sobota, 11 grudnia 2010

12.06.10 // Ave Calisia ! »

Hej

Dni Miasta Kalisza w pełni :D
świętujemy 1850 lat.

Wczoraj przed Teatrem była Budka Suflera.
Dziś i jutro Obozy wojowników, legionistów, gladiatorów, itp. z całego świata :D
Jutro także Krajowa Wystawa Psów Rasowych.

Wygrałam wejściówkę do kina i byłam na filmie pt. Fenomen.
Polska komedia romantyczna ;p
i już rozumiem co to znaczy naprawdę :D
mało ludzi, więc śmiechu masowego nie było a ja tak to lubie w kinie ;/
W filmie też byli legioniści :D

A wieczorem w tv "Asterix na olimpiadzie".
czyli legioniści po raz trzeci :D
Najlepszy był JERZY KRYSZAK - Kaliszanin (Saksofonix) ;p

lecz dla mnie najfajniejsza część to Misja Kleopatra :D
mogę ją oglądać nieskończenie wiele razy :D

AVE... :D
************************************
Sesja zaliczona. Jeszcze obrona, a potem egzaminy na SUM...

Pozdrawiam

komentarzy [12] Komentuj z głową »
sexy
04.07.10 16:36, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
tzrymam kciuki za obrone udanych wakacji i tzrymaj sie cieplutko :D
zakochana
23.06.10 15:03, *tabaque
// skasuj komentarz
co słychać?:)
zajęta
22.06.10 17:44, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak tam obrona?
zakochana
21.06.10 17:35, Maduixa // bylam na wyborach
// skasuj komentarz
odstalam swoje 1,5 h pod konsulatem w BCN ale zaglosowalam! :) a ty?
zajęta
19.06.10 15:25, **Kirke**
// skasuj komentarz
nic specjalnego u mnie a co u ciebie?
zakochana
14.06.10 22:16, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ano nie, z caloksztaltu jest 4;).le itak dobrze:)
zajęta
14.06.10 14:52, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
No pewnie, że tak :) Zawsze to jakaś pamiątka by była, szczególnie, że potem czekałam długo aż koleżanki z grupy się obronią. Więc mogłam robić. Ale niestety nie wzięłam aparatu. No trudno. A zdjęcie zrobione w bardzo prosty sposób. Ostrość złapana na odbiciu w okularach, czyli na mnie robiącej zdjęcie :) W photoshopie zabawa z kolorkami i gotowe! :D
zakochana
14.06.10 13:31, FataDiGioia
// skasuj komentarz
U mnie kochana ciagle cos sie dzieje. W koncu to WLochy ;))
zakochana
14.06.10 12:54, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
praca napisana na 70str ,a sesje myslę,że w piątek zakończę :P
sexy
14.06.10 10:16, clymenia // ,
// skasuj komentarz
jak kolorowo na tych zdjęciach:) fajna parada:)
szczęśliwa
13.06.10 23:18, .lovelybee.
// skasuj komentarz
jak to z kim? z sesja .. ;p
sexy
13.06.10 21:47, Narzeczona
// skasuj komentarz
Fenomen to był straszny film. "jest kasa jest szacun, rozuumiszz". A Misja Kleopatra jest po prostu boska:) Ja też miałam ambitne plany uczyć się ładnie po 4 zagadnienia na dzień przez jakiś tam miesiąc. Ale ja zdecydowanie preferuje typ nauki pt. wszystko za jednym razem. Bo takie pitu pitu zajmie mi więcej czasu niż powiedzmy sesja terapeutyczna 3 godzinna z notatkami. zeby to jeszcze ciekawe było. Sama teoria z pierwszego roku. A mi wrażeń trzeba:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz