sobota, 11 grudnia 2010

10.05.10 // . »

Dziś mija miesiąc od Tragedii Narodowej w Smoleńsku [*]

[bez komentarza to, że może na miejsce katastrofy wejść każdy i inne takie kwiatki]

******************
Wpis robię bo Pomidorkowi nie podoba się modelka ;p

mamy Maj.
Niedługo juwenalia
i zaliczenia :/
oraz sesja i obrona

A ja nic nie umiem i nie mogę się zebrać do nauki
słabo to widzę...

Pierwsze zaliczenie już w najbliższy piątek :/
a ja nawet nie mam się z czego uczyć
a jak jeszcze pomyślę że jest ono z Wykładu w języku angielskim (Temat: Unia Europejska)
to już w ogóle kicha....

A poza tym jakoś leci.
Tydzień wolnego minął
wcale się nie uczyłam,
nawet na wolontariat nie poszłam bo
sama nie chciałam a koleżanka się nie mogła zdecydować :/

Pozdrawiam :)

http://bezdomna.photo.kalisz.pl/


*****************
Miłość
Ten kto jej nie chce ma,
Ten kto chce nie ma....
[kolejne moje przemyślenia ;p]

komentarzy [14] Komentuj z głową »
samotna
24.05.10 15:14, Wojtuś
// skasuj komentarz
heheheh rozumiem ale nie mozemy byc idealni bo inaczej bylo by nudno:P
zajęta
15.05.10 19:28, **Kirke**
// skasuj komentarz
co tam słychać, jak mija weekend?
zajęta
14.05.10 22:13, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Ach... Też muszę zrobić zdjęcia do dyplomu...
zakochana
13.05.10 16:00, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ja studiuję w kolegium nauczycielskim i moją szkołą patronacką jest Dolnośląska Szkoła Wyższa. Studiuję jednocześnie na dwóch uczelniach. Dostaję dyplom ukończenia kolegium nauczycielskiego i ukończenie studiów licencjackich na DSW. Czyli dwa dyplomy :) za to, że są moim patronem muszę przed obroną zapłacić 500 zł. A tyle fotek, bo wiadomo, że skoro dwa dyplomy to ich więcej nie? :) tak, a sumie dziś sesję skończyłam. W pon jeszcze jeden egzamin ale to formalność ;P do 21 muszę wszystko oddać w 4 kopiach i w ogóle. Mam 2 tygodnie na hardcorowe przygotowania do obrony i 4tego obrona. Oby na pięć. Na razie same piątki, średnia z całych 3 lat studiów to jakieś 4,75 więc musi być OK! całus i powodzenia!
zakochana
12.05.10 22:38, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
oj :P ja muszę zrobić 6 fotek do dyplomu do środy! Ach. I nie wiem czy farbować włosy czy nie ale raczej sobie odpuszczę :P
zakochana
12.05.10 14:37, *tabaque
// skasuj komentarz
:*
zakochana
12.05.10 14:14, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Hej hej! Co u Ciebie Pani Artystko? W moim sercu prawdziwy MAJ :)
sexy
12.05.10 10:56, clymenia // ,
// skasuj komentarz
Chęci przyjdą, tak jak miłość:) Fajne kolczyki :)
sexy
11.05.10 18:23, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
a ja dis zdalam egzamin na prawko :D
zakochana
10.05.10 23:08, *tabaque
// skasuj komentarz
fajne dyplomowe ale gdzie uśmiech?? :) co do niechęci do nauki -eh norma :P tylko Pomidor chyba na tym świecie ma zawsze zapał :P:PP :))) kolczyki fajowe:)
zakochana
10.05.10 22:53, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
ja jutro jade oddac poprawioną pracę, gdyby mi zatwierdzil to tez juz mogę isc zrobic sobie zdjęcia hehe
zakochana
10.05.10 22:39, Maduixa // fajne te kolczyki
// skasuj komentarz
a co do Gymu, chodze naprzemian na rozne zajecia,ale te brazylijskie najbardziej mi pasuja...dzis bylam na stepie a potem relaks w jacuzzi...w srode znow Made in Brazil w rytmie capoeirowej muzyki :) A mix kulturowy mam na codzien, ale bardzo to lubie. Nota bene na aerobik chodze z kolezanka Japonka :)
zajęta
10.05.10 20:10, **Kirke**
// skasuj komentarz
mimo wszystko ładnie, to kiedy ta obrona?
zajęta
10.05.10 20:03, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja mam dziś chujowy dzień od rana!!!!!!!!!!!!!!!!! ładne zdjęcie do dyplomu
zauważyłaś wpis niezgodny z regulaminem? zgłoś do moderatora »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz