sobota, 11 grudnia 2010

13.07.09 // Praca :) || 19.07 KOT

Hej :)

dzis juz 13 a ja ani strony nie napisalam :/
chyba ta praca sama musi sie napisac ;p

dostałam prace
jutro na 6 :/
a popołudniu musze sie wziac za pisanie...

dzis mialam pisac ale...
wzielam sie za sprzatanie i caly dzien zlecial :D

a weekend tez jakis krotki byl ;p
w Gołuchowie byłam w sobote
i zrobilam sobie fotke z kamyczkiem ;p

Pozdrawiam :)

PS. oby bylo słonce, bo bedzie praca ;)

*************************************
Co to za praca ?

Praca w fabryce lodów.

z Wizytą w Bibliotece
(...)
Ja: Skarabeusz
Bibliotekarka: To się pisze przez "ż" czy "rz"
Ja: yyy... że co...
[dobrze że jeszcze nie przez "ó"]
*********************************

KOT - Kochany Odnaleziony Tygrys :D

Nie pisałam o tym bo nie ma czym sie chwalić :(
ale na szczęście jest Happy End :)

Pisałam już, że mój kotek był chory
i musiałam go wyprowadzać na smyczy, by nie zabrudził rany

Sobota (11 lipca) to miał być ostatni dzień jego niewoli
siostra rano wyszła z nim na dwór
niestety sąsiad spuścił psa
kot się tak wystraszył, że siostra nie utrzymała w ręku smyczy
i kot uciekł...

najgorsze było, że miał smycz, o którą mógł się gdzieś zahaczyć
bo tak to by wrócił...

szukałyśmy go przez 3 dni i nic :(
aż dziś (19 lipca) sąsiadka mówi, że coś miauczy w drwalniku...

Biedny kotek, ciekawe jak długo tam siedział
My go szukałyśmy gdzie indziej, daleko za ogrodem
a on 5 kroków od domu był
nikt nie pomyślał, że mógł tam wskoczyć

Cały tydzień go nie było,
ależ schudł.

Podobno koty długo wytrzymują bez jedzenia
czyli długo by zdychał ;(
********************
Posłuchajcie bajki:
http://www.dziecinstwobezprzemocy.pl/strona.php?p=11


komentarzy [38] Komentuj z głową »
zakochana
31.07.09 21:36, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
a gdzie masz?:P
zakochana
31.07.09 21:28, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
bo to takie "nudy" hehe :p no 2 psy mam :)
zakochana
31.07.09 21:00, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
napisalabys nowy wpis :p jak tam w pracy?
chora
31.07.09 20:42, malaemka
// skasuj komentarz
4 osoby ? :( oczywiscie zalezy jak duzy jest ten pokoj :) Bo jak ma 50 metrow to nie jest zle ;)
spokojna
31.07.09 20:39, KiniaM // Gra w ziemniaka , a raczej w kartofla, to gra naszych babć i rodziców ....
// skasuj komentarz
Bardzo prosta, a jednocześnie emocjonująca. Wystarczy na kartce papieru napisać w różnych miejscach liczby od jeden do iluś tam [ zależy czy grają dorośli czy dzieci]. Następnie zawodnicy łączą ze sobą kolejne liczby linią zamazując na nich kartofle. Nie można przecinać linii. Można przechodzić przez kartofle. Kto przetnie linię dostaje punkt karny.
spokojna
31.07.09 20:36, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Dla dzieci jest tak, że płacisz 22 złote i może cały dzień tam skakać :) Dorosły swoim torem przechodzi tylko raz :)
spokojna
31.07.09 15:10, KiniaM
// skasuj komentarz
Był w parku linowym i szalał jak dzik :) Pierwsze przejście trochę takie bojaźliwe ale każde następne coraz śmielsze , szybsze - ku uciesze zgromadzonej rodzinki :P
zakochana
31.07.09 14:01, ania 1271 // ...
// skasuj komentarz
a moi rodzice mają klona Twojego kociaka... dosłownie identyko...
spokojna
30.07.09 22:16, KiniaM
// skasuj komentarz
Byliśmy u zaprzyjaźnionych gazdow . Męża rodzina jeździ do nich od kilkunastu lat .
zakochana
30.07.09 10:46, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
dobrze, że kotek się znalazłl :)))))))) udanych wakacyj! :D
zakochana
29.07.09 17:13, ania 1271 // ...
// skasuj komentarz
hej, jedziemy nad morze, z całą rodzinką + pies... Nie mamy chętnej babci, która miałaby odwagę zająć się taką gromadką rozrabiaków...
zakochana
29.07.09 16:33, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
hehe wzajemnie;p bo duzo chęci się przyda nam;p
spokojna
29.07.09 16:22, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Jak bym mogła , to bym Ci pomogła, bo swego czasu lubiłam pisać :) Prace semestralne z polskiego w szczególności :) ............. Ale gdzie mi do Twego tematu :)
spokojna
29.07.09 13:57, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Jak Twój licencjat ?
sexy
28.07.09 23:56, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
no mam nadzieje ze bedzie ichwiecej bedzie sie wtedy czym pochwalic
chora
28.07.09 23:31, malaemka
// skasuj komentarz
juz nie przesadzajcie z tym pokojem :) jest ok ale i tak jak na niego patrze mysle co moglabym namalowac lepiej itd :)) milo , ze zabka sie podoba :*** a ta stronka o przemocy b. pomocna itd ! :) cudowna akcja i fajne artykuly rowniez dla rodzicow wiec dzieki za link :* bajka okropna oczywiscie, a jeszcze okropniejsze gdy mysle o tym dzieciach bitych , z rodzin patologicznych :(( Dlaczego niektorzy rodzice sa tak nieodpowiedzialni i psuja zycie dziecia, z ktorych pozniej niestety nie wyrosna normalni ludzie :/ (zazwyczaj) cos strasznego :/ niektorzy nie powinni dostapic zaszczytu bycia Rodzicem :(( buziaki
zakochana
28.07.09 21:44, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ja ryczalam wręcz...placzem tego nazwac nie mozna bylo, a ojciec..gorzej niz dziecko.
chora
26.07.09 21:24, malaemka
// skasuj komentarz
mi tez :D wlasnie tego teriera szukalam ale natknelam sie na maltanczyka :D okazalo sie , ze jest mniejszy troszke mniej energiczny i ze bedzie ogolnie bardziej do nas pasowal i do mieszkanka :) buziaki
smutna
26.07.09 13:24, she_ra
// skasuj komentarz
dzieki :) ale ten fioletowy to zdjecie z zeszlego roku, w tym juz takie dorodne nie wyrosly :(
smutna
24.07.09 19:59, she_ra
// skasuj komentarz
Ojejku biedny kot! Moja psina też się zgubiła 2 razy, ale znalazła się fuksem, wcale nie blisko domu, więc rozumiem co czułaś jak zniknął kot. Opowiedz o fabryce lodów, bo brzmi ciekawie :)
zakochana
24.07.09 06:48, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
co znaczy czyste????????
zakochana
22.07.09 20:53, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
biedy kicius! ale najwazniejsze ze sie odnalazl :*:) jak tam pisanie pracy? nadal tak marnie :P? praca w fabryce lodow musi byc kusząca ;)
chora
21.07.09 23:39, malaemka
// skasuj komentarz
piekny ten Twoj KOT : ) jak dobrze , ze sie znalazl !!!!! matko :/ pewnie smutna bylas mega:(( najwazniejsze , ze jest happy end :) pozdrawiam
zakochana
21.07.09 17:12, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dzięki, wzajemnie :))). Ja mam teraz dwa dni wolnego, potem piątek i laba.. dwa tygodnie ;-)
leń
20.07.09 12:48, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
No ja tam tak średnio lubię disco polo :P
zadowolona
19.07.09 21:07, Iv
// skasuj komentarz
hej a w sumie nic ciekawego :P a na masaz zaraszam :)
spokojna
19.07.09 19:06, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Biedny kocio ........ Ale całe szczęście znalazł się ...... Pozdrawiam z gór..
spokojna
19.07.09 10:19, Woldox // siemka
// skasuj komentarz
komentarzy nie kasowałem musiało sie cos popiep.... Ostatnio duzo roboty i paradoksalnie dużo siedze przy kompie ale czasubrak . Pozdrawiam cie serdecznie i zycze udanych wakacji
samotna
17.07.09 09:50, Maślak
// skasuj komentarz
A cóż to za praca skoro uzależniona od pogody ??? Ukłony :)
zakochana
16.07.09 16:47, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
a jaka praca moja droga?:D nie narzekaj :P ja bezrobotna obecnei i troszkę cierpię :P ale dam radę :D pieniążki jakoś same mi ostatnio w ręce wpadają :D całus!:*
zmęczona
15.07.09 21:22, funny
// skasuj komentarz
no wycieczka ekstremalnie szybka, bo przed samą pracą:)ale bylo bardzo fajnie:)
zakochana
15.07.09 13:35, *tabaque
// skasuj komentarz
A KAMYCZEK malutki :P
zakochana
15.07.09 13:34, *tabaque
// skasuj komentarz
Hahah to jeszcze nic nie napisałaś??:) Ale co tam...masz jeszcze czas :D A jaka pracę znalazłaś? :)
zakochana
14.07.09 19:13, Maduixa // tutaj takie przebranie to tylko zacheta do zabawy
// skasuj komentarz
na peczki sie widzi w ciagu roku korowody dziewczyn i facetow z wieczorow kawalerskich i panienskich poprzebieranych w rozny sposob i o wiele bardziej wulgarny z penisami gumowymi na glowie, z cyckami z plastiku etc. Moje dziewczyny zrobily to w subtelny sposob, bez wulgaryzmow, a zabawa byla przednia! a w BCN nikogo chyba nic nie dziwi, wystarczy spojrzec na hipisow, dredowcow, osoby nago spacerujace po ulicy...
foch
14.07.09 10:15, pink_butterfly
// skasuj komentarz
a jaka prace znalazlas? gratuluje!!
foch
14.07.09 10:14, pink_butterfly
// skasuj komentarz
hahahahahhahahahahha :D wez mnie nie dobijaj. ja tez musze pisac a nie mam ani jednej strony. mialam wczoraj zaczac, ale tak sie przesiedzialo na necie. :D :/ robie wszystko, byle tego nie pisac. jest MILION innych rzeczy do zrobienia, ktore musze byc zrobione TERAZ, ZARAZ... :D :P no i tez mam dzis sprzatac. :P
zadowolona
14.07.09 09:57, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
Wiem, wiem, najpierw mnie nie ma , a potem jak walnę notkę z grubej rury, to przeczytać ciężko, tym bardziej osobie, która POWINNA pisać pracę, a tymczasem sprząta, zagląda na Sunsilk ;) To fachowo nazywa sie odraczanie i prawie każdy normalny człowiek ten syndrom posiada. Ja tez zawsze dręczyłam sie wyrzutami sumienia i robiłam wszystko co tylko możliwe, byle by nie to co trzeba, a jak juz "nóż był na gardle", to wtedy poganiana paniką parłam do przodu. I jakoś nieźle na tym wyszłam...to tak gwoli pocieszenia. A kamyczek imponujący, nie ma co :)
smutna
13.07.09 21:59, hari
// skasuj komentarz
o też dziś motyle fotografowałam;) może później wrzucę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz