piątek, 3 grudnia 2010

28.05.08 // Juwenalia 2008 Kalisz => Gołuchów zamniast Szałe xD

Hejam ;)
Witam wakcyjnie ;p

choć nie mam wakacji które w tym roku zaczynają się planowo 5 lipca :/ ;(
A niektórzy już mają...
A przede mną najgorsze czyli
SESJA :|

Dziś i jutro juwenalia ale raczej nie świętuje.
Byłam dziś na uroczystym otwrciu przekazniu klucza itp.
Załapałam się też na ostatni bluzke hehe :D

Fotki zaraz wstawie.

Rano z "grupą" cwiczeniowa szalałam w Gołuchowie (na komie mialam Goluchow) xD
Było tylko 8 osób z 27 (chyba ;p) którzy sa w grupie.
Podobno na nastepnym wypadzie bedzie wiecej. JASNE ;p

Było piwko ślońce i dobry humor :)
A i lody ;p

Było super - poczulam ze zyje - poczulam sie jak na wakcjach.
Oprócz tego że się spaliłam troszkę <brrr>
Dobrze że nie udar...

Niestety juz jest SZARA rzeczywistosc :|

No, a w niedziele byłam na rocznicy komuni u kuzyna. ;p
Było spoko.
Jednak zaskoczyły mnie teksty księdza i dary jakie niosły dzieci do ołtarza. To znaczy niosły oleje, owoce i...
kosz z płatkami pewnej firmy, mleko, kisiel, galaretka, chleb razowy w folii, napoj pewniej firmy i inne. Nowocześnie ;p
A i ich wypowiedzi były zabawne, na temat strojenia się.

Pozdrawiam ze słonecznego Kalisza :D


komentarzy [25] Komentuj z głową »
spokojna
31.05.08 09:59, Passi
// skasuj komentarz
U nas w Poznaniu studenci mają potężny pochód, do którego się wiele osób przygotowuje z przebraniami, a ja mieszkam pod Poznaniem i nie chce mi się nigdy jechać :) Ale obiecałam sobie, że gdy będę na V roku studiów, to pochodu nie odpuszczę i też się przebiorę w jakieś dzikie szmatki :)
sexy
31.05.08 01:17, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
i jak tam przygotowania do sesji
zmęczona
30.05.08 22:29, funny
// skasuj komentarz
przypuszczam ze chodzi o cannelloni:) a wiec cannelloni to takie wieksze rurki makaronu,ktore nadziewa sie farszem miesno-pomidorowym i zapieka:)moge podac swoj przepis:)
zakochana
30.05.08 20:35, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Pewnie kochana! Idź!! Mnie się zawsze nie chce, a potem jest super :))). A drinki polecam! Sobieski czerwony jest pyszny! bardzo podobny do Breezera, ale tańszy i naprawdę super! Ja zaraz mam gości! Całuski :*
smutna
30.05.08 19:02, .............
// skasuj komentarz
nie wiem ja nigdy z 2 kolażu nie robiłam , zawsze biore więcej zdjec:)))
szczęśliwa
30.05.08 16:31, Gosiaczek23 // .
// skasuj komentarz
tak fajnie jest patrzeć i mówić że by się chciało ale jak się ma dziecko to życie odwraca się do góry nogami :)
leń
30.05.08 16:06, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
ja rok temu. Na moim bierzmowaniu :D
zajęta
30.05.08 13:36, skejciara_z_marsa
// skasuj komentarz
a na dyske zapraszam do mnie :)
zajęta
30.05.08 13:35, skejciara_z_marsa
// skasuj komentarz
mi też nie chce sie uczyć ale musze bo jak nie to nawet nie zrozumiem co mam zrobić na egzaminie bo ja mam wszystko po angielsku :/
sexy
30.05.08 09:55, clymenia // ,
// skasuj komentarz
kosz z płatkami, galaretką i kiślem to chyba lekka przesada, to ma mieć wymiar religijny a nie pokazowy.
spokojna
30.05.08 09:50, lovelka
// skasuj komentarz
Mimo wszystko chyba nie lubie takiej komercjalizacji w kościele...
szczęśliwa
29.05.08 23:32, miika
// skasuj komentarz
hoho to u Ciebie prawdziwy fotoblog:D śliczne fotki:D tylko pozazdrościć takich juwenali...ahhh mmmm plaża mmmmm piasek ahhhh
zajęta
29.05.08 22:36, **Kirke**
// skasuj komentarz
znajdziesz milosc, napewno
zajęta
29.05.08 22:31, **Kirke**
// skasuj komentarz
przecudne fotki
zajęta
29.05.08 20:42, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))
// skasuj komentarz
Sama nie wiem co ja robię poza pracą... pracuję :D Jakiej firmy dary ? Któraś była sponsorem czy jak ? :))
leń
29.05.08 16:58, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Jakie aniołki [oczywiście jedna musi sie wyróżniać u mnie na komunii też była jedna w sukience a raeszta w albach] No kiedyś to sie chodziło do kościoła a teraz :d pfff omija sie go szerokim łukiem [przynajmniej ja] :D
zakochana
29.05.08 14:39, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
na zadnej fotce nie ma Ciebie? w ogole na tym zdjeciu komunijnym to jedna dziewczynka jakos dziwnie sie wyroznia hehehe :D pozdrowka:*
zakochana
29.05.08 13:10, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
jakaś taka podobna do Ciebie!!!!!!!! :D
smutna
29.05.08 11:38, Dredziara
// skasuj komentarz
mnie jakoś wkurzają te alby
zakochana
29.05.08 11:32, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ale ja podczas igrów zrozumiałam co to znaczy być studentem :D
zakochana
29.05.08 11:31, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
to Ty jesteś w tej różowej bluzce? Jeśli tak, to zmien foto profilowe, bo w ogóle Ciebie nie przypomina ;) :* //// u mnie na korowodzie uczelnianym podczas Igrów było około 2 tysięcy studentów ;D bosko to wyglądało. A ja się popłakałam, bo obtarły mnie buty i nie wzięłam aparatu ;( ych
szczęśliwa
29.05.08 09:51, .lovelybee.
// skasuj komentarz
ang slabo 16/20 .. ale mialam z krwawą wiec na wiecej nie liczylam heh:P
sexy
29.05.08 08:27, clymenia // ,
// skasuj komentarz
a na zdjęicach pogada jak w wakacje, środek lata :)
sexy
28.05.08 23:47, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
widze obijałas sie totalnie i tak trzymac
spokojna
28.05.08 23:24, lovelka
// skasuj komentarz
Nowocześnie? Bezsensownie... Co to ma symbolizować... Dziwnie;]. Ale masz wakacyjne zdjęcia, ja mam niby wakacje, a nic nie robię takiego:(.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz