sobota, 11 grudnia 2010

08.09.10 // CV a Życiorys...

Dostałam się na studia II stopnia NIEstacjonarne na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Z racji że niestacjonarne to szukam pracy
o którą jak wiadomo w tym kraju niełatwo

Jestem młoda ale nie mam "20letniego" doświadczenia i kwalifikacji :D
i się tylko zastanawiam za co opłacę pierwszą ratę za studia...
**************************************************************
NIEPOKONANI super ludzie (super pomysl na program)
Monika Kuszyńska super kobieta :)
tez bym chciala miec tyle sily i wsparcie w...

***************************************************
Wiecie, że jest różnica między CV a Życiorysem ;p
tu dyskusja na ten temat:
http://www.grupy.egospodarka.pl/Czy-aplikacja-to-jest-CV-i-list-motywacyjny,t,266657,8.html

komentarzy [19] Komentuj z głową »

zajęta
27.09.10 11:26, **Kirke**
// skasuj komentarz
Cześć, jak zaczął się tydzień? Ja dziś jestem zadowolona i to bardzo. Mam nadzieję, że cały dzień taki będzie.

leń
26.09.10 00:57, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
chetnie ale brak czasu daje sie we znaki :D

zajęta
24.09.10 11:11, **Kirke**
// skasuj komentarz
dokładnie tak, kończy się już wrzesień a roboty nadal nie ma...................do dupy z takim życiem

zajęta
21.09.10 22:08, **Kirke**
// skasuj komentarz
korki ok, od dzis doszlo mi jeszcze jedno dziecko, nie jest zle, co u Ciebie?

leń
21.09.10 10:16, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
zabierz mnie :D

leń
20.09.10 15:22, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Jaka?

leń
20.09.10 12:41, Wyrzeźbiona Z Czekolady // .
// skasuj komentarz
Miała być ale jakoś nie możemy z Emilą się dogadać co do porannych godzin weekendu, bo albo ona coś albo ja coś, a jak wychodzimy wieczorem to już za późno :D ale może jeszcze sie uda przed zimą :D

zajęta
18.09.10 16:34, **Kirke**
// skasuj komentarz
Hej, co tam słychać? Jak weekend mija?Ja dzis odpoczywam

zajęta
13.09.10 13:00, **Kirke**
// skasuj komentarz
jest coś w tym przyznam, choć sama chyba bym nie umiała, wolałabym taniec towarzyski. Jak tam ci idzie szukanie pracy?

zajęta
13.09.10 12:23, **Kirke**
// skasuj komentarz
Gdyby nie zeszłoroczny wypadek na rowerze, już rok by chodziła na ten taniec. Początkowo chciałam, żeby się zapisała na taniec towarzyski ale to była pomyłka. Zuzia jest stworzona do Hip-Hopu. Uwielbia skakać i szaleć. Dobrze jej to zrobi i trochę się wyciszy bo ostatnio stała się strasznie nerwowa i ma zmienne humory( myślę, że to początki okresu dojrzewania).

zajęta
13.09.10 12:08, **Kirke**
// skasuj komentarz
Tak, pamiętam jak pisałam takie życiorysy na polskim. Nazywam się...., urodziłam się....itd. Dobrze, że tego się już nie stosuje. Udanego poniedziałku, ja dziś idę z Zuzią na pierwszą lekcję hip-hopu. W końcu moje dziecko doczekało sie tańca

zakochana
12.09.10 15:52, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
nie musisz miec pracodawcy, ktory Cie przyjmie, nie mozesz jedynie nigdzie pracowac, musisz byc zarejestrowana w UP i nie miec u nich zadnego wsparcia typu staż, o czym mnie nie poinformowano,mimo ze pytalam i kobita widziala moj wniosek...a jesli tak Ci ktos tam powiedzial tzn,ze albo nie mają kasy, albo robiąw chuja,albo szkoda im wydawac kasy o nikt im tego nie zwroci.

zajęta
12.09.10 14:11, **Kirke**
// skasuj komentarz
Kiedyś życiorys był popularną formą składania aplikacji, teraz bazuje się jedynie na CV i liście motywacyjnym

zajęta
12.09.10 14:09, **Kirke**
// skasuj komentarz
dość spokojnie( miesiączka sie przyplątała- umieram), A co u ciebie?

zajęta
10.09.10 10:50, **Kirke**
// skasuj komentarz
wysyłam normalnie w wordzie, nie bawie się w żadne pdf. A co do dofinansowania, to musisz sobie wejsc na stronę swojego PUP i zobaczyć. U mnie to się nazywa" Stypendium z tytułu podjęcia nauki"

zajęta
09.09.10 12:58, **Kirke** // .
// skasuj komentarz
Wejdź sobie na stronę ngo.pl To strona instytucji pozarządowych, które organizują staże w firmach, można tez znaleźć interesujące oferty pracy

zajęta
09.09.10 12:56, **Kirke**
// skasuj komentarz
Oglądałam wczoraj o niej program. Świetna babka!! A co do studiów będąc zarejestrowana w PUP możesz się starać o dofinansowanie do nauki. Ja niebawem składam taki wniosek o sfinansowanie studiów podyplomowych przez Starostę. Muszę tylko znać dokładny termin rozpoczęcia tych studiów. Mam duże szanse, bo w tej chwili mam bardzo niskie dochody.

zajęta
08.09.10 18:03, **Kirke**
// skasuj komentarz
gratuluję, skladaj wniosek o stypendium socjalne

zakochana
08.09.10 14:52, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
no tak faktycznie...ale urzedas to urzędas:) prponuję Ci poszukania stazu na wlasną rękę. Bo wiele firm poszukuje wlasnie stazystow i to nie przez UP, bo UP to wielkie gowno i nie warto czekac na nich. Ja sobie sama zalatwilam staz na, ktorym teraz jestem..nie są to cholendarne pieniądze,ale napewno dalyby Ci szansę na oplacenie studiow.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz