sobota, 11 grudnia 2010

21.05.09 // Sesja zaliczeniowa

Juwenalia trwają
dziś był pochód
o 13, a godziny rektorskie od 15:30 lol
super rektor nie ma co...
Jutro dzien rektorski ale ja kazdy piatek mam wolny ;p

Zaliczen masa i zamieszanie z terminami, a jeszcze 1 rozdzial czeka :/
Dziś było kolokwium z Analizy - jakos poszlo
We wtorek było koło z Badań marketingowych - 9,5/11 pkt - moglo byc lepiej ;p
W poniedziałek zaliczenia z Podstaw Ekonometrii
W czwartek zaliczenie zachowania organizacyjne i kolokwium Podstawy ekonometrii :/
1.06 zaliczenie zarzadzanie projektami
3.06 kolokwium u pani M. :/
a potem chyba juz tylko egzaminy aż 3
ale to dopiero w sesji czyli po 22.06
czyli jak wsystko zalicze w 1. terminie bede miec troche czasu
by napisac 1 rodzial pracy, niezbedny by zaliczyc seminarium.

Oprócz nauki szykują się miejskie imprezy
miasto coś tam świętuje
Oczywiście większość pewnie z HA :D

W końcu mamy lato i znów będą imprezy dla kochanych psiaków :)
Oj, będzie focenie ;p :D

Pozdrawiam.

PS. Foty z dzisiejszego relaksu z muzyką i aparatem :D

Flash Mob w Kaliszu
http://www.youtube.com/watch?v=b6HUDMRLYCY&eurl=http%3A%2F%2Fwww.calisia.pl%2F&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=_zKGU-ctwbg&feature=related

komentarzy [46] Komentuj z głową »
rozczarowana
03.06.09 15:01, Pozytywnie_zakręcona // .
// skasuj komentarz
a nic nie zrobiła JA ;D +
zakochana
02.06.09 23:39, *tabaque
// skasuj komentarz
dziekuje :*
zajęta
02.06.09 23:29, **Kirke**
// skasuj komentarz
mnie czekaja zaliczenia w ten weekend, troche sie juz nie moge doczekac zjazdu
zadowolona
02.06.09 22:58, Iv
// skasuj komentarz
noo :) hehe przynajmniej co jakis czas mam ciekawe zdjecia :P
zadowolona
02.06.09 22:23, Iv
// skasuj komentarz
foty robil moj chlop :P dzieki :)
samotna
31.05.09 15:33, Maślak
// skasuj komentarz
Prosto z drzewa ?:) Hm ... A to przypadkiem "pani_szpaczek" nie powinno być ?:D A kompocik to faktycznie lepszy wiśniowy ...
samotna
31.05.09 14:49, Maślak
// skasuj komentarz
Hm ... Jak się jest farmerką to się drzewek dużo ma! :P Jam tylko skromny ogrodniczek - amator ;) ... Swoją drogą z tylu drzewek to ile kompociku można nagotować ?:P
zadowolona
31.05.09 07:59, Iv
// skasuj komentarz
alez ja zapraszam :P
zajęta
31.05.09 00:18, **Kirke**
// skasuj komentarz
no dobranoc, ja tez ide juz spac
zajęta
30.05.09 23:17, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja za tydzien mam kolejne zaliczenia i tak do konca czerwca a potem [przerwa do pazdziernika
zajęta
30.05.09 23:01, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak idzie nauka? ja niestety dzis nie wygralam wyjazdu do spa w Kazimierzu na loterii, za miesiac kolejna
zadowolona
30.05.09 21:40, Iv
// skasuj komentarz
aaaaa :D hehehe trza bylo tak od razu :) sa tez weekendowe to mozesz u mnie przenocowac ;P
zadowolona
30.05.09 19:23, Iv
// skasuj komentarz
czemu szkoda ? jesli o turniej chodzi to w Twojej okolicy na pewno sa tez rozgrywki, poszukaj na stronie www.sson.pl
zakochana
30.05.09 16:43, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
mialam na mysli tych, ktorzy przed maturą ogolnie,a nie co zdawali:)
zakochana
30.05.09 16:43, FataDiGioia
// skasuj komentarz
No, to szoruj do nauki :)))
zajęta
30.05.09 16:25, **Kirke**
// skasuj komentarz
co mialas na mysli piszac naukowo?
zajęta
30.05.09 16:01, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak mija sobotnie popoludnie?
zakochana
30.05.09 15:01, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
nie jestem niczyją niewolnicą :P to z piosenki tekścik ;) tutaj nie chcę wracać, jeśli tak to może od początku. Tutaj nawet nie mogę pousuwać wpisów. A nie chcę oglądać starych wpisów z dawnych lat, po co. Nowe zycie, nowa ja to i nowy blog. Wpadać tu będę ale na wpisy nie liczcie ;) pozdrawiam kujonie ;P
zakochana
30.05.09 10:23, Maduixa // bede na tydzien w Polsce
// skasuj komentarz
wiec mam nadzieje, ze nie wymarzne, ja tu w BCN juz na plaze chodze, jest upal i jakos ciezko mi sie przyzwyczaic do mysli kurtka:)
zajęta
30.05.09 00:08, **Kirke**
// skasuj komentarz
oj nie tylko u ciebie pada i jest zimno, w radomiu fatalna pogoda dzis byla
zadowolona
29.05.09 18:40, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Sesja, zaliczenia, egzaminy...jak czytam, to skóra mi cierpnie...dobrze mieć to już za sobą. Faktycznie, ja czekam na wakacje, a biedne studenciaki się męczą, ale taka kolej rzeczy. Kiedyś i Ty będziesz miała ten okres w archiwum wspomnień. A z Twoich fot aż słychać brzęczenie owadów i czuć powiew lata. To jedyna pociecha, bo w Olsztynie dzisiaj jak nie nawałnica, to ulewa, albo gradobicie na zmianę z atakami skwarnego słońca. Porąbane to wszystko totalnie. Pozdrawiam :)
zajęta
28.05.09 17:00, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak sie zetne to pokaze fotki
zakochana
28.05.09 09:38, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ja do października musze oddac cala prace... a na zaliczenie seminarium plan pracy oraz rozprawke na temat pracy.
spokojna
27.05.09 23:41, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Dziękuję :) to miłe słowa :)
zajęta
27.05.09 21:45, **Kirke**
// skasuj komentarz
a nic specjkalnego a w zasadzie ten tydzien bardzo pechowy, komputer mi siada i lada dzien zostane odlaczona od swiata bo na nowy nie stac mnie w tej chwili, w domu z dnia na dzien atmosfera coraz gorsza tyle co mam spokoju w pracy, ale w piatek postanowilam sobie poprawic humor bo odbieram pensje i ide do fryzjera
samotna
27.05.09 14:11, Maślak
// skasuj komentarz
Witam cieplutlko :) E ...tam. Zadrościć nie ma czego ale ładne urządzonko faktycznie jest. Ja na taki "talent" jak mój to możliwości w nim aż nadto ! :P Już się pogubiłem :PP. A z kaską też nie było łatwo ale dłuuuugo się do zakupu przymierzałem. Tylko teraz gdy w sprzęt zainwestowałem to pogoda siadła. leje i leje ... No przecież ile można sobie samemu zdjęć robić ?:D Pech ...
zakochana
26.05.09 20:22, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Praca Ok. Ja pracuję tylko na umowę zlecenie.. :)
zakochana
26.05.09 17:38, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
żadna kochliwa ;) nie wypuszczam z rąk wartościowych ludzi, a jak są mężczyznami to już w ogóle ;) poznałam Meżczyznę przez duże M. 5 lat starszy, wie, czego chce i rozumie moje żarty ;D czego chcieć więcej :D nie wiem, czy będziemy razem ;D ja nie chcę z nikim być. Po 4,2 roku związku na prawdę nie szuka się nowego 2 miesiace po zerwaniu ;) pozdrawiam i życzę powodzenia w sesji@
zakochana
25.05.09 20:15, Maduixa // zdjec z tych 5 lat jest mnostwo
// skasuj komentarz
ciezko wybrac. Widze, ze Ty uwielbiasz tez robic zdjecia.
chora
25.05.09 13:46, malaemka
// skasuj komentarz
dzieki sama robisz te fotki? serio ? jaki masz aparat jesli moge spytac:))) i parametry :) ja czaje sie na lustrzanke cyfrowa ;) buzi buzi
zadowolona
25.05.09 11:44, aniaw
// skasuj komentarz
a no to dobrze bo już się zasmuciłam listonosz to naszego piesia nie lubi i tak brzydko na niego mówi "kejter" a nawet go nie ugryzł i nie wiem skąd ta niechęć ++++ i pozdrowionka
leń
25.05.09 10:13, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a jakie zespoły u was były?
zajęta
25.05.09 00:00, **Kirke**
// skasuj komentarz
poprawa, od wczoraj nieco lepiej ale kaszel nadal meczy
zadowolona
24.05.09 20:50, Iv
// skasuj komentarz
no jak o takich rzeczach czytam to mi sie noz w kieszeni otwiera
zadowolona
24.05.09 17:49, aniaw
// skasuj komentarz
dzieki :) nie lubisz mojej psinki :(
szczęśliwa
22.05.09 21:58, .lovelybee.
// skasuj komentarz
wlasnie wrocilam dzisiaj z gor :) na szczesciu juz koniec bo nas wymeczyli strasznie. a nie pamietam dokladnie. wiem ze liczyli geografie i angielski :)
spokojna
22.05.09 20:31, KiniaM // .
// skasuj komentarz
.... szłam dziś między kwitnącymi akacjami i byłam wręcz pijana od ich cudnego zapachu ............
zajęta
22.05.09 16:36, **Kirke**
// skasuj komentarz
dzis juz nieco lepiej ale nadal okropny kaszel i ogolne oslabienie a jutro zjazd na uczelni i zaliczenia
zajęta
22.05.09 12:33, bdagusia
// skasuj komentarz
...wiem gdzie jest, i na prawdę bardzo go lubię:) Ale to jest tak zazwyczaj, ze jak się mieszka w jakimś mieście to się go w ogóle niedocenia... [Pamiętam, że mi i siostrze sukienki komunijne szyli w Twoim mieście więc same miłe wspomnienia:)] Ty się ciesz, że wogóle masz jakieś wolne, moja uczelnia zrobiła Juwenalia w weekend więc problemu rektor nie ma:P
zakochana
21.05.09 21:57, *tabaque
// skasuj komentarz
mrówki są boskie! super to ujęłaś. masz oko.
zakochana
21.05.09 20:53, Czarno_to_widzę // ;
// skasuj komentarz
nienawidzę letniej sesji! mam wtedy największy mlyn...a powinno byc lżej ;p
spokojna
21.05.09 19:31, KiniaM
// skasuj komentarz
Starszy ma kubek niekapek :) "skończył" z butelką w drugim roku życia.
zakochana
21.05.09 19:31, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Na razie nie wiem czy mi nie wyszło. Póki co jesteśmy razem. Myślę tylko, że świadomie przygasiłam ten ogień...
chora
21.05.09 19:28, malaemka
// skasuj komentarz
piekne foty :) Masz talent :**** A ja niedlugo wychodze do kasyna, wiec 3maj kciuki zuczq :**
spokojna
21.05.09 19:05, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Mszyce zeżarły mi cudna pelargonię :/
zadowolona
21.05.09 18:09, Iv
// skasuj komentarz
dzikeuje :) no w schronisku staraja sie ludki dzialac :) i my tez :D
zauważyłaś wpis niezgodny z re

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz