sobota, 11 grudnia 2010

24.12.09 // Okres świąteczny (31.12)

Skacze Aniołek, skacze po chmurkach.
Niesie życzenia w anielskich piórkach,
w każdą szparę i w każdy kąt wciska się
życząc WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

Zdrowych i Spokojnych świąt Bożego Narodzenia
życzę wszyskim sunsilkowiczkom :)
*********************************************

31.12.09
ostatni dzień roku

Szczęśliwego Nowego 2010 Roku.

Święta się skończyły, trzeba było się wziąć za nauke :/
Dziś siostra wyjechałą do Poznania.
Sesja się zbliża. :/

Udanego sylwestra :)

Ps. Myśłałam, że tylko ja tu siedzę w noc sylwestrową :)
********
www.gapyear.pl - roczny urlop, a co tam ;p

komentarzy [31] Komentuj z głową »
sexy
06.01.10 13:07, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
joj ale ci dobrze a ja od poniedziałku juz w pracy masakra
sexy
04.01.10 19:51, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
jak tam po szampańskiej zabawie koniec wolnego no nie??
sexy
04.01.10 12:51, clymenia // ,
// skasuj komentarz
święta święta i po świętach :P)
zajęta
04.01.10 06:45, Lilinka
// skasuj komentarz
Bo ona ma ambicje na doktorat i tak jakoś sobie pomyślałam "Kurde! Lilina! Przecież licencjat to pikuś, skoro niektórzy doktoraty piszą..." i tak sobie chodzę z tą myślą. Zobaczymy czy mnie dzisiaj nie zdołują na uczelni. Lecę, bo mi autobus ucieknie! :)
spokojna
03.01.10 23:17, KiniaM // ,
// skasuj komentarz
Oj tak, śpiewająco było , aż głos nieomal straciłam po tej muzycznej nocy :) Pierwszy raz bawiłam sie z karaoke i oświadczam wszem i wobec , że to świetna zabawa :)
sexy
02.01.10 15:36, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
w domu ze znajomymi i moim P
zajęta
01.01.10 15:57, Lilinka
// skasuj komentarz
U nas lało jak z cebra, więc nawet nie wychodziłam robić zdjęć fajerwerków. A szkoda. Szczęśliwego Nowego Roku :)
leń
01.01.10 15:09, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
a byłam na imprezie jednak :)
zajęta
01.01.10 14:41, **Kirke**
// skasuj komentarz
spokojnie dzien uplywa, zaraz biore sie za pisanie dalszej czesci pracy
zajęta
01.01.10 14:28, **Kirke**
// skasuj komentarz
witaj, jak samopoczucie w nowym roku? pozdrawiam i zostawiam plusa
samotna
01.01.10 00:59, Maślak
// skasuj komentarz
Miłego oglądania :)
samotna
01.01.10 00:57, Maślak
// skasuj komentarz
Jak widzisz nie siedzisz tutaj sama. Żadne to pewnie pocieszenie, ale może trochę raźniej :)
zadowolona
01.01.10 00:47, 4maleeena
// skasuj komentarz
jakoś mnie balety nie kręcą, wolę w domu z rodziną posiedzieć :) Najlepszego!
samotna
01.01.10 00:43, Maślak
// skasuj komentarz
Wszystkiego Najlepszego "Żuczku" ;D!
zajęta
31.12.09 22:19, **Kirke**
// skasuj komentarz
nigdzie sie nie wybieram . Własnie skonczylam na dzis pisanie pracy. Dotrzymalam slowa i mam juz ponad 20 stron. A ty gdzie balujesz?
zakochana
31.12.09 17:59, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Pamiętaj, że nie Jesteś sama! Szczęśliwego Nowego Roku ;*
spokojna
31.12.09 17:26, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Wszystkiego dobrego na Nowy Rok :) ............ Zmykam zaraz na imprezę z lubym .
zajęta
27.12.09 12:41, **Kirke**
// skasuj komentarz
studia podyplomowe daja ci pelne kwalifikacje do wykonywania zawodu, ale nie masz po tym zadnego tytulu, ja chce zrobic magisterke z terapii poniwaz, chcialabym kiedys wykladac na uczelni a ponadto pracowac w poradni pedagogiczno-psychologicznej a w tym przypadku lepsza jest magisterka, tym bardziej ze podyplomowka trwa 1,5 roku a studia II stopnia tylko o pol roku wiecej. Ponadto studia podyplomowe sa tak naprawde uzupelnieniem naszego wyksztalcenia.
zakochana
26.12.09 21:11, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
a dziękuję :D fajnie, że ktoś tak poniszczył tę ścianę, bo ładnie na fotkach wychodzą te napisy :P dziękuję- spędzamy czas już fajnie i owocnie w uśmieszki :P a posiadówka naszych rodziców tzn mojej mamy i siostry i jego parentsów udała się świetnie! :D Całuję
zajęta
26.12.09 16:01, **Kirke**
// skasuj komentarz
odpoczywaj, po swietach sie zabierzesz do pracy, ja narazie ide cos zjesc, milego popoludnia, plusik na poprawe samopoczucia
zajęta
26.12.09 15:17, **Kirke**
// skasuj komentarz
jak tam samopoczucie dzis? mam nadzieje, ze nieco lepsze
zajęta
26.12.09 10:39, Lilinka
// skasuj komentarz
Bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie :) Pozdrawiam jeszcze świątecznie
zakochana
26.12.09 09:33, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
miłego ostatniego dnia świąt życzę ;)
zajęta
26.12.09 00:16, **Kirke**
// skasuj komentarz
no ja tez juz zmykam, czesc i glowa do gory
zajęta
25.12.09 23:43, **Kirke**
// skasuj komentarz
madrze napisane........Ja juz sama, Zuzia pojechala do taty
zajęta
25.12.09 14:14, **Kirke**
// skasuj komentarz
wczoraj pod wplywem impulsu scielam wlosy prawie na zapalke a matka stwierdzila, ze wygladam jak z Oswiecimia, ale mam to gdzies, wlosy to tylko wlosy odrosna
zajęta
25.12.09 14:08, **Kirke**
// skasuj komentarz
dzis wieczorem jedzie, wroci dopiero za tydzien i dobrze, bo przynajmniej u ojca ma spokoj i nikt nikogo tam nie wyzywa, u mnie w domu niestety tego nie ma
zajęta
25.12.09 13:25, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja wczoraj nie podzielilam sie oplatkiem z moja matka i nie usiadlam do stolu. Przyrzeklam sobie, ze tego nie zrobie za to, jak mnie ciagle wyzywa od szmat i kurew i dotrzymalam slowa.Przesiedzialam pol wieczora sama w kuchni, cudna mialam wigilie, na szczescie juz prawie po swietach
zakochana
25.12.09 04:20, *tabaque
// skasuj komentarz
Dla Ciebie też wszystkiego co najlepsze na te Święta i nie tylko!! :*
zakochana
24.12.09 23:32, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
dziękówa i wzajemnie Żuczku! :) :*
samotna
24.12.09 14:36, secret_story
// skasuj komentarz
Również życzę Ci spokojnych, zdrowych i pogodnych świąt! Magicznej atmosfery i mnóstwa miłości wokół :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz