sobota, 11 grudnia 2010

16.05.09 // Pogoda...

... i wpis znikł... grrr

Wczoraj w Galerii - Kalisz była "Noc szalonych zakupów",
w ramach której było wiele świetnych okazji.
Do domu wróciłam po 24 :D

Miałam na dziś wiele planów,
niestety pogoda mi je zniwelowała.
Po 13 rozpadało się i z planów nici.

A dziś w Kaliszu się dzieje ;p

O 15 miałam iść na Kaliszobranie i zwiedzać Kościelną Wieś.
Potem na wystawę "Tkanka" w kaliskich podziemiach.
A następnie pojechać do Gołuchowa i zwiedzać tamtejsze muzeum oraz zamek.


W Kaliszu jak miało padać, to nie padało.
A jak dziś miało być słońce, to pada deszcz. :/

Miłego weekendu.


komentarzy [17] Komentuj z głową »
rozczarowana
21.05.09 15:13, Pozytywnie_zakręcona // .
// skasuj komentarz
no niezły niezły ;DDD o ile to wygląda na prezent ;d
zadowolona
21.05.09 13:30, Iv
// skasuj komentarz
fajna ta czarna dama :) a u mnie dzis slonecznie .. co do kopalni to jest to ciekawe miejsce :)
spokojna
21.05.09 13:06, KiniaM
// skasuj komentarz
Tak, mam dwie starsze siostrzyce :) a impreza była w domu siostry .
zakochana
19.05.09 20:11, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Niestety.. pogoda jest zmienna ;0)). U nas nie pada, ale pochmurno. A mnie brzuch coś boli. Jutro idę po pracy do knajpki, a piątek, sobota, niedziela, poniedziałek i wtorek mam wolne :)). Spoks :*
zakochana
19.05.09 17:18, *Misialinka*
// skasuj komentarz
moj kolos zaliczony ;D
foch
19.05.09 16:55, pink_butterfly
// skasuj komentarz
studiuje prawo morskie. tzn. mam juz licencjat a teraz robie rok wlasnie mgr w prawie morskim. a przyszly rok czeka mnie kurs LPC - cos takiego jak aplikacja prawnicza w polsce. 40h tygodniowo zajec + nauki. trwa rok. :D nigdy nie slyszalam o takiej 'nocy zakupow'. chyba bym do rana siedziala. :D :D
zajęta
19.05.09 12:09, bdagusia
// skasuj komentarz
...uwielbiam Kalisz i jego okolice... lubię robić zakupy w Kaliszu na starym mieście.. te sklepy w kamienicach dookoła rynku... ach:) są takie inne niż reszta Polski... no i zamek w Gołuchowie... moi rodzice brali tam ślub a 9 m- cy potem pojawiłam się ja:P
chora
18.05.09 22:04, malaemka
// skasuj komentarz
juz sie tego obawiam :)) Nawet starym baba sie podoba :O ;)) A on to flirciarz niesamowity :))) Wszyscy sie nim zachwycaja i to go tak rozpuscilo :)) Pewny siebie juz jako 1,5 latek :) hihih buziak dobrej nocki
chora
18.05.09 21:57, malaemka
// skasuj komentarz
dziekuje :)) hihih ma ma , od jakiegos czasu :) Starsza w prawdzie o 1,5 roku ale swiata poza soba nie widza;))) inne juz siekloca o niego( mamuski ;) ) ale na razie majka jest number 1 ;)
zakochana
18.05.09 17:02, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
u mnie po staremu ;) na weekend bylam na wycieczke ze studiow w Gorach,w Wiśle. i mam zakwasy jak cholera.Teraz czekam na kolezanke bo mamy sie uczyc razem na kolosa jutrzejszego z rachunkowosci finansowej
leń
18.05.09 10:33, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
o, od razu alkoholik :D
zadowolona
17.05.09 23:57, Iv
// skasuj komentarz
zakupy spoko .. kasy coraz mniej :P a co do weekendu to w ogole nie wiem ze cos takiego bylo .. :/
zajęta
17.05.09 22:47, **Kirke**
// skasuj komentarz
lubie nowe wyzwania a ta praca z cala pewnoscia taka jest
zajęta
17.05.09 20:11, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))
// skasuj komentarz
Wykładka jest wtedy, kiedy za jednym zamachem wyłoży się od razu 7 płytek :) Dostaje się wtedy superpremię 50 pkt :)
zakochana
17.05.09 16:10, endearmentt
// skasuj komentarz
dziękuję za życzenia :)
szczęśliwa
16.05.09 20:20, tweety102 moderator // ...
// skasuj komentarz
mi tez zakupy potrzebne, odswiezenie szafy itp. fajne te bluzeczki :) idz na feela, a co tam.
zakochana
16.05.09 17:05, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
zakupy....mmmm moje zboczenie:)/ a na feela idz;pbylam jakis czas temu i ne zalowalam, bo pospiewalam sobie hahaah i sie posmialam:D
zauważyłaś wpis niezgodny z reg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz