piątek, 3 grudnia 2010

03.01.09 // Międzynarodowa wystawa kotów rasowych

Hej =]

Mamy nowy rok.
Mam nadzieję, że będzie lepszy od poprzedniego.
Przyniesie więcej radości.
A także tak jak w poprzednim zaliczę wszystko od razu :)

[ to było jakoś inaczej, ale wpis się skasował :| ]

Już w poniedziałek powrót na uczelnię :/
A we wtorek pierwsze zaliczenie...

TRZYMAĆ KCIUKI !!!
proszę ;))

Dziś byłam na wystawie kotów.
Były tam piękne kotki i kocury,
małe i duże,
włochate i łyse ;p
Oraz ich nie zawsze mili właściciele <hehe>

A przy ocenie jedna kotka sie postawila
i zaczęła atakować nawet swojego pana xD

A już za tydzień tj. 11.01.09 WOŚP :))

Pozdrawiam :)

komentarzy [44] Komentuj z głową »

spokojna
12.01.09 17:21, KiniaM
// skasuj komentarz
Rosyjskie [ niebieskie] naj naj naj :)

spokojna
12.01.09 15:43, Woldox // ...
// skasuj komentarz
Tak są takie kamery, lecz ja nie korzystam z takiej kamery.Profesjonalne kamery nie posiadają opcji robienia zdjęć.

zadowolona
11.01.09 22:47, Forgotten // ..
// skasuj komentarz
..na szczęście sie nie odbył!! Nauczycielka, nie dojechała do szkoły :) Życze jutro powodzenia i zdania na 5 z + ;) pozdrawiam.!

zakochana
11.01.09 17:52, Enigma // Hej!
// skasuj komentarz
Nie, ja nigdy na nim nie bylam. Jak musialam sie ruszyc to uzywalam kuli. Czulam nogi ale bol byl tak trudny do wytrzymania, ze nie dawalam rady chodzic. Dzieki i pozdrawiam!

zakochana
10.01.09 22:29, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Tnx :)). Buziaczki :*

zakochana
10.01.09 21:34, *tabaque
// skasuj komentarz
dziękuje :) to nie mojego autorstwa, ale tez mi sie podoba :)

zadowolona
09.01.09 10:47, Forgotten // :)
// skasuj komentarz
..Ja tez miałam ochote na wyprawę w plener z aparatem,ale niestety tak mnie choroba rozłożyła, że musze siedzieć w domu i podziwiać zimę zza okien. A dzis jeszcze egzamin z chemi mam nadzieję ze będzie do przodu :) pozdrawiam :):*

zajęta
09.01.09 07:32, Pulpecja * Dudzinka moderator // Ahaaa....
// skasuj komentarz
Dlatego w aukcjach specjalnych WOŚP aukcje wystawiają inni, a nie sama WOŚP...

chora
08.01.09 20:01, malaemka
// skasuj komentarz
dzieki:) Kocham Koty:) zaraz obejrze fotki i przeczytam co napisalas:) pa

zadowolona
08.01.09 16:10, aniaw
// skasuj komentarz
ja wcześniej byłam na "to nie tak jak myślisz kotku" a teraz w styczniu chce jechać na ten madagaskar

zadowolona
07.01.09 20:50, aniaw
// skasuj komentarz
a no nic nowego się u mnie nie dzieje dlatego nic nie pisze sama nuda choć teraz 11 stycznia jade do poznania na madagaskar 2 a Ty już na tym byłas ????? pozdrowionka

szczęśliwa
07.01.09 20:35, .lovelybee.
// skasuj komentarz
a tez mam tego duzo jak liczyc z cwiczeniami. ;)

zakochana
07.01.09 19:36, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
dużo masz tych zaliczeń, ale ja na Twoim miejscu bym je stąd wykasowała po co masz się dołować w miejscu, gdzie w założeniu powinnaś się wyluzować? :) mówię Ci, lepiej Ci będzie. Buzi i powodzenia :*

foch
06.01.09 15:34, esemoka
// skasuj komentarz
jak ktos kiedyś powiedział : związek to sztuka kompromisów. szkoda ze ON tego nie rozumie, a ja nie umiem już tak dalej..

zajęta
06.01.09 09:33, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))
// skasuj komentarz
Jak znajdziesz to pokaż ten tekst, bo z tego co widzę to wszystko wygląda dokładnie tak samo jak zawsze :))) Pozdrowionka :))

zakochana
06.01.09 09:26, ania 1271 // ...
// skasuj komentarz
ojoj, sporo tych zaliczeń i egzaminów... oczywiście trzymam kciuki!!!

zadowolona
05.01.09 23:25, Iv
// skasuj komentarz
a dziekuje :) strona jet w trakcie tworzenia a wizytowki byly obione na potrzebe chwili :) hehe

zakochana
05.01.09 23:20, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
nie dziekuję:) jak juz ruszę..to wtedy się oficjalnie pochwalę hehe

zakochana
05.01.09 22:58, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
nie chcę sie za bardz rozpisywac, bo moze nie wypali i bydzie mi glupi,ze naopowiadalam a nie zrobilam nic, ael po krotce chcę zając się sprzedawaniem ciuchow, bielizny.. bo uwielbiam sama kupowac, wiec czmeu nie robic czegos co się lubi. oczywiscie traktowalabym to poki co jako dodtakowy dochod, bo wiadomo na poczatku pewnie kokosow nie bedzie

zakochana
05.01.09 22:19, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
tzn wszystko jest ladnie pięknie, rzadko zdarzają mi się nieodwzajemnione uczucia,ale niestrety szybko się konczy...jakos szczescie dlugo się mnie nie trzyma;)

zadowolona
05.01.09 22:11, PrettyWoman
// skasuj komentarz
W tym roku miałam słabszy widok, jak bym na moim balkonie była :) 10 piętro i widok w stronę centrum...

zakochana
05.01.09 22:05, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ah zakochana..hmmm zauroczona,ale wiem,ze zostanę z tym ucuzciem jak glupia, a on zniknie hehe

zakochana
05.01.09 22:05, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
mi się bardzo podobają koty syjamskie hehe./ co do sesji eeeh ja zaczyna od soboty zaliczenia,wiec trzymam kciuki:)

zadowolona
05.01.09 22:03, Iv
// skasuj komentarz
dziekuje ci :* przyda mi sie :)

leń
05.01.09 14:17, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Przesrane.

zajęta
05.01.09 13:11, **Kirke**
// skasuj komentarz
nawet nie wiesz, jakbym chciala wreszcie wyjsc z tych chorob

zajęta
04.01.09 23:11, **Kirke**
// skasuj komentarz
no i nie pojechalam na ta wystawe, niestety goracka wciaz nie znika

spokojna
04.01.09 22:04, KALIOPE
// skasuj komentarz
tak dwóch:))) jeden to małżonek:))) a drugi to bratanek męża:)))))

zadowolona
04.01.09 21:43, aniaw
// skasuj komentarz
hihih no tak my też oglądalismy tą noc sylwestrową z Warszawy fajne było choć nie do końca po przed północą wyszliśmy na rynek a wróciliśmy jak już się skończyło pozdrowionka

foch
04.01.09 21:41, esemoka
// skasuj komentarz
z chęcią bym zaadoptowała, ale niestety nie ma na to warunków ( mieszkanie w bloku ) i chyba czasu.

foch
04.01.09 21:40, esemoka
// skasuj komentarz
w moim związku

foch
04.01.09 21:21, esemoka
// skasuj komentarz
marzy mi się kot. najlepiej czarny kot. gruby czarny kot. :>

zajęta
04.01.09 20:18, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))
// skasuj komentarz
Bo wiedziałam, że oni się z niego dużo bardziej ucieszą niż ja :)))

zakochana
04.01.09 19:12, *tabaque
// skasuj komentarz
dachowiec na dachu beka ;D

zadowolona
04.01.09 18:01, aniaw
// skasuj komentarz
Hejka a ja super spędziłam sylwesta byłam w wałczu i dopiero wczoraj wieczorkiem wróciłam a pojechałam 27 grudnia a Ty jak świętowałaś pozdrowionka

sexy
04.01.09 17:59, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
cudne kociaki :)

zakochana
03.01.09 23:52, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
cudne kiciuśki! Chętnie sprawiłabym sobie jeszcze jednego, ale moja kicia się nie zgadza :( nie akceptuje, już próbowałam. Ech egoistka jedna! :P:P całuje

spokojna
03.01.09 22:04, ironicznaa.
// skasuj komentarz
nima ;o

zakochana
03.01.09 21:41, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
jeju cudneee saaa!!!

zajęta
03.01.09 20:12, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))
// skasuj komentarz
Jeszcze nie dziękuję... :) Ale mam nadzieję, że w poniedziałek będę już wszystko wiedziała :)) Też byłam na takiej wystawie ze 2 tygodnie temu. Dodatkowo połączona była z wystawą... świnek morskich i myszy (rasowych oczywiście :D). Ok - trzymam kciuki wszystkie jakie mam :D Pozdrowionka :))

zakochana
03.01.09 19:55, *tabaque
// skasuj komentarz
dziekuje. dołujesz mnie tymi zaliczeniami :(

zajęta
03.01.09 19:20, bdagusia
// skasuj komentarz
Koty śliczne ale ja i tak najbardziej kocham mojego dachowca... zresztą jak miała kotki to dwa z nich urodziły się dokłądne takie jak są na Twoich dwóch ostatnich zdjęciach:)

spokojna
03.01.09 18:33, KALIOPE
// skasuj komentarz
super jest ten ostatni kiciuś:)))

zajęta
03.01.09 18:28, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja jesli jutro sie bede dobrze czula to zabieram Zuzie na wystawe rasowych swinek morskich, a ta wystawa kotow byla zapewne bardzo intertesujaca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz