sobota, 11 grudnia 2010

15.08.09 // co tu wpisać....

Sierpień mija
połowa praktyk za mną :)

jakoś leci
raz jest co robić
raz dzień się ciągnie jak makaron ;p

Wolałabym ciężko pracować w fabryce lodów
przynajmniej za to płacą :/
Jak na złość sierpień piękny i robota w Kilargo jest...

Jeszcze muszę napisać 2 rozdział pracy
materiały zdobyłam, teraz trzeba z analizować :/

A do tego jeszcze to sprawozdanie z praktyk
co ja mam tam napisać, że opisywałam zwrotki ;p

A niektórzy mi jeszcze mówią, że mam wakacje i nic nie robię... :(

Złota myśl podatnika:
Ja jestem na urlopie, a wy mi jakieś wezwania przysyłacie... :D

Fajnie byłoby jakby urzędy też miały sezon wakacyjny jak szkoły ;p
tylko kiedy ja bym praktyki odbyła.

A w domu remont, czyli bałagan na całego.
Jak ja tego nie lubię :/


Lecę pooglądać wasze piękne foty z wyjazdów i pomarzyć, że tam jestem...

Pozdrawiam słonecznie :)

komentarzy [48] Komentuj z głową »
zakochana
03.09.09 12:06, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki. Mam nadzieję, że to się już niedługo skończy, bo inaczej aj się wykończę...
foch
02.09.09 16:28, focherka
// skasuj komentarz
plus dla Ciebie :)
foch
02.09.09 16:27, focherka
// skasuj komentarz
powoli zaczynamy się docierać :) więc może nasz kryzys niedługo minie :) jestem dobrej myśli :)
zakochana
01.09.09 19:16, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki wielkie. Niestety to mi przypomina moją sytuację. Pocieszam się tylko, że jak nie będzie miał żadnego kontaktu ze mną to da mi spokój...
zakochana
01.09.09 19:01, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki ;)). Zakręcona jestem ostatnio! Już zaglądam.
zakochana
01.09.09 18:52, FataDiGioia
// skasuj komentarz
A gdzie ten link??????????????????????????????????
zakochana
31.08.09 17:47, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Właśnie nie wiem co to jest,
foch
31.08.09 16:48, focherka
// skasuj komentarz
nie mogę sie dogadać ze swoim chłopakiem w związku z pracą ;/ Jest na stażu i dostaje jakieś 600zł a poszukują kilku osób do pracy tak na zlecenie/ etat właśnie mniej więcej z jego zawodem związane ale On jest tak uparty, nie wiem jak go przekonać, chce zostac na stażu bo mu się tam podoba a przecież noże o wiele więcej zarobić :( i jak z takim rozmawiać ?
sexy
31.08.09 09:19, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
oby ten tydzień był łaskawy a gdzie twoj nowy wpis???? Ja zmykam na strych po białą bluzke do pracy
sexy
31.08.09 09:14, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
od rana mnie wszyscy budza buzdziki jak oszalałe mnei obudziły koty telefony łaaaaaaaaaaaa i na 11 do pracy dzieki bogu jade na II lokalizacje naszej szkoły bo bym zwariowała :D
zajęta
30.08.09 12:26, **Kirke**
// skasuj komentarz
podobasz mi sie w tej fryzurze, bardzo ci w niej do twarzy
zakochana
29.08.09 22:42, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Przyjdzie czas na Ciebie. Jeszcze się zdziwisz ;-)))
zadowolona
29.08.09 19:04, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
O tak, nie przesadzam mówiąc, że moja działeczka, to mały raj na ziemi. Wypieściłam tam każdy centymetr ziemi własnymi rękoma :)
zajęta
29.08.09 17:05, **Kirke**
// skasuj komentarz
nie dziekuje, jak ci mijaja wakacje?
zakochana
29.08.09 16:50, FataDiGioia
// skasuj komentarz
No, dzięki :PP. Wiesz... ja myślę, że lepszy jeden, ale TEN niż kilku zbędnych :}
zajęta
29.08.09 16:45, **Kirke**
// skasuj komentarz
napewno z nich nie zrezygnuje!! W koncu w grudniu mam sie bronic. Jesli bedzie trzeba to ukradne te pieniadze ale skoncze te studia
zajęta
29.08.09 16:33, **Kirke**
// skasuj komentarz
wpadlam na moment sie przywitac i zyczyc kolezance udanego weekendu
zakochana
29.08.09 12:59, FataDiGioia
// skasuj komentarz
W pracy masakrycznie szybko czas leci :)). Jestem z siebie zadowolona - wszystkie zadania wykonane ;-)
zakochana
29.08.09 12:57, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Tęsknię - to prawda, ale nie znaczy.. że żałuję. Podejrzewam, że gdybym cofnęła czas to zrobiłabym tak samo. Myślę, że nie mieliśmy szans na związek, a ja nie mam ochoty już tracić czasu. Wolę być sama. Nie chcę nic na siłę. Tęsknić też z czasem przestanę... to normalne. Natomiast muszę się sama odnaleźć, bo wszystko zaczęło tak pędzić, że się pogubiłam i już nie wiedziałam czy ja tego naprawdę chcę.
foch
29.08.09 08:12, focherka
// skasuj komentarz
śliczne zdjęcia :) a kot mmmm to kocur czy kotka ? uwielbiam kotki :)
foch
29.08.09 08:11, focherka
// skasuj komentarz
ostatnio trochę chorowałam, ale jest już dobrze :) tylko rodzina ciągle uważa że jestem chora, że powinnam takie a takie badania zrobić. Ciągle mam telefony od ciotek i babć, czy wszystko w porządku, czy zrobiła ten badania i jakie wyniki. A jestem zdrowa już nic mi nie jest to po co ?.
foch
29.08.09 08:09, focherka
// skasuj komentarz
nie dziękuje, żeby nie zapeszyć :)
zajęta
28.08.09 22:08, **Kirke**
// skasuj komentarz
wpadlam na moment sie przywitac.
foch
28.08.09 20:46, pink_butterfly
// skasuj komentarz
co jak co ale spodziewalam sie nowa notke u ciebie zastac... :o) xox
zadowolona
28.08.09 18:40, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Fajne zdjęcie "w kuchni na ścianie...bzykanie" ;)
zadowolona
28.08.09 18:38, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Miałam wybór- mogłam zostać, mogłam pójść. Wybrałam to drugie. Demi jest potulniejsza, jak mnie nie widzi. Przy mnie by histeryzowała ;) To tak jak maluchy w przedszkolu, póki widzą rodzica są małymi terrorystami, a jak zostają z nami same zamieniają się w normalne, rozsądne dzieciaczki. Słyszałam o praktykach usypiania psów w takich salonach, ale myślę, że zauważyłabym, że coś jest nie tak. Miałam stracha, to fakt, bo to był nowy salon i nasz pierwszy raz. Młody człowiek, całkiem sympatyczny, był jednak chyba bardziej wystraszony niż ja i Demi. Widać było, że bardzo się starał, i że jeszcze nie zżera go rutyna.Po za tym dopiero zdobywa klientelę. Demi wyszła całkiem zadowolona, z merdającym ogonem, no i efekt końcowy też był super. Dostałyśmy kartę stałego klienta i nie omieszkam jej wykorzystać :) Pozdrawiam
samotna
28.08.09 18:11, secret_story
// skasuj komentarz
Ojej, ale zamotana jestem taki błąd popełnić z data :P ale juz poprawilam ;) gratuluje spostrzegawczości i wyrazy uznania ;)
zakochana
28.08.09 17:36, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Tak, to była najgłupsza decyzja w mom zyciu jaką podjęłam.. ale co zrobić. Już czytam..
zakochana
27.08.09 16:40, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
dziękuję ;*
samotna
26.08.09 21:17, secret_story
// skasuj komentarz
Moje piękne foty z wyhazdów dopiero we wrześniu, wakacje upłynęły mi na robieniu prawo jazdy, bo w ciągu roku tez nie ma za bardzo na to czasu. A co do Twoich zdjęć to jak można tak owady podglądać i jeszcze im fotki pykać ;p na ich miejscu podałabym Cie do sądu! :)
zadowolona
23.08.09 20:54, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Oj, tak to jest, żeby ktoś mógł leniuchować, pracować musi ktoś. Na pocieszkę dodam, że ja od jutra juz też wracam do pracy. Wszystko co piękne szybko sie kończy (ale mnie wzięło na aforyzmy). Od jutra też zaczynam marzyć o następnych wakacjach :) Pozdrawiam
zakochana
23.08.09 19:51, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
oj kochana każdy ma swoje problemy niestety :( ja przez zakochanie po prostu przestalam je zauważać i fajnie mi tak :) zacznie sie wrzesień to zaczną sie uwydatniać... dni bez Niego to pierwszy z nich będzie wtedy grrrr!
zakochana
23.08.09 19:47, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
swoje pocierpialam, napłakałam teraz nadeszły moje czasy szczęścia, każdy ma do tego prawo nie? :) /// widzisz Tobie się praktyki kończą, a ja mam całyyy wrzesień praktyk w szkole :( / całuje
zajęta
23.08.09 17:51, bdagusia
// skasuj komentarz
...u mnie z sis ok ale z bratem konflikt za konfliktem, a mamy mieszkać razem od października... ech...
sexy
22.08.09 20:23, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
a ja dzis ganialam ze szmata bo jutro wszyscy wracaja do domu wreszcie wiec jakos musialam mieszkanie posprzatac
sexy
22.08.09 20:15, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
hej jak tam mija weekend:D
zakochana
22.08.09 12:32, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Kochana, właśnie dlatego, że nie ma co się nastawiać. Może coś dłuższego. Na razie to była fajna przygoda. Co będzie. Nie wie nikt.. Buziaki :8
zakochana
22.08.09 10:58, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
no właśnie w niedziele.... bez sensu ale cóż ;p
smutna
18.08.09 21:13, Dredziara
// skasuj komentarz
zaraz naskrobie cos nowego :)
sexy
18.08.09 20:49, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
ja moja zuzie tez w ramce słodkie kotki sa
leń
18.08.09 11:05, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a no właśnie.
leń
17.08.09 18:54, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Moja siostra ma staż w urzędzie :D siedzi i wklepuje pity do kompa ale jej za to płacą. Mało, bo mało ale taki urok stażu :D
sexy
17.08.09 16:18, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
jak zawszer nie moge napatrzec sie na twoja kicie sliczna
zajęta
16.08.09 12:33, **Kirke**
// skasuj komentarz
bo to jego komputer. Ach brak mi słow doslownie. Trzymaj sie cieplo
zakochana
16.08.09 00:36, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
hehe ahh te praktyki :p ojj tez nie lubie remontow,ale efekty super ;D
chora
15.08.09 23:43, malaemka
// skasuj komentarz
chcialam napisac w koncu jestem chuda szpilka a napsialam jakos dziwacznie heheh :))) dobranocka :* muaa
chora
15.08.09 23:25, malaemka
// skasuj komentarz
szpilka w koncu jestem chuda :(( hi hi no ale z plaskiego brzucha akurat sie ciesze ;) :*** buziolek moze dam jakis filmik bo mamy nowa kamere i fajne filmiki z wodnego swiata kolo boden see itd :* ;) buzi
chora
15.08.09 22:51, malaemka
// skasuj komentarz
HEJ malenka a tym razem Twe fotki niezbyt wyrazne :( a muchy fuuj nie lubie :) a remonty za to lubie :D kocham co chwile zmieniac cos w mieszkanku :*** buzi dasz rade ;)
zauważyłaś wpis niezgodny z regulaminem? zgłoś do moderatora »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz