sobota, 11 grudnia 2010

31.07.09 // powiedzmy że: < 01.08.09 // Praktyki zawodowe. > hehe

Chciałam wpis z pierwszym dniem miesiąca,
ale OK będzie dziś ;p
jutro nie będzie mi się chciało i dopiero będzie hehe

Od poniedziałku nie pracuję w lodowni ;p
bo musiałam napisać pracę w końcu ;p
i tak jeszcze nie skończyłam
a miałam dziś wysłać promotorce :D

No i przyszedł sierpień.

Poniedziałek punkt 8.00 pokój nr 35

Od 3 sierpnia będę "pracować za darmo",
czyli praktyki zawodowe,
jak to ja powiedziałam Wolontariat :D

Mam nadzieję, że będą tak fajne jak Michaliny i mojej koleżanki ;p

Co jeszcze ?

Słońce świeci i jakoś leci :)
[buźka choć do śmiechu mi nie jest.....]

Pozdrawiam.


komentarzy [17] Komentuj z głową »
zadowolona
15.08.09 13:49, **Tosia**
// skasuj komentarz
za jakis tydzien w poniedzialek beda fotki z nad Polski bo te sa glownie z nad Niemiec:)
zakochana
15.08.09 11:57, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki. Mało mi tych fotek przysłał... Co do nas. Raczej nie będzie - nas. To tylko przygoda, wspaniałe i niezapomniane wakacje. Niestety ja nie mam szczęścia do facetów i myślę, że swoją droga przez życie przejdę sama :))). Chyba, że mnie Piotr wcześniej ukatrupi ;P
sexy
11.08.09 17:21, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
no i jak tam ten wolontariat?
zakochana
11.08.09 00:06, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
jak tam na praktykach??
szczęśliwa
06.08.09 22:41, BeatteT. // :D
// skasuj komentarz
tak...mam nowy profil...beattet33
zajęta
01.08.09 20:44, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))
// skasuj komentarz
Dziękuję :)) Łóżko serio jest wygodne :)) No cóż - w pewnym wieku wakacje przestają być niekończącą się labą - czasem trzeba iść do pracy, ale nie ma tego złego... - wszystko ma swoje plusy i minusy, więc mimo wszystko trzeba się uśmiechać i cieszyć z każdego wolnego dnia :))
szczęśliwa
01.08.09 19:55, króliczek // witam:*
// skasuj komentarz
ja zdałam sobie na UŚ w Cieszynie..niedaleko mnie , na Wydział Artystyczny:)
zajęta
01.08.09 19:47, **Kirke**
// skasuj komentarz
wrocic wroce, ale kiedy to naprawde nie wiem.... Strasznie mi was brakuje i calego tego naszego suna, pozdrawiam cieplo.
chora
01.08.09 15:44, malaemka
// skasuj komentarz
jak zwykle piekne foty :)
leń
01.08.09 14:11, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
dziękuję ślicznie :) tak bardzo się udała :)
leń
01.08.09 14:11, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
jeszcze raz dziękuję :*
smutna
31.07.09 22:35, she_ra
// skasuj komentarz
tak czy owak wszystkie ładne :) a ten biały z różowym środkiem jakkolwiek się nazywa podoba mi się najbardziej :)
zakochana
31.07.09 22:31, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
w mieszkaniówce ;)
smutna
31.07.09 22:25, she_ra
// skasuj komentarz
dzięki :* co to za groźna mina u Twojego kota? Czyżby widział jakąś myszkę w pobliżu? ;> a czy mi się zdaje, czy masz tam też foto białego haberka?
spokojna
31.07.09 22:06, KiniaM // .
// skasuj komentarz
.. a mówi się : uśmiechnij się , jutro będzie lepiej ... " ........... Zatem głowa do góry :)
zakochana
31.07.09 21:52, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
a co się dzieje,że nie jest Ci do śmiechu?????
zajęta
31.07.09 21:42, **Kirke**
// skasuj komentarz
sliczna fotka w profilu, pozdrawiam
zauważyłaś wpis niezgodny z regulami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz