasuj komentarz
te fotki na pasku i inne profil też mnie denerwują :///////// a.. ciekawe foty :-))) prośba na privie ;)
zajęta
27.08.07 20:52, Moniaa
// skasuj komentarz
Wata cukrowa i andruty = PYYCHA! :) Co prawda, nie jadłam nigdy tych kaliskich:P Hehe mnie też doprowadza do szału, jak włącza mi sie inny profil, niż ten, co powinien.. :[[[ Czasem po kilka razy pod rząd:[ Aaaa właśnie mi sie przypomniało, ze niedaleko mnie, na zamku z w Chudowie, też był niedawno jakiś festyn z rycerzami:P Tak mi się skojarzyło ze zdjęciami hehe:P pozdrówka:*
smutna
27.08.07 19:52, Dredziara
// skasuj komentarz
wiecej na priv?
sexy
27.08.07 19:15, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
no no widze ze weeknd sie udał bardzo fajne zdjecia :) Powiem ci ze jak nei zauwazylam tez jak minoł rok dopiero miesiac pozniej sie zorientowałam Jak rozpocoł sie nowy tydzien??
nieszczęśliwa
27.08.07 18:52, słodyczomanka
// skasuj komentarz
super fotki :)
27.08.07 15:02, cinnamon
// skasuj komentarz
nie - nie trzymam suchych płatków, zbierają tylko kurz i niczemu nie służą, zdjęcia zrobiłam keidy z matką kupowałam zioła, przyprawy i inne takie herbaty na wage - zafascynowała mnie jakby ich 'faktura' :)
foch
27.08.07 14:02, szczęściara1976 // dziekuje
// skasuj komentarz
za mile slowo:)
spokojna
27.08.07 13:52, KiniaM
// skasuj komentarz
Wata cukrowa ... to nadal ja jej najwięcej zjadam na festynach :)))
szczęśliwa
27.08.07 13:02, .lovelybee.
// skasuj komentarz
płące 1100 zł dokladnie za to prawko ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz