piątek, 3 grudnia 2010

04.03.08 /Ach życie... :|

Hej ;)

Mnie ostatnio poprawia się humorek czasami,
ale wczoraj trafiłam na artykuł w jednej z młodzieżowych gazet
który mnie zasmucił ;(
Strasznie, zdziwilam sie bo nigdy takie rzeczy mnie nie smucily
przynajmniej az tak ;(


http://d-d-p.blog.onet.pl


Był to artykul o blogu 3 nastolatek który wygrał jako najlepszy roku 2007
nie dziwie sie fajny
jesli mozna tak powiedziec :(
Otóż te dziewczyny mają nowotwory.
To znaczy na dzień dzisiejszy to
Jedna nie żyje [*] -- 11 lutego br. skończyłaby 16 lat :|
Druga jest zdrowa
Trzecia sie jeszcze leczy.
więcej na blogu

WEJDŹCIE KONIECZNIEEE !!!

PS. A ja się tu użalam nad sobą i swoim niby złym życiem...
poprostu bez komentarza :(

pOZDRAWIAM
wasza smutna pani_zuczek

komentarzy [10] Komentuj z głową »

rozczarowana
08.03.08 13:48, Magdoska
// skasuj komentarz
kwiatek na dzień lasek

leń
06.03.08 15:49, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
loozik he he :P

szczęśliwa
06.03.08 08:59, Ćma
// skasuj komentarz
nie moge wejsc na tego bloga

zadowolona
06.03.08 08:15, Iv
// skasuj komentarz
hehe no dokładnie...:) nie ma co sie uzalac .. od kiedy pracuje w osrodku dochodze do wniosku ze ja nie mam problemów:)

zadowolona
06.03.08 07:18, *Zbuntowany Anioł*
// skasuj komentarz
hej:* a u mnie nic ciekawego sie nie dzieje :P a u Ciebie co tam??

leń
05.03.08 15:30, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
dziara to tatuaż :D nie zrobię fotki bo mam aparat popsuty :/

foch
05.03.08 13:27, Owszy // ...
// skasuj komentarz
U mnie nic takiego, strasnzie mi smutno i nie mam na nic ochoty. A u Ciebie?

zajęta
04.03.08 19:05, bdagusia
// skasuj komentarz
Poznałam dziewczyny o których piszesz, na gali na której odbierały nagrodę za swojego bloga... są szalenie uśmiechnięte i pełne życia wbrew temu co je spotkało... i myślę, że nie mam sensu się martwić i użalać nad takimi osobami... one tego nie chcą, one chcą cieszyc się i żyć normalnie...

rozczarowana
04.03.08 16:50, Magdoska
// skasuj komentarz
Nie smuć już się Żuczku. Taki już ten świat popier......lony. Każdy ma swój krzyż do dźwigania. +

rozczarowana
04.03.08 14:46, Brookelle // .
// skasuj komentarz
Czesc faceta to jeszcze nie jednego znajdziesz badz tego pewna nie teraz to troche pozniej wiem co to jest za uczucie bo do niedawna bylam samotna kobieta ale tera jestem zakochana i szczesliwa ale tez mam kilka problemow co te szczescie wzburza :// +

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz