piątek, 3 grudnia 2010

10.04.08 // Wiosna Wiosna wkoło :)

Hejciamka !!!

Coraz mniej pomysłów na przywitani
a ja nie hcież pprostego Cześć ;p
Czekam na propositons !!!

Choć dziś za oknem ponuro
w MOIM sunsilkowym pokoiku bedzie
wioSENNIE
tzn Wiosennie
poprostu WIOSNA w pełni :D

Zdjątka mojego autorstwa, mojego ogrodu.
Wszelkie prawa autorskie astrzeżone. :D
Ochrona się kłania xD

Dziś była przedostatnia lekcja
ćwiczeń z ochrony własności intelektualnej.
Tzn. w czerwcu spotkanie 45-minutowe po wpisy.

A u mnie tak to ok. chyba ;p
jakoś leci. co chwile koło z anglika.
po tygodniowym weekendzie majowym bedzie straszne koło z rachunkowości
a ojej a jeszcze w najblizszy straszne koło z informatyki w zarządzaniu :/

Trzymać mocno kciuki.
Plisssssss :)

Wiosennie pozdrawiam ;)

komentarzy [10] Komentuj z głową »
zadowolona
24.04.08 11:40, aniaw
// skasuj komentarz
hejka pozdrowionka w ten słoneczny dzień śliczne żonkile ja uwielbiam te kwiaty
nieszczęśliwa
17.04.08 16:59, .......... // :D
// skasuj komentarz
cmok kochana chyba wracam:D
spokojna
14.04.08 17:12, KiniaM
// skasuj komentarz
No rzeczywiście wiosennie :) aż chce się żyć .....
zadowolona
13.04.08 14:32, aniaw
// skasuj komentarz
nio a tak super wygląda pomiędzy iglakami pozdrowionka
spokojna
12.04.08 10:54, Gocha542
// skasuj komentarz
Czyli rojniki i naradka rojnikowa :D
foch
11.04.08 19:27, *Justasia // ,.
// skasuj komentarz
Wiesz sama tego zabardzo nie kapuje i w klasie atrzymy jeden na drugiego o co w tym chodzi :P ale najwazniejsze ze test mam juz za soba :) uff
spokojna
11.04.08 11:32, Gocha542
// skasuj komentarz
Śliczne kwiatusie :) u mnie też wiosna ;) Kciuki trzymam mocno!!!!!!
sexy
10.04.08 23:05, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
nie jestem recepcjonistka
zakochana
10.04.08 22:55, Maduixa // pamietam zawsze w przedszkolu wierszyki o przebisniegach:)
// skasuj komentarz
dzieki bardzo za zyczenia urodzinowe:)
zajęta
10.04.08 19:06, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))
// skasuj komentarz
No to polecam - ubaw będziesz miała po pachy, albo i większy :)))) Fajniutkie masz kwiatorki :))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz