sobota, 11 grudnia 2010

21.09.09 // Wystawa modelarska...

...i pokaz samochodów zdalnie sterowanych,

czyli zabawki dla małych i dużych facetów ;p


komentarzy [9] Komentuj z głową »
zakochana
25.09.09 18:58, endearmentt
// skasuj komentarz
super sprawa, ja jestem "wciągnieta" za sprawa mojego narzeczonego, to Jego pasja. :)
zakochana
24.09.09 18:05, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Ty to masz atrakcje :D
zajęta
24.09.09 12:24, bdagusia
// skasuj komentarz
...a mój wujek ma w domu takie kolejki... i drzwi im się otwierają, i światła zapalają... ach... super sprawa... jak byłam mała to zawsze na święta wyciągał i nam pokazywał... byliśmy jak zaczarowani:) ...jak widać na moim przykładzie nawet dziewczyną się to podoba:)
zakochana
23.09.09 18:37, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Ten na trzecim zdjęciu, wygląda jakby się skradał.. hehe :D
sexy
23.09.09 10:52, clymenia // .
// skasuj komentarz
czyli to co dziewczynki lubią :)
zadowolona
23.09.09 10:49, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Nie wiem, co jest grane, ale jak wstawiam zdjęcia do mojej notki, to pokazuje mi sie Twoja strona. Co za siła przebicia :)))) Chcę czy nie chcę, samochodziki oglądać muszę, ale fajne! Moim panom by się podobały. Miłego dnia :)
samotna
22.09.09 19:09, Maślak
// skasuj komentarz
Suuuuuuuuuuuper !!!:)) Nie udało mi się załapać do modelarni, bo byli w tym lepsi, ale do dzisiaj to uwielbiam !:) Tylko na klejenie czasu już nie mam. Oglądanie musi starczyć :) Są tu może Twoje modele ???
zakochana
22.09.09 14:24, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
uwielbiam takie zabawki... zamiast lalek rodzice musieli mi wlasnie takie kupowac ;D
chora
22.09.09 00:40, malaemka
// skasuj komentarz
pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz