piątek, 3 grudnia 2010

22.01.09 // Zaliczenia, zaliczenia....|| dopisek 24.01 »

Hej

BARDZO dziękuję za trzymanie kciuków :)

i proszę dalej
TRZYMAĆ KCIUKI :)

bo zaliczenia trwają,
a sesja się jeszcze nawet nie zaczęła :/

Do tej pory zaliczyłam wszystko
oprócz 2, z których nie mam jeszcze wyników.

W przyszłym tygodniu kolejne
a w lutym sesja - 4 egzaminy

Poza tym u mnie ok,
codzienność kręci się wokół nauki i zaliczeń
z oczekiwaniem na przerwę semestralną :D

Miłego weekendu i powodzenia na zaliczeniach :)
Trzymam za was kciuki

Pozdrawiam :)

***********24.01.09***************
Dziś dostałam wyniki - Zaliczyłam i to na 5 :D
a w ogóle się nie uczyłam
chociaż to był test ale wielokrotnego wyboru
W takich chwilach to się uczyć odechciewa hehehe
bo po co ;p

Pozdrawiam.

komentarzy [21] Komentuj z głową »
zakochana
25.01.09 17:36, Maduixa // o rany ja juz zapomnialam jak to jest zdawac egzaminy:)
// skasuj komentarz
dla mnie teraz najwiekszy bol glowy to dobieranie dodatkow do slubu: menu, suknia, buty, muzyka, kwiaty itp::=)
smutna
25.01.09 13:13, hari
// skasuj komentarz
u mnie też sesja;) i najgorszy egzamin na samym końcu, więc stres będzie do samego zakończenia;)
sexy
25.01.09 11:41, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
przebolałam jakoś ale za to wczoraj padłam o 20 juz zmeczona i odespałam już z korkami w uszach, a wyniki zobacze za dwa tyyugodnie ale nei było trudne specjalnie, ale jak to wiadomo czlowiek głupie błędy robi
zakochana
25.01.09 01:19, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki wielkie. Impreza superrr ;)). Buziaki
zakochana
24.01.09 20:24, kaska.
// skasuj komentarz
gratuluje:) a co do mnie... nie jest to całkiem nietrafione uczucie, bo wiem, że Jego też do mnie ciągnie no ale cóż...:(
zakochana
24.01.09 19:34, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Jedno i drugie super.. Czuję sie cudownie i trochę zmęczona... buziaki i dzieki :**
zadowolona
24.01.09 18:59, Iv
// skasuj komentarz
tez mi sie bardzo podoba :)
zajęta
24.01.09 15:50, **Kirke**
// skasuj komentarz
no ale ta noc dla mnie byl totalny horror, rzucalam sie z boku na bok i nie dalo rady zasnac, strasznie to meczace
zadowolona
24.01.09 15:43, Iv
// skasuj komentarz
bez flesza :) choc sa teaty ktore zabraniają .. w tym zakazu nie było :)
zajęta
24.01.09 15:42, **Kirke**
// skasuj komentarz
wlasnie wrocilam z uczelni, jestem padnieta i po zjedzeniu obiadu ide spac, zajecia same w sobie byly ok i milo ten czas zlecial ale nie spalam cala noc bo brat ma ciezka odnmiane grypy i cala noc a to zwracal a to kaslal jak gruzlik i wszystko bylo slychac a ja jak sie rozbudze to potem ciezko mi zasnac.....pozdrawiam
zadowolona
24.01.09 15:41, Iv
// skasuj komentarz
no ostatnio dosc zmienna jest .. zobaczymy co wyszło jak film wywołam :P
zakochana
24.01.09 13:48, *tabaque
// skasuj komentarz
sesja, sejsja sesja.. a potem sie będzie wspominało to najlepiej :) gratulacje 5 :D zdolna bestio, ale masz racje wtedy odechciewa sie nauki skoro można tak łatwo! a zazwyczaj jest tak że jak się duzo uczysz to coś nie pójdzie a czasem taki fart
sexy
24.01.09 01:28, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
a i mam dachowca oprocz tego mega zwierzyniec hahahaa
sexy
24.01.09 01:28, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
jeden to main coon ten na 3 foto a ten futrzasty na parapecie to syberyjczyk
23.01.09 19:09, .lovelybee.
latwe latwie... najpierw trzeba sie narobic zeby cie zwolnili nic za darmo. ;p
zadowolona
23.01.09 10:34, Iv
// skasuj komentarz
tak ja miodem oczyszczam twarz i cale cialo, doskonale wyciaga wszystko co w skorze siedzi :) zaden peeling nie zastapi wlasciwosci miodu :)
zadowolona
23.01.09 08:32, aniaw
// skasuj komentarz
a u mnie ok narazie dodałam pare moich fotek a po niedzieli beda fotki ze Starego Browara bo jade ok bede dalej trzymać kciuki pozdrowionka +
zadowolona
22.01.09 21:31, Iv
// skasuj komentarz
oj ja tez miodek lubie :) w herbatce na chlebku z mleczkiem :) nawet z miesem :D i swietnie oczyszc twarz :)
zakochana
22.01.09 21:14, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
oj tak ;D taka maluśka była ta kiciula, że jak patrzę na jej stare fotki to aż nie wierzę ;D ale zołza to była od zawsze ;P strasznie się przejmujesz sesją, może lepiej trochę wyluzowac :>
leń
22.01.09 20:43, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
jeszcze go nie włożyłam :D
spokojna
22.01.09 20:23, KiniaM
// skasuj komentarz
Ja jestem zawsze na posterunku ! Kciuki dziarsko zaciśnięte . Wszystkim sunkowym studentkom zasyłam mega pozytywne wibracje :) .... Miło patrzec jak coraz mniej pustych rubryk w indeksie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz