sobota, 11 grudnia 2010

26.06.09 // W*a*K*a*C*J*e :D

Witam słonecznie :)

Dziś piątek,
sesji koniec,
wakacji początek. :D

Wczoraj miałam 3 i ostatni egzamin tej sesji letniej :)
3 dni egzaminów i tydzień nauki za mną uff...
W przyszłym tygodniu wyniki i wpisy
Mam nadzieje, że do przodu i więcej niż 3 ;p

A zachciało mi się 5 z seminarium dyplomowego,
dlatego do końca lipca muszę wysłać pani promotor
1 rozdział mojej pracy dyplomowej oraz do połowy września 2 rozdział
ach te ambicje ;p

oraz w sierpniu mam praktyki zawodowe w ratuszu.

Pogoda do kitu...
A chciałabym się gdzieś na rowerze przejechać,
ale to nie wiadomo czy za pół godzin y się nie rozpada :/
Co to za lato...

Trochę kolorowych fotek, by poczuć lato i ubarwić życie :)

Pozdrawiam :)

komentarzy [29] Komentuj z głową »
foch
30.06.09 21:09, pink_butterfly
// skasuj komentarz
troche sie boje kotow. :P
zadowolona
29.06.09 23:56, Iv
// skasuj komentarz
sprzedawalismy foty miasta a psiaki mozna zamowic
spokojna
29.06.09 22:21, KiniaM
// skasuj komentarz
Oj doalało po konkrecie, trzy dzielnice zalane , Sejm pływa , a pioruny koszmarne były ....
zajęta
29.06.09 21:51, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)
// skasuj komentarz
Wieszanie to pikuś - ich skombinowanie to już większy problem :)
zajęta
29.06.09 21:32, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)
// skasuj komentarz
Nooo ujdzie w tłumie :) Ehhh... Kolega z pracy miał żal, że nie powiesiłam rowerów pod sufitem. Gdyby to było takie proste ...
zajęta
29.06.09 17:36, **Kirke**
// skasuj komentarz
podyplomowka to tylko dodatkowa specjalizacja, zawsze magisterka jest drozza
zakochana
29.06.09 17:34, Maduixa // wiesz bylo pare wpadek np para mloda weszla do kosciola
// skasuj komentarz
ale ksiadz po nich nie wyszedl i oni zaczeli sie cofac i stali tak na srodku chyba z 10 min zanim przyszedl ksiadz...poza tym na weselu totalna porazka nie starczylo stolow i krzesel dla wszystkich gosci...musieli montowac stoly na poczekaniu:( nie bylo kieliszkow, zamiast tego plastiki do dobrego francuskiego i hiszpanskiego wina...musielismy sami prosic na zapleczu...to dla mnie wpadka a zwlaszcza dla mojej rodziny ktora pracuje w gastronomii i hotelarstwie.
zajęta
29.06.09 17:28, **Kirke**
// skasuj komentarz
2700zl za trzy semestry
zakochana
29.06.09 16:50, Maduixa // w BCN nie mozemy narzekac na lato
// skasuj komentarz
jest 37 stopni i juz jestem opalona, weekend minal mi cudownie na plazy, na basenie u znajomych, na grillu i jedzeniu pysznych rzeczy. Fotki super!
zakochana
29.06.09 16:48, Maduixa // mnie sie w tej sukni panny mlodej nie podobal ten gorset
// skasuj komentarz
taki sznurowany z tylu i material sukni, ale generalnie cala uroczystosc fajna, choc skoro mam ostatnio zboczenie na punkcie organizacji slubu, dopatrywalam sie niedociagniec aby ich nie powtorzyc na moim slubie
zajęta
29.06.09 00:38, **Kirke**
// skasuj komentarz
no ja juz oficjalnie jestem na ostatnim trzecim semestrze- zaliczenia ok, 3 bdb i 2 db z tego weekendu
chora
27.06.09 23:27, malaemka
// skasuj komentarz
WOW Twoje foty sa mega cudne :))) zwlaszcza ten rozowy kwiatuszek z kropelkami rosy :D cudne cudne kolorki. Czy je lekko podkrecasz w programie ajkims np kontrast wieksyz itd czy twoj aparat takie lapie ? :) buziam
samotna
27.06.09 22:28, Maślak
// skasuj komentarz
W tamtejszym zoo byłem ale wieeeeeeeeeeeeeeele lat temu i jak dobrze pamiętam Panorama była wtedy w remoncie :) Teraz widziałem tylko budynek przez szybę samochodu. A o ile dobrze się orientuję to Żubry z Pszczyny są najbardziej znane i wartościowe w Polsce :P. Nie przemawia przeze mnie patriotyzm lokalny :P Chyba nawet na ich "bazie" jest jakiś projekt wskrzeszenia w Polsce turów ! Taki polski Jurassic Park :P Obiło mi się coś o uszy ...
samotna
27.06.09 21:56, Maślak
// skasuj komentarz
Widzę że dzisiaj kwiatuszki rządzą ;P! Za oknem plucha a u Ciebie miło popatrzeć !:)) A ja we Wrocku właściwe tylko rynek "znam". Reszta to ciągle księga otwarta ! Może kiedyś mi się uda ...
zakochana
27.06.09 21:04, *tabaque
// skasuj komentarz
z bazaru - to znaczy ? dostalismy go od mojej mamy brata. moj tata sie nim zajmuje. na poczatku chodzil tylko kolo jego nogi hehe. ale teraz juz sie przyzwyczail. jest fajny ;p
leń
27.06.09 20:16, dew.. drop.. moderator
// skasuj komentarz
u mnie też juz po sesji, ale najgorsze jest to czekanie na wyniki... ech;/ podoga tez beznadziejna, ale TOBIE udało sie zrobic kilka pozytywnych, wrecz slonecznych zdjec.. pozdrawiam i zycze udanych, pieknych z duza iloscia slonca wakacji.. :)
zakochana
27.06.09 18:10, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
no wiesz czerwiec sie jeszcze nie skonczyl,wiec ja to bym nawet mogla pisac we wtorek jeszcze ;)
smutna
27.06.09 11:56, hari
// skasuj komentarz
koncert down - i tak nikt tego nie zna;) gratulacje z okazji zakończenia sesji;)
zajęta
27.06.09 11:10, Pulpecja * Dudzinka moderator // ...
// skasuj komentarz
Taaaa... koperta bąbelkowa jako dodatek :PP
zakochana
27.06.09 10:35, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ja tez czekam na wyniki... mialy byc juz dawno a ich nie ma i teraz nie wiem czy cieszyc sie wakacjami czy nie :/ tak czy siak ide na balety dzis :P
zajęta
27.06.09 02:23, bdagusia
// skasuj komentarz
T zdjęcia przypominają mi ogródek babci... mmm i marchewkę prosto z grządki... :) A okulary mają dziwny kształt... nazwałabym to zaokrąglonymi kwadratami:P
zakochana
26.06.09 23:42, *tabaque
// skasuj komentarz
boskie te Twoje foty. a piesia mam takiego małego czarnego od paru dni :) jak na twoim foto. no trochę inny ;p
zajęta
26.06.09 23:11, **Kirke**
// skasuj komentarz
piekne te kwiaty, z twojego ogrodka?
zakochana
26.06.09 23:06, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
a ja mam ambicję oddac 3 rozdzialy:P hehehe
zajęta
26.06.09 22:49, **Kirke**
// skasuj komentarz
w ubieglym tygodniu miałam tylko zaliczenie z edukacji plastycznej-ocena w karcie:bdb.Jutro i w niedziele trzy ostatnie zaliczenia: z edukacji polonistycznej, edukacji matematycznej i metodyki nauczania zintegrowanego. I odpoczynek do pazdziernika, A co uciebie?
zajęta
26.06.09 20:54, Pulpecja * Dudzinka moderator // ..
// skasuj komentarz
Nooo... do wysyłek różnych rzeczy, które sprzedaję na aukcjach :) Fajowe masz kwiatki :)
rozczarowana
26.06.09 19:38, Pozytywnie_zakręcona // /
// skasuj komentarz
no a u cięęę kwaitowo za to ;d
spokojna
26.06.09 19:13, KiniaM
// skasuj komentarz
Jakoś żyję sobie powolutku :) Dzieciaki rozrabiają. Mąż pracuje do późna . Czekamy na Sierpien i na Szwajcarię ....
spokojna
26.06.09 18:05, KiniaM
// skasuj komentarz
Rety ! znowu cudne , mega kolorowe zdjęcia .... i ten twój kocio leniuch :) To już po egzaminach definitywnie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz