sobota, 11 grudnia 2010

14.06.09 // Niedziela.

Heja :)

Dziś niedziela, ostatni dzień długiego weekendu.
I chyba niestety ostatni dzień mojego tygodniowego lenistwa :D
Bo za tydzień egzaminy 3 mnie czekają i muszę w końcu się wziąć za naukę :/
A tak mi się nie chce... ;p

W końcu dziś przyszło do Kalisza LATO :D :D jupiii

Pieski nie zmokną ;p
Bo dziś jest wystawa psów rasowych.
Miałam iść ale spóźniłam się na autobus i mi się odechciało ;p

Zaliczenia za mną i do przodu :D
Została obrona pracy z analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa
oraz te 3 egzaminy :/

A potem lipiec i jak się uda praca.
Natomiast w sierpniu Praktyki zawodowe, czyli wolontariat w ratuszu ;p
Wrzesień to wakacje.
A przez 3 miesiące wakacji chciałabym pracę dyplomowa naskrobać,
zobaczymy jak to wyjdzie...

Bo u mnie to się na planach kończy,
gorzej z wykonaniem ;-p

Pozdrawiam Słonecznie :D

PS. sory za jakość zdjęć z La Strady ale wyszły ciemne mimo lampy :/

komentarzy [34] Komentuj z głową »
zakochana
26.06.09 15:41, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Hejka, co tam słychać? :))
zajęta
25.06.09 17:18, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)
// skasuj komentarz
Sama je robiła - takie miała studia, Projektant Szkła czy coś w tym stylu. A ja sobie takie rzeczy kupuję do wysyłek :)
spokojna
24.06.09 13:04, Woldox // pieknie
// skasuj komentarz
Widzę ze sie starałaś . Ostatnio nie mam czasu ale jak zwykle +
chora
23.06.09 20:50, malaemka
// skasuj komentarz
dziekuje :*** gdzie cos nowego ;) :) buziaki
zadowolona
23.06.09 20:03, **Tosia**
// skasuj komentarz
Pałac Biskupi i Park Włoski:) piekny park:)
nieszczęśliwa
23.06.09 18:32, Patitka
// skasuj komentarz
ojj nie ładnie to tak podglądac kopulujące żuczki :) zdjęcia rewelacja!!
nieszczęśliwa
23.06.09 18:31, Patitka
// skasuj komentarz
tak wakacje tylko ,że ja własnie skończyłam naukę :) ehhehe ale jeszcze egzaminy zawodowe w lipcu mnie czekają
zajęta
21.06.09 10:53, **Kirke**
// skasuj komentarz
udanego dnia, ja niedziele spedzam na uczelni i wroce ok 19.00 dopiero
smutna
20.06.09 17:37, hari
// skasuj komentarz
często się tylko na planach kończy;) ale i tak powodzenia w pisaniu:)
zajęta
19.06.09 19:06, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja jutro i w niedziele bede wyterzac umysl na zaliczeniach
zajęta
19.06.09 19:03, **Kirke**
// skasuj komentarz
nie przyjelabym tak drogich prezentów
zakochana
19.06.09 17:24, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
nie, nie poprawka a 1szy termin.Ze względów osobistych nie podeszłam ;) //// wzajemnieeeeee;*
zajęta
19.06.09 13:59, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak mija dzien?
zakochana
18.06.09 12:24, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
a dziekuje,dziekuje ;*:) ja tez przez wakacje chce napisac prace licencjacka ;)
chora
17.06.09 23:53, malaemka
// skasuj komentarz
dziekuje Ci bardzo :))) pozdrawiam i milej nocki
rozczarowana
17.06.09 23:15, Pozytywnie_zakręcona // /
// skasuj komentarz
hehhe w piątek bedzie ;D [oficjalnie] fajna sprawa ;d liceum jest najlepsze/
zajęta
17.06.09 22:56, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak tam dzien minal?
samotna
17.06.09 20:59, Maślak
// skasuj komentarz
To ja mam chyba lepsze wieści bo u mnie także się wypogodziło a dodatkowo żadne egzaminy mi nie grożą :)) Złośliwy się robię na stare lata :P Ale uważam, że dobry plan to podstawa !:P Trzeba dużo oleju w głowie mieć by dobrze zaplanować :PP Niech inni się martwią o jego wykonanie :D ...
zajęta
15.06.09 22:48, **Kirke**
// skasuj komentarz
a jak ci minąl dzien?
zajęta
15.06.09 22:28, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja teraz szukam dodatkowej roboty na weekendy od lipca i mam nadzieje ze uda sie cos znalezc
spokojna
15.06.09 21:52, KiniaM // Dziękuję .
// skasuj komentarz
A wieszaczek ręcznie zdobiony :)
smutna
15.06.09 21:38, she_ra
// skasuj komentarz
O kotek to też miło :) chciałam takiego malutkiego kocura przygarnąć, ale moja psina nienawidzi kotów ;/ Ale Ruda (bo tak nazywa się kociak) trafiła do nowego domu i podobno jest teraz "Panią na włościach" ;)
smutna
15.06.09 21:28, she_ra
// skasuj komentarz
ahh sorrki jakoś tak przeinterpretowałam ten fragment o wystawie psów, a że sama mam pieska to tak się tym zainteresowałam ;)
smutna
15.06.09 21:10, she_ra
// skasuj komentarz
U mnie dopiero pierwszy dzień słoneczny, a u Ciebie już takie lato! Chociaż też mam już truskawki na pocieszenie ;) W ogóle to fajne zdjęcia, szczególnie ten różowy kwiatek. I chyba nie boisz się robaczków ;) A tak z ciekawości - jakiej rasy masz psa? Pozdrawiam pół-słonecznie, pół-deszczowo ;)
samotna
15.06.09 20:08, Maślak
// skasuj komentarz
Zaraz mi deszcz lunie za oknem a u Ciebie tak wakacyjnie i kolorowo :) Milusio tutaj !:)) Pozdrawiam !
zakochana
15.06.09 19:07, endearmentt
// skasuj komentarz
ja również pozdrawiam :)
zadowolona
15.06.09 15:40, **Tosia**
// skasuj komentarz
a w sumie nic nowego nie slychac:) dzis wlasnie skonczylam ( co prawda mimo wrzesnia) szkole:) szkoda ze to tak szybko przelecialo:(
zajęta
14.06.09 22:17, **Kirke**
// skasuj komentarz
a czemu nie teraz? pracujesz czy z innego powodu urlop ewentualnie we wrzesniu
zmęczona
14.06.09 20:04, funny
// skasuj komentarz
matko,jak patrze ze ktoś też ma egzaminy to aż mną trzęsie:) przede mną trzy najgorsze i ehh..ciekawe ktorego nie zalicze,bo wszystkich trzech po prostu nie da rad zaliczyc w sesji. co do filmu to pod wpisem dodam zaraz link i oczywiscie proszę o komentarze pod tymże wpisem, bo jestem ciekawa opini. nie dziękuję za "powodzenia", mam nadzieję, że jeszcze dużo filmów przede mną przy których będę mogła się wykazać! pozdrawiam+
leń
14.06.09 18:14, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
kolega to jest z kalasy z gimnazjum :D
zakochana
14.06.09 18:07, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Twój blog zawsze nastraja mnie pozytywnie :D
spokojna
14.06.09 17:18, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Ależ świetne zdjęcia natury, te kolory i owady w nie zawsze grzecznych pozach :) ....
zakochana
14.06.09 17:01, *tabaque
// skasuj komentarz
super Ci te foty wychodzą:) Takie żywe kolory :) U mnie dziś też nawet ładna pogoda, choć trochę wieje, a ja w książkach... :( Ale słabo mi to idzie, oj słabiutko :( "Bo u mnie to się na planach kończy, gorzej z wykonaniem ;-p" - pod tym zdaniem to mogę się podpisać :D A w ogóle może Ty się z powołaniem minęłaś jak tak przyrodę lubisz ?:P
zajęta
14.06.09 15:37, MMM24
// skasuj komentarz
Zycze równiez powodzenia jezeli chodzi o nauke :) i nie tylko :) a co do alergii to jest okropne, czuje ze moj Borys nie tylko na to jest uczulony, juz od dluzszego czasu nie dajemy mu czekolady, czasami zje cos ale malo, bo wyskakuja mu jakies czerwone plamy, ale to tez nie zawsze..chyba czas niedlugo zrobic testy alergiczne bo oszalec mozna ;/ pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz