piątek, 3 grudnia 2010

24.09.08 // za tydzien do szkoły :p || dopisek 27.09 Festyn Ekologiczny :) »

Hejam :)

Dawno nie było wpisu ale jakos nie mam ochoty i fajnych zdjec ;p

Miała byc sesja w Gołuchowie ale w niedziele deszcz padał :/

A u mnie nic ciekawego nuda, choc dzis "swieto"
bo swoje miasto i urzedy jego sobie pozwiedziałam :)

A na 18 jeszzcze spotkanie robocze Help Animals.
A tak wogóle to ja jestem od 2 tygodni jego czlonkiem ;p /nie chwalac sie/
a i w sądzie koleżeńskim jestem.

Jutro powtorka znow do UM ;p
No ale czego nie robi sie dla Potrzebujacych Zwierzat
ktore same se nie pomoga i nic nie zalatwia
a ja jeszcze mam wolne.

W sobote sis jedzie do poznania zakwaterowac sie w Akademiku.
/wkoncu/ wredna jestem nie xD

Kuzyn tez jedzie do Torunia.
A ja zostałam sama.
/chyba sie poplacze ;( /

A co tam u was kochane ?

Pozdrawiam ciepło i serdecznie :*


PS. link do BazArt - poprzednie edycje :)

http://www.calisia.pl/live/search?q=bazart

Link do najbliższego BazArt-u

http://www.calisia.pl/annoucements/956-multiart-festiwal-bazart-kiermasz-r-kodzie-a-artystycznego


http://www.calisia.pl/categories/211-help-animals/overview

*****************
27.09.08r

Hej

Dziś byłam na Festynie Ekologicznym koło"Blaszaka" na Asnyka.
Oczywiście z Help Animals.
Propagowaliśmy adopcje i wegetarianizm.

Była darmowe żarełko wegetariańskie i inne atrakcje :)

A przyszły tydzień zapowiada sie ciekawie:

1 października (środa) Międzynarodowy Dzień Wegetarianizmu. (Wege Dzień)

3.10 "rajd" po kaliskich sklepach zoologicznych - czy maja papiery na egzotyczne zwierzęta itp.

4.10 Światowy Dzień Zwierząt - debata i BazArt

5.10 akcja "Zerwijmy Łańcuchy" - przy-pod Galeria Kalisz (niedziela) ZaPrAsZaM :D

A oprócz tego chadzanie na uczelnię się zacznie ;]

pozdrawiam słonecznie.


komentarzy [22] Komentuj z głową »
zakochana
03.10.08 20:56, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
październik widze już zaplanowany, to co? czas zastanowic się gdzie spędzisz Sylwestra? ;))) ja juz intensywnie myślę ;)
spokojna
03.10.08 13:45, lovelka
// skasuj komentarz
Widzę, że aktywnie;). Studenckie życie jest boskie;). Wielki plus za troskę o zwierzaki:*
zakochana
03.10.08 11:31, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
MSG-miedzynarodowe stosunki gospodarcze
szczęśliwa
02.10.08 20:27, .lovelybee.
// skasuj komentarz
poprawiam bo moze mi sie jeszcze przydac ;D a dzisiaj mialam pierwsze zajecia..za duzo fizyki.. ;/
szczęśliwa
02.10.08 10:17, .lovelybee.
// skasuj komentarz
poprawiam geo. juz zlozylam deklaracje. ale jak narazie geografia w lodzi podoba mi sie. po 3 latach --o ile dotrwam;D-- moge zrobic magisterke z gospodarki przestrzennej albo turystyki ;)
zakochana
01.10.08 22:34, *tabaque
// skasuj komentarz
wiem, wiem ze mam fajnie :P a wez nic mi nie mow, grzeja grzeja wlasnie jest tak goraco ze bleee :P
spokojna
01.10.08 22:21, ironicznaa.
// skasuj komentarz
xDDD
zakochana
30.09.08 11:14, ania 1271 // ...
// skasuj komentarz
dzięki, no właśnie zastanawiam się kiedy wybije sobie wszystkie zęby...
zadowolona
28.09.08 23:22, PrettyWoman // ...
// skasuj komentarz
Już nie długo czas na uczelnie wyruszyć...czemu te wakacje tak szybko uciekają
leń
28.09.08 12:55, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Dziękuję i wzajemnie :)
zakochana
27.09.08 16:43, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
mi sie wydawalo tez ze brzydko wygladam z tymi cieniami... ale wzielam pomysl z mojej gazetki ulubionej "joy" hehe ;)
zajęta
26.09.08 23:14, **Kirke**
// skasuj komentarz
Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z terapia pedagogiczna. Kiedy za 1,5 roku skoncze te studia to mam zagwarantowane trzy stanowiska. Bo po takich studiach bede juz spokojnie mogla pracowac w przedszkolu, szkole w klasach 1-3 i dodatkowo moge prowadzic terapie z dziecmi.Zeby tylko przetrwac te 1,5 roku i bedzie z gorki, bo nastapi znow wyz demograficzny i prace bede miala na 100% w swoim miescie taka o jakiej zawsze marzylam i co chce robic: A kocham po prostu byc nauczycielem!!!!
spokojna
26.09.08 21:21, ironicznaa.
// skasuj komentarz
nie..
szczęśliwa
26.09.08 19:53, .lovelybee.
// skasuj komentarz
jutro sie zajme pakowaniem ;D a co twoje sis i gdzie i na czym studiuje?
zakochana
26.09.08 18:05, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
jakos moja mama nie chciala...ale teraz juz mamy dogadane..300zl i z glowy
zakochana
26.09.08 15:23, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
zaraz jade z moja suczka do weterynarza->antykoncepcjowac ja ;) ale to chyba juz ost.zastrzyk...pozniej sterylizacja bo szkoda jej watroby
szczęśliwa
26.09.08 10:55, .lovelybee.
// skasuj komentarz
jade do lodzi juz w niedziele. a nyny wrocil juz ;) widzialam cie chyba przedwczoraj jak szurałas w okolicach teczy z siostra. pozdrawiam ;))
zakochana
25.09.08 22:44, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
kurcze ale fajowskie fotkiii :):)
zadowolona
25.09.08 20:39, **Tosia**
// skasuj komentarz
a dziekuje wszystko ok :) powoli do przodu:) narazie sie niczym nie martwie bo na zajecia dopiero 2 pazdziernika lece;) a co u Ciebie:>
leń
25.09.08 20:25, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No dziękuję :)
zakochana
25.09.08 15:26, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
ładnie to tak sis z domu wyganiac? :P hehe Fajnie ze pomagasz zwierzakom! tez zawze jakos chcialam i jdeyne co moglam,to pokarm zbieralam... buzka :* +
zakochana
24.09.08 23:18, *tabaque // .
// skasuj komentarz
dzienne:) to gdzie bedziesz studiowac w koncu ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz