sobota, 11 grudnia 2010

08.03.10 // ... || 11.03 »

DZIEŃ KOBIET - niespodzianka dziś była
chłopacy spóźnili się na wykład i...
obdarowali dziewczyny tulipanami :D

powiem tylko że chłopaków było 9
a dziewczyn z 48 + pani wykładowca xD

zaskoczyli nas i tym bardziej babkę ;p
Poprzednia grupa nic takiego nie zrobiła :p
Nasi chłopcy są (naj)lepsi hehe

Notatka z wykładu 2
Facet nie komoda, można przestawić.
Facet nie drzewo, można przesadzić.
*Faceci są jak pociągi, zawsze kursują po tych samych torach. *(serial z dziś)

******************************************************
06.03
- Skąd młodzież przyjechała do Kalisza?
-- Z Kalisza.
<lol>
Warsztaty fotograficzne.
************************************
11.03
Notatka z wykładu
Instytucja - Kościół
Produkt - kazanie, wiara
Finanse - taca, darowizny
Marketing
- Sprzedaż bezpośrednia - kolęda :)

komentarzy [19] Komentuj z głową »
zakochana
19.03.10 16:20, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki kochana. To dopiero az miesiąc, ale jestem przerażona ;/
zakochana
18.03.10 19:42, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
joł :P :* nowy wpis :P
zakochana
18.03.10 17:31, *tabaque
// skasuj komentarz
na płw. helski - kuźnica ;) mi też idzie POWOLI nawet rzekłabym POWOLNIE eh
zakochana
17.03.10 20:48, *tabaque
// skasuj komentarz
hej. :) jak idzie pisanie ?
zakochana
17.03.10 13:47, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Nic ciekawego.. zaczynam odzywać no i dostałam wezwanie do Sądu. Blehh
zakochana
15.03.10 20:58, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
niezłe masz notatki :p haha! a moja praca stoi na 1 rozdziale,ale na razie mi się nie spieszy,bo i po co?:P
zakochana
15.03.10 19:55, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a ja napisalam swoją wlasnie,od czasu moejgo wpisu zdazylam sięz nią uporac i jutro jade z moimi wypocinami do promotora zebysobe przy kawie w domciu poczytal pierdoly;p
zajęta
15.03.10 17:51, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Podejrzewam, że nie dam rady na Rajd, 7-9 maja to będzie dla mnie dość napięty okres czasu... A Twoja siostra rzeczywiście ma czego żałować ;) Zacnie było :)
zakochana
15.03.10 17:02, Maduixa // no wlasnie zrobilam szybki wpis:)
// skasuj komentarz
w pracy super! jestem b. zadowolona.
zajęta
15.03.10 13:38, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Wywiało mnie nad morze, bo tam znajomi i impreza ;) A teraz jestem po weekendzie w Łodzi, gdzie kolejna impreza i już dosyć na ten miesiąc ;) Jak znajdę chwilę czasu w natłoku praktyk, to coś skrobnę w pokoiku ;) :*
samotna
14.03.10 20:58, Maślak
// skasuj komentarz
Zapomniałem :) ... To miasto to Gdańsk.
samotna
14.03.10 20:35, Maślak
// skasuj komentarz
Ja pamiętam jak bardzo dawno temu kupowaliśmy dla Pań z klasy tradycyjne goździki.... Były jakieś delikatne i zaczęły nam się łamać podczas wręczania ;PP Teraz chłopy mają łatwiej - są tulipany ;D Pozdrawiam !:)
samotna
13.03.10 19:20, secret_story
// skasuj komentarz
Ja w poniedziałki nie mam zajęć, więc chłopcy nawet nie musieli sie trudzić by nam sprawiać jakieś niespodzianki na Dzień Kobiet hehehe ;)
sexy
13.03.10 11:15, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
śliczne zdjęcia jak zawsze a u mnie praca dom szkoła dobrze że mam Paiotrka bo bym zwariowała jak bym była sama on jest taką moją prywatną odskocznią od wszelkich smutków :D Zmęczona ale zakochana po uszy
zajęta
10.03.10 16:07, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Praktyki rewelacja :) Na razie jest ok. Zobaczymy w przyszłym tygodniu jak przyjdzie mi prowadzić ;) Pozdrawiam :*
zakochana
09.03.10 12:33, *tabaque
// skasuj komentarz
kochani chłopcy :D my od naszego kolegi dostałyśmy po...lizaku ;D ale liczy się gest :) On jest jeden a nas 5 :) Teksy o facetach dobre :) Ale taki wykład z taką notatką to lipa trochę, ja lubię mieć konkretne notatki ! o! pozdrawiam:*
leń
09.03.10 12:32, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Ja znam- facet nie ściana da się przestawić :D
zajęta
08.03.10 23:28, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
A ja nie mam facetów w grupie. Ha! A nawet jeśli, to i tak od dzisiaj mam praktyki w szkole. No... Ale mężczyzna mój stanął na wysokości zadania :D W wazonie 3 tulipany ładnie stoją :D
sexy
08.03.10 22:59, Narzeczona
// skasuj komentarz
Zazdroszczę takich fajnych chłopców. Nasi nic nie wymyślili, nawet nie wpadli na taki pomysł:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz