sobota, 11 grudnia 2010

21.07.10 // Yeeeaahh Yeeeaahh :D || dopisek 2.08 || dopisane 14,08 || dopis 28.08

obrona na 5
teraz czas na SUM
dzis wyniki i...

status:
Kandydat zakwalifikowany do składania dokumentów

czyli dostałam się :D <jupi> [happy]

Teraz
zbieram na koszty tych studiów :/
wspomoże ktoś ?
;( ;p

"bezpłatna" edukacja...

Pozdrawiam
i dziękuję :)
*******************************

odebrałam dyplom. w końcu :/ ;p
na dzienny SUM nie idę
tylko na zaoczny
ale dylemat mam nowy...
uczelnia PAŃSTWOWA czy PRYWATNA ?
(Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu czy Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu)

eh... życie jest pełne wyborów ;p
-----*******************************************************--------
14.08
złożyłam dokumenty na UE w Pzn (zaoczne bankowość)

*************************************************
28.08
Rajd off roadowy 4x4 okolice Kalisza
bylo super !!!
ale krotko i jestem nie nasycona :D

komentarzy [31] Komentuj z głową »
zajęta
08.09.10 10:47, **Kirke**
// skasuj komentarz
już to ci pisałam- ten kraj schodzi na psy o ile już nie zszedł....
zakochana
07.09.10 12:11, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
przeczytalam przypadkiem u Kirke Twoj komentarz, tez mialam niemily przypadek z urzednikiem UP...niekompetencja, albo chęc robie petentow w chuja nimi kieruje..bez kitu
zajęta
06.09.10 12:25, **Kirke**
// skasuj komentarz
ten kraj schodzi na psy. Co oni robią z ludzmi
zajęta
06.09.10 11:34, **Kirke**
// skasuj komentarz
szczerze? wątpię, czy się uda
zajęta
06.09.10 11:24, **Kirke**
// skasuj komentarz
Na intensywnym szukaniu pracy, tak jak i w ciągu tygodnia. Jestem już załamana tym, że nic nie mogę znaleźć. A jak u ciebie?
zajęta
03.09.10 18:13, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja pisze 12, wszystkie praktyki mam uwzglednione
zajęta
03.09.10 15:51, **Kirke**
// skasuj komentarz
pisz, każde doświadczenie teraz się liczy, udanego dnia
zajęta
02.09.10 15:46, **Kirke**
// skasuj komentarz
taki wzór ja mam właśnie, ale w wordzie znajduje się kreator zyciorysów, to mozesz sobie coś wybrać
zajęta
02.09.10 15:35, **Kirke**
// skasuj komentarz
zaraz ci podesle na priv
zajęta
01.09.10 17:18, **Kirke**
// skasuj komentarz
a i dla mnie wrzesień rozpoczął się od żlych wieści. Dziś zmarł pradziadek Zuzi od strony jej ojca, a ja nie dostałam roboty, chociaz mi obiecano. A skrzyp polny firmy Humavit
zajęta
31.08.10 12:42, **Kirke**
// skasuj komentarz
a biorę tak profilaktycznie, ale strasznie szybko mi po nim rosną włosy i paznokcie, choć przyznam, że są efekty, a co do pracy, to u mnie jakiś postęp bo od kilku dni coraz więcej ofert się pojawia w branży edukacyjnej, mam nadzieję, że w końcu dostanę robotę w szkole.
leń
30.08.10 17:17, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
jak zrobie gto na pewno pokażę :)
leń
30.08.10 16:57, Wyrzeźbiona Z Czekolady
// skasuj komentarz
No wiesz tak napisałam po prostu, ale pewnie te dzieci neo tak myślą, bogaci rodzice zakupią lustrzankę a one napinają foty przy lusterku ( a ja 5 lat się prosiłam o aparat i go nie dostałam, musiałam sobie sama na raty wziąć :D). Tak, na razie jedno, bo zdjęcia były robione wczoraj a tam można dodać jedno zdjęcie dziennie chyba, że się transfer wykupi czy coś takiego (nie wiem nie znam się na tym). ale i tak te zdjęcia są do poprawki, bo nie wyszły tak jak chcialam i w weekend wyruszamy w to samo miejsce zrobić lepsze zdjęcia :)
zajęta
30.08.10 16:29, **Kirke**
// skasuj komentarz
i jak zarejestrowałaś sie?
zajęta
30.08.10 15:18, **Kirke**
// skasuj komentarz
Cześć, u mnie co dzień to coś nowego. Obecnie czekam na odpowiedź na moją aplikację na stanowisku nauczyciel wychowania przedszkolnego do jednego z radomskich przedszkoli. Co z tego wyniknie, najbliższy czas pokaże....
leń
30.08.10 15:11, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Dzięki :) wiesz, są ludzie którzy się znają i doradzą Ci co jest nie tak a co jest ok, ale znajdą się też odchyły (tak jak wszędzie) którzy pieprzą bez sensu i za zwyczaj są to dzieci, które myślą, że lustrzanka służy do robienia sonie zdjęć przy lustrze. ale ogólnie spoko, chcesz to wejdz sobie poczytaj komentarze u mnie to sama zobaczysz :)
zajęta
27.08.10 21:39, **Kirke**
// skasuj komentarz
Rozmowa była bardzo udana i dostałam tą robotę. Od 15 września będę jeździła 5 dni w tygodniu na godzinę do dziewczynki, która jest dyslektyczką i pomagała jej w nauce. Dziewczynka zdała do v klasy. Zawsze to już jakieś zajęcie i nowe doświadczenie, a co do ciebie, to staż na początek nie jest zły, powodzenia, pozdrawiam
zajęta
25.08.10 13:00, **Kirke**
// skasuj komentarz
Urząd pracy działa na mnie, jak czerwona płachta na byka. Nic nie robią, by pomóc ludziom, jak sami nie działają i nie szukają to urząd nic nie pomoże. Ja już mam doświadczenie, że jeśli sama nie wezmę spraw w swoje ręce, to za cholerę nie znajdę roboty przez PUP, udanego dnia. Ja za dwie godziny jadę na rozmowę o pracę w charakterze korepetytora dla dziecka dyslektycznego.
zajęta
24.08.10 19:32, **Kirke**
// skasuj komentarz
aj, brak słow.........ale nie poddaje się i robie wszystko, żeby sobie pomóc, mam nadzieje, ze sie coś poprawi w najbliższym czasie. A co u ciebie?Pozdrawiam
zajęta
15.08.10 13:48, **Kirke**
// skasuj komentarz
no i słuszna decyzja, co prawda nie znam tej uczelni ale myślę, że to dobra decyzja, pozdrawiam życząc udanej niedzieli
zajęta
10.08.10 17:59, **Kirke**
// skasuj komentarz
można już dodawać zdjęcia, pozdrawiam
zajęta
09.08.10 11:53, **Kirke**
// skasuj komentarz
wybrałaś już uczelnię?
zajęta
09.08.10 11:53, **Kirke**
// skasuj komentarz
okazało się, że to tylko złudzenie............
zajęta
06.08.10 19:59, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak mija tydzień?
zajęta
02.08.10 22:12, **Kirke**
// skasuj komentarz
popytaj znajomych na temat uczelni, może w czymś to pomoże
zajęta
27.07.10 14:59, **Kirke**
// skasuj komentarz
kiedy odbierasz ten dyplom?
zajęta
26.07.10 15:06, **Kirke**
// skasuj komentarz
co tam u ciebie? wybrałaś już uczelnię?
sexy
25.07.10 10:31, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
moje gratulacje ja już wróciłam z urlopu i w poniedziałek do pracy ehhh masakra pozdrawiam
zajęta
24.07.10 21:00, aniolek01
// skasuj komentarz
gratulacje
zakochana
23.07.10 10:38, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no tak, trochę to dziwne, ze trzeba czekac..ja niby tez muszę czekac na potwierdzenie, ale ja specjalnie pisalam maila przed skladaniem dokumentow, czy są miejsca wolne jeszcze,bo w przeciwnym razie po co mam ze slaską jechac, odpisala,ze są,wiec mniemam,ze dostalam się.
zakochana
22.07.10 14:08, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
taaa..bezplatna edukacja to mit, chyba ze kombinuje się jak moze i dosaje stypendia z Unii, uczelni i Bog wie czego..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz