piątek, 3 grudnia 2010

04.04.08 // Ochrona własności intelektualnej || napisałam :D

Hej :)

Mam OGROMNĄ i nagłą prośbę:

Na poniedziałek musze napisać REFERAt na temat Praw Pokrewnych.
Dotyczy ich Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku.

Potrzebuję coś na temat:

(prawa autorskie) PRAWA POKREWNE

co to są
może historia
przedmiot i podmiot
prawa POKREWNE osobiste i majątkowe

prawa pokrewne jako dział prawa cywilnego ...
praa pokrewne jako prawa o charakterze bezwzględnym ...

konwencje międzynarodowe
prawa pokrewne a autorskie

prawa do artystycznych wykonan
prawa do fonogramów iwideogramów

W necie głównie wyskakują mi e-księgarnie
a w ksiazek w bibliotekach kaliskich nie znalazłam.

BARDZO PROSZĘ

temat poznałam we wtorek, potrzebuję na PONIEDZIAŁEK.
a teraz dopiero wpadłam na pomysł by was poprosić o pomoc. :)

pzdr i z góry DZIĘKUJĘ :-)

PS.
1. w bibliotekach nic nie....

2. a w necie troche znalazlam ale glownie to ksiegarnie sa
moze wy cos wiecej macie znajdziecie :]

3. bo musze napisac referat do szkoly.
*******************************************************
5.04.08 sobota godz. 20:35 dziękuje wam :)

PRaca napisana. Jeszcze jutro ją przeczytam i moze przeredaguje.
Wyszło 5,5 strony. ;p
Dzięki za chcęci i zainteresowanie.

Nigdy chyba w tak kortkim czasie tylu komentow nie mialam :D
Super jest sunsilk - jak ktos potrzebuje rady pomocy to sie zawsze ktos znajdzie zeby pomoc
DZIĘKI :*

komentarzy [23] Komentuj z głową »
sexy
10.04.08 18:51, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
heheheh 1 dzieki wiem ze słodki 2 na pierwszym piętrze3 w szkole jezyków obcych empik 4 dzieki 5 pzdr tez 6 i co znalazłas to czego szukałas z tych książek
rozczarowana
07.04.08 18:44, Magdoska
// skasuj komentarz
co tam gazetki , okładki kochana , okładki są ekstra / hehehe
foch
07.04.08 16:41, *Justasia // /.
// skasuj komentarz
Hej! ten test wlasciwie nie jest tak bardzo brany pod uwage ale od niego zalezy czy pojdziesz do klasy "A" czy do klasy "B" to jest ta gdzie jest wysoki i mniejszy poziom...tak nam pani powiedziala ale ile w tym prawdy to nie wiem...ale oprocz tego piszemy jeszcze 2 z niemieckiego i znowu wtedy jest podzial na klasy ale tym razem a,b,c...C to ta ktora uczy sie wszystkiego od podstaw...mam nadzieje ze dobrze mi pojdzie :) pozdrowionka!!
foch
06.04.08 23:00, pink_butterfly
// skasuj komentarz
studiuje prawo handlowe w londynie wiec musialam sie tego nauczyc. :)
zakochana
06.04.08 18:07, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
prawo prasowe i autorskie jak ja nienawidze tego przedmiotu;]
rozczarowana
05.04.08 19:09, Magdoska
// skasuj komentarz
chciałabym pomóc Żuczku, ale nie mam o tym zielonego pojęcia
spokojna
05.04.08 18:27, lovelka
// skasuj komentarz
Biblioteki to dno. Nigdy nic tam nie ma gdy potrzebuję,a ostatnio to mój drugi dom.
spokojna
05.04.08 18:21, Passi
// skasuj komentarz
Bez problemu znajdziesz w internecie ustawę o prawach autorskich i jej objaśnienia. Przeczytaj z resztą te ustawę, bo jest prosta. I bez ściemy, że w necie nic nie ma, bo jest, sprawdzałam.
zajęta
05.04.08 16:59, **Kirke**
// skasuj komentarz
niestety nie mam takich wiadomosci
rozczarowana
05.04.08 15:07, Brookelle // .
// skasuj komentarz
Aha to juz teraz wiem
foch
05.04.08 13:40, pink_butterfly
// skasuj komentarz
a tak w ogole to masz wszystko w internecie - na pewno jest cos na stronach rzadowych, nie wspominajac juz nic o stronach eu (w dodatku prawie wszystko po polsku!): http://eur-lex.europa.eu/RECH_menu.do?ihmlang=pl , http://curia.europa.eu/pl/content/juris/index_form.htm , http://europa.eu/scadplus/scad_en.htm => trzeba tam po prostu poszukac.... a to musisz zrobic juz sama ;)
foch
05.04.08 13:35, pink_butterfly
// skasuj komentarz
ale ty chcesz pisac o copyright czy trade marks czy design law czy o patentach??? bo w kazdej z tych dziedzin (i kilku innych ale te sa najbardziej popularne) wystepuja prawa autorskie...
foch
05.04.08 13:33, pink_butterfly
// skasuj komentarz
chetnie bym ci pomogla bo z calego intellectual property zdawalam test 2tyg temu i mam mase ksiazek ale wszystko po angielsku i nie mam czasu ci przetlumaczyc. :( najwyzej moge cos zeskanowac i przeslac ci na mejla jesli chcesz...
zajęta
05.04.08 13:10, skejciara_z_marsa
// skasuj komentarz
jeju ja o tym nie mam pojęcia ale zapytam moją kuzynke bo ona kształći się w tym kierunku. w razie czego napiszę wiadomość prywatną. pozdrawiam
zakochana
05.04.08 12:42, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Na pewno dużo tego jest w necie. Jak miałam prawo w szkole to wiem, że było bardzo dużo materiałów :).
zakochana
05.04.08 11:39, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
heh a w komentarzu to nie łaska już poprosić. Niestety nie mam jak pomóc bo nie mam nic na ten temat ;) a sama mam mnostwo kucia, jeju :/ nie chceee ;(
smutna
05.04.08 09:47, .............
// skasuj komentarz
nie ma za co jak coś znajde to dam znać:)))
zakochana
05.04.08 08:03, ania 1271 // ...
// skasuj komentarz
jeżeli interesują Cię akty prawne, to znajdziesz je na stronie Sejmu... http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
rozczarowana
04.04.08 22:48, Brookelle // .
// skasuj komentarz
A po co?
zadowolona
04.04.08 21:51, *Zbuntowany Anioł*
// skasuj komentarz
ojojoj... jakbys miala cos o pierwszej pomocy to bym Ci pomogla ale takto to ja nie mam o tym wszystkim pojecia :/
zajęta
04.04.08 21:27, **Kirke**
// skasuj komentarz
szukalas w necie?
sexy
04.04.08 20:35, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
postaram sie ale nei obiecuje ze cos znajde , chyba w bibliotekach najwiecej znajdziesz:)
smutna
04.04.08 20:11, .............
// skasuj komentarz
własnie przeczytałam i postaram sie cos znaleźć:)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz