sobota, 11 grudnia 2010

12.10.09 // . :-)

 
Ktoś do Ciebie napisał wiadomość: 0
zobacz kto jest teraz w domu
urodziny obchodzą: Czarnoksię ... , Weronika więcej »
Pokoje
Konkursy
Newsy
Salony
Produkty
Forum

pani_zuczek online
wielkopolskie
Mieszka od: 07.08.2006
wpisów: 156
komentarzy: 4362
[zmień] Dziś jestem: zadowolona

zajęta <zajęta> spokojna <spokojna> rozczarowana <rozczarowana>
szczęśliwa <szczęśliwa> zakochana <zakochana> leń <leń>
samotna <samotna> zła <zła> zadowolona <zadowolona>
smutna <smutna> sexy <sexy> chora <chora>
foch <foch> zmęczona <zmęczona> nieszczęśliwa <nieszczęśliwa>
"Patrzysz do tyłu, i nie widzisz nic niestety. Patrzysz do przodu, i lecą Ci łzy."
[edytuj ZDJĘCIE] [usuń ZDJĘCIE] [edytuj PROFIL]
łagodna perswazja czy siła argumentów czy siła kobiecości; wanilia czy cynamon czy pieprz; Ryan czy Kidman czy Belluci; latte czy cappucino czy mocca; kubek czy szklanka czy filiżanka; Szwecja czy Irlandia czy Hiszpania; jedwab czy bawełna czy zamsz; spadochron czy boks czy jogging; perła czy rubin czy onyks;
12.10.09 // . :-)


mój przesłodki kotuś [ostatnio doceniam to że jest] :*
mój przesłodki kotuś [ostatnio doceniam to że jest] :*
usuń
złapana nagorącym uczynku ;p
złapana nagorącym uczynku ;p
usuń
Dziś są moje urodziny ;D


"Tu Kasia zostaw wiadomość...

Piwo wzięte?
Wzięte.
Chcecie jechać?
Wzięte.
Wołać takse.
Taksa.

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuo
Kasia wciąż urodziny ma.
Kasia pod urodziny wszyscy
Kasia wciąż urodziny ma.
Kasia ma urodziny, urodziny.

(Niech żyje nam)

Gdzie to będzie?
Wszędzie.
A będzie muza?
Będzie.
Wasze zdrowie.
Dzięki.

uuuuuuuuuuuuuuuuuuo
Kasia wciąż urodziny ma.
Kasia pod urodziny i wszyscy
Kasia wciąż urodziny ma.
Kasia ma urodziny, urodziny.
Kasia, Kasia i wszyscy Kasia Kasia ma urodziny urodziny.

(niech żyje nam)

Wino wzięte?
Wzięte.
Chcecie jechać?
No pewnie.
Bigos będzie?
Nie będzie.

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuo
Kasia wciąż urodziny ma.
Kasia pod urodziny i wszyscy
Kasia wciąż urodziny ma.
Kasia ma urodziny, urodziny.
Kasia, Kasia i wszyscy Kasia Kasia ma urodziny urodziny.
Kasia Kasia i wszyscy Kasia Kasia ma urodziny urodziny
Kasia i wszyscy Kasia i wszyscy Kasia i wszyscy Kasia ma urodziny urodziny."

Piosenka: Blenders "Kasia"

Dziękuję za życzenia :)
*********************

beznadzieja...
niby mam kolezanki
ale jak praca w grupach to one sie wkrecaja beze mnie ;(
a jak juz jestesmy razem to ja musze odwalac najciezsza robote...

komentarzy [38] Komentuj z głową »
chora
23.10.09 22:10, malaemka // :)
// skasuj komentarz
jak mowie - nie znam sie :P :))) kocham latynoamerykanskie rytmy... szybkie ruchy, zwlaszcza bioderka , co za tym idzie pupa :D :D kiedys trenowalam i towarzystki i latynoamerykanski ale nic nie pamietam :/ :)) buziaki i milej nocki
leń
23.10.09 19:21, KAROLAJN.
// skasuj komentarz
uczę się! a przynajmniej się staram;-)
zakochana
23.10.09 12:48, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
wpis jest to wpadnij poczytac oc u mnie ;*
samotna
23.10.09 12:35, secret_story
// skasuj komentarz
Mam juz 4 koty, w czym piąty mi zginął w zeszłym tygodniu... Mam jednak nadzieję, że znajdzie się chętny na tego maluszka. A zostawić go w tych krzkach, absolutnie nie miałabym serca. Spóźnione sto lat ;) A co do koleżanek to najlepsze poznaje sie w biedzie... niestety :/
chora
23.10.09 10:22, malaemka
// skasuj komentarz
to jest prawdziwa, 'moja' salsa - http://www.youtube.com/watch?v=uDGLNslNTB0 :D!!
chora
23.10.09 10:19, malaemka
// skasuj komentarz
co do filmiku- ta salsa malo mi jakos salse przypomina jakas taka wolna :P wole szybsze ruchy ;) podobala mi sie jedynie pupa tej pani hehe ;) Jeszcze malo wiem o salsie wiec sie nie znam :) Filmik dam jak juz lekko pochodze na kursy ;)
spokojna
22.10.09 23:57, KiniaM // aha
// skasuj komentarz
....bo ta uliczka na zdjęciu przypomina mi Olsztyn :)
spokojna
22.10.09 23:51, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Dziękuję :D ..... A w jakim mieście robiłaś 2 ostatnie zdjęcia ?
chora
22.10.09 23:21, malaemka
// skasuj komentarz
hi hi :* Dziekuje za komplement :) dziela juz jakies sa a raczej proby marne ;) wstyd pokazywac chyba :P :* buziaki :** zaraz lece spac :)
sexy
20.10.09 10:38, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
a jak tam upierdliwe kolezanki utarłas im nosa ??
sexy
20.10.09 10:37, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
wiesz zycie jest za krotkie czasem zeby robic cos tylko dla teog ze ktos ma za nas ambicje albo robic cos dla kogos trzeba robic wszystko przedwewszystkim dla siebie bo to nam ma byc pozniej w zyciu lepiej a nei innym na sun zawsze trzeba znalesc czas:D
zakochana
20.10.09 06:48, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Myślę, że po takim odstępie czasu już się nie pokaże.. mam nadzieję.
zakochana
19.10.09 19:58, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
bo mój Adrian ma ksywę "ciągnik" :P
zajęta
19.10.09 19:11, bdagusia // .
// skasuj komentarz
...normalne... niestety... ech...
zakochana
19.10.09 00:22, *tabaque
// skasuj komentarz
mam tak samo!
zakochana
19.10.09 00:19, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
a zmieniłam! :) bo wpisując Pomidoresssss można trafić na blog mojego eks. A ja nie chcę żeby tak było :) i teraz mam nick narzeczeńca mojego :* w sensie w połowie ja, w połowie On ;) Całusssssssss
szczęśliwa
18.10.09 23:58, lopuszka
// skasuj komentarz
modern-jazz i salsę ; )
zakochana
18.10.09 23:35, *tabaque
// skasuj komentarz
ale zem głupia!;p praca licencjacka napisalas a nie ze pracujesz... ;p sory;p
zakochana
18.10.09 23:34, *tabaque
// skasuj komentarz
a gdzie pracujesz? tez powinnam...
spokojna
18.10.09 22:16, lovelka
// skasuj komentarz
spóźnione sto lat:* wkurza mnie to u dziewczyn że się razem nie potrafią trzymać. faceci zawsze w kupie, a my się rolujemy.
zakochana
18.10.09 21:48, *tabaque
// skasuj komentarz
jakoś leci do przodu :) nadal bez neta w gdańsku jestem bo laptopa nie moge kupic (niezdecydowana jestem..) i dlatego malo mnie tu. a u ciebie ?
spokojna
17.10.09 20:56, KiniaM // .
// skasuj komentarz
A i owszem ... w samą porę w rzeczy samej :) /...
leń
17.10.09 20:38, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Nie dziękuję :)
spokojna
17.10.09 15:36, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Fajne koleżanki, nie ma co .....
spokojna
17.10.09 13:44, KiniaM // ,
// skasuj komentarz
na szczęście dziś znowu za oknem kolorowa i w miarę ciepła jesień :) Pozdrawiam ..... A to wyczucie to mam niby do czego ?
zakochana
16.10.09 20:41, FataDiGioia
// skasuj komentarz
W pracy.. dużo stresu. Jestem kompletnie stremowana, ale staram się. Jutro idę na teorię z prawka jazdy... wkręciłam się w dwie historie miłosne i .. nie wiem co dalej. Nie, fotki nie umieszczę. Wiesz dlaczego. :*
zadowolona
15.10.09 21:19, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
3 dni po fakcie, ale z serca całego wszystkiego dobreńkiego na tym trudnym świecie :*
sexy
13.10.09 20:53, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
zaganiana zaganiana jestem ojej kochana wszystkiego najlepszego dzis 13 ale zyczenia licza sie o kazdej porze dnia i nocy a wiec 100 lat ja w pracy zaraz wracam do domu kapiel i spac jutro na 10 do pracy ale mam nadzieje za niedługo cos wam napisac dac znac ze zyje
zakochana
13.10.09 00:01, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
stoo lat stoo latttt niech żyje żyje nam!!! :) zdrówka szczęścia i radości, życzy Pomidores! :)
chora
12.10.09 19:27, malaemka
// skasuj komentarz
:) Wszystkiego Dobrego :) napisalam na naszej klasie ale napisze jeszcze raz :D Sto lat przemila kobieto !!! :* spelnienia marzen :))
zakochana
12.10.09 18:56, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
no to obie jesteśmy oczkami ;* wszystkiego co najlepsze nie tylko tego dnia,ale na każdy następny dzień ;*
szczęśliwa
12.10.09 15:52, .lovelybee.
// skasuj komentarz
najlepszego kasiu ;*
zajęta
12.10.09 15:21, bdagusia
// skasuj komentarz
Nareszcie pełnoletnia na całym świecie:) Wszystkiego dobrego:*
spokojna
12.10.09 14:42, KiniaM // Wszystkiego co dobre i piękne . Spełnienia marzeń :) ....................................................
// skasuj komentarz
21 - w Stanach możesz już pic alkochol :)
zadowolona
12.10.09 12:18, 4maleeena
// skasuj komentarz
wow, 21, piękny wiek! Najlepszego, szkoda że + tylko jeden :D
sexy
12.10.09 11:32, clymenia // .
// skasuj komentarz
oczko:) 1oolat! :)
leń
12.10.09 10:35, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Wszystkiego najlepszego i 100 lat! :) (Blenders ma fajne piosenki ja lubię Punkt G)
zmęczona
12.10.09 10:07, funny
// skasuj komentarz
dziekuję bardzo i ja rowniez zyczę wszystkiego najlepszego:)
zauważyłaś wpis niezgodny z regulaminem? zgłoś do moderatora »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz