sobota, 11 grudnia 2010

08.02.10 // Sesja ferie zima :/ »

WAŻNE !!!

PODARUJ 1 % POTRZEBUJĄCYM ZWIERZAKOM
Przekaż 1 % na rzecz Kaliskiego Stowarzyszenia Pomocy dla Zwierząt HELP ANIMALS,
KRS 0000277431

Ratując jedno zwierzę nie zmienisz świata, ale dla tego jedsnego zwierzaka zmieni się cały świat.

NIC CIE NIE KOSZTUJE A MOŻE ZROBIĆ TAK WIELE !!!

**********************************
Hejcia :)

Został mi jeszcze 1 egzamin z ubezpieczeń :/
jest w środę, tak mi sie nie chce uczyć
ja chce juz koniec, wolne, chce odetchnac...

Reszta zaliczona, angielski tez ;p
nie zachwyca, nie ma się czym chwalić
ale zaliczone i to chyba ważne.

Planuje już ferie.
Wrócę na warsztaty foto, pojadę do Gołuchowa żeby popstrykać panią zimę
Która już mnie denerwuje tym ZIMNEM...

Pozdrawiam :)

komentarzy [24] Komentuj z głową »
szczęśliwa
20.02.10 13:33, .lovelybee.
// skasuj komentarz
a ona nie studiowala geologii?? ja na 1 roku mialam wiekszosc tez w maju ale we wakacje tez mialam troszke ;p a w tym roku jeszcze mam poczatek wrzesnia jedne no i 3 tyg w szkole ;)
zadowolona
19.02.10 23:13, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Obyś zdążyła pocykać tę panią zimę, bo odwilż za oknem na całego. Wątpię jednak, żeby to był już koniec.
zajęta
19.02.10 22:17, **Kirke**
// skasuj komentarz
no jeszcze nie zapłaciłam za to czesne, dopiero ureguluje na tydzien przed obroną.... Co tam u ciebie słychać? jak pisanie pracy?
szczęśliwa
18.02.10 21:05, .lovelybee.
// skasuj komentarz
a zaczynam od 22go..w niedziele wracam na lodz! :)
szczęśliwa
18.02.10 21:05, .lovelybee.
// skasuj komentarz
dasz rade ;) co to za student bez poprawki .. ;p u nas tak zawsze jest w sem. letnim ze sem trwa krotko a od maja praktyki. w tym roku jade w tatry na tydzien ;) a reszta dni to jakies praktyki na miejscu w lodzi. no i we wrzesniu z tego co wiem w szkole jeszcze je mam :d bedzie wesolo :D :*:*
samotna
17.02.10 00:38, secret_story
// skasuj komentarz
A no właśnie tak mi sie wydawało :/ szkoooda
szczęśliwa
16.02.10 20:32, .lovelybee.
// skasuj komentarz
ja tam nie przeszkadzam :D siedze cichutko .. gotuje i sprzatam <lol2> nie no zartuje :) milo spedzam czas :D
zakochana
16.02.10 18:27, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
a dodałam tym razem :P co tam u Ciebie? :D ja nie pstrykam pani zimy, bo jest brzydka i zimna! :P całus
szczęśliwa
16.02.10 16:31, .lovelybee.
// skasuj komentarz
pewnie :) najwazniejsze ze zal :) tez wychodze z takiego zalozenia :)):):):)
samotna
15.02.10 23:38, secret_story
// skasuj komentarz
moje ferie trwały 4 dni :/ tez miałam w srode ostatni egzamin. A mam pytanie co do tych KRSów. 1% podatku mogą przekazać tylko te osoby, który podatek placa, czy tez te które mają zwrot? I znacyz ten zwrot może być w takim przypadku pomniejszony o 1%. Bo ja własnie mam zwrot i nei wiem cyz moge przekazać ten 1% na jakiś szczytny cel czy nie...
zajęta
14.02.10 15:12, bdagusia
// skasuj komentarz
KUlig się nie udał:( ale Hercia była mega zadowolona ze spaceru:) Co do jednego procenta to zgadzma się, że nalezy go przekazać i że wiele to daje... ale co do organizacji na którą to ja mam innego faworyta;)
zajęta
14.02.10 11:46, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Aaaa... no i jaki film w końcu wybrałaś? Ps. Wszystkiego najlepszego z okazji Walentynek! :)
zajęta
14.02.10 11:45, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Foty pokoju nie prędko, bo jeszcze nie wykończony, a nie chcę robić falstartu. A ferie? Mi się właśnie kończą, jeszcze tylko jutro wolne według planu na nowy semestr. Tę część pracy, którą miałam napisać napisałam. Zawzięłam się. Siedziałam 4 dni non stop i jakoś poszło. Dasz radę! :)
zakochana
13.02.10 17:30, Maduixa // dzis wybieramy sie na impreze karnawalowa
// skasuj komentarz
ale pewnie nie przebierzemy sie, moze ewentualnie jakis akcent...ale lubie takie fiesty...a propos pracy bardzo fajna oferta mi sie trafila: miedzynarodowy koncern japonski..stanowisko Internal Coordinator& Project Supervisor..firma zajmuje sie maszyneria do etykiet na produkty roznego rodzaju...maja duzych klientow typu Nestle, Danone etc. a ja mam sie zajmowac kontaktem z klientami, robic follow up glownie na rynek hiszpanski i portugalski...stad musze podszkolic moj nieco zapomniany portugalski: firma placi mi za kurs, musze znalezc szkole. Finansowo: dobre warunki, podobnie jak w ostatniej firmie, wiec super, poza tym ticket restaurant no i mam szkolenie niedlugo w Anglii.
zmęczona
13.02.10 12:17, funny
// skasuj komentarz
taaak! wczoraj miałam ten straszny egzamin ustny z historii filozofii u dr P. i zaliczyłam!!!!!!!!!!!!!1 i dowiedziałam się wczoraj, że zaliczyłam jeszcze 3 inne przedmioty więc mam teraz dwa dni ferii! :) chociaż tyle, ale wczoraj poświętowałyśmy z dziewczynami do rana, opiłyśmy wspólny sukces, nareszcie mam wszystko z głowy :)
zakochana
12.02.10 15:59, Maduixa // hehe cieply kraj nie jest wcale taki cieply
// skasuj komentarz
teraz max 10 stopni w Barcelonie...Ten weekend jest wyjatkowy bo zaczynaja sie parady karnawalowe i przebieranki. Bardzo to lubie. A od pon zaczynam nowa prace!
spokojna
10.02.10 17:36, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Ciacho ... hmmm ... no śmieszne momentami, a chwilami żenujące [gostek [Karolak]ukrywa pierścionek we własnym odbycie, a dziewczyna podczas pieszczot odnajduje go- fuuuuj] . Za to świetna gra Małaszyńskiego.
sexy
10.02.10 16:41, clymenia // .
// skasuj komentarz
bajkibym nie wybrała a polskiego filmu też nie,szkoda kasy na bilet:)
zajęta
10.02.10 15:30, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Mnie tam "Ciacho" nie zachęca, choć słyszałam różne opinie. Już pisałam u czterołapkowej, że na "Dear John" się wybieram do kina w niedzielę. No i jak ostatni egzamin? Sesja off?
spokojna
09.02.10 21:28, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Oj "księżniczkę i żabę" sobie daruj - nudy , to już planeta 51 lepsza .. heh ..... A Ciach o... hmmm trochę lipne , ale to już trend w polskich komedyjkach - polisz kicz ..... Ale wybor należy do Ciebie . Udanego focenia :)
spokojna
09.02.10 21:28, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Oj "księżniczkę i żabę" sobie daruj - nudy , to już planeta 51 lepsza .. heh ..... A Ciach o... hmmm trochę lipne , ale to już trend w polskich komedyjkach - polisz kicz ..... Ale wybor należy do Ciebie . Udanego focenie :)
zakochana
09.02.10 20:23, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ja już po sesji ;) ale życzę Ci powodzenia jutro ;*:) co do filmów... to oglądałam tę bajkę "Księżniczka i żaba" i bardzo mi się podobała ;)
zakochana
08.02.10 21:12, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no z sobotniego dopiero mam wyniki w czwarte, a angielski to wiedzialam,ze pojdzie gladziutko eheh. szkoda,ze nie mieszkasz na śląsku albo w opolu,bo zalatwilabym Ci warsztaty u naprawde dobrych fotografow
zakochana
08.02.10 20:04, *tabaque
// skasuj komentarz
no że pisze mgr już pare razy wspominalam ;p ale spoko ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz