piątek, 3 grudnia 2010

03.10.08 // Weekend proZwierzakowy :D || 5.10 - FOTKI z imprez »

Hej :)

Plan zajec sredni :/
Piatek wolny lub 1 wykład.
Ale za to poniedziałek i sroda zawalone
Na przykład w nieparzyste (co drugi) poniedziałki idę na 8 mam 1 wykład
a nastepne zajecia - cwiczenia o
19.00 :(

Poprostu super...

Dobra ale jest dlugi wekend. Trwa od wczoraj od 11 do poniedzialku do 11 :D
hehe 4 doby :D hehe

Dziś jak juz pisałam był RAJD po Zoo--LOGICZNYCH sklepach z nie logicznymi sprzedawcami :P
Odwiedziliśmy z 10 sklepów. Głównie małe i ciasne, więc czego od nich wymagac.
W jednym były przecudne kolorowe rybki i KORALOWCE....
na które właściciel nie miał papierka i JESZCZE ich nie sprzedaje czyli chcial...
Natomiast w Galerii jest dużooo miejsca ale nie ma wszystkich papierków
niby pokazali po paru argumentach-sciemach ale jednak braki byly i...
postraszylismy ich policją i inspektorem weterynarii :p

Ciekawe czy sie przestraszyli :D

A na koniec, na pocieszenie, piekny sklepik ZooFix.
Rozmary akurat. Nawet za drzwiami na lewo wisi tablica z listem z WWF i inne rzeczy o zwierzakach.
A gdy sie przedstawilismy, wlasciciel powiedział, że fajnie że w końcu ktos sie tym zajal, zainteresowal.
Z egzotycznych mial tylko jedne i mal na nie papier. Pochodziły z polskiej hodowli.
A nawet chciałby zaczac i pytal nas co potrzebuje zeby bylo legalnie.
Wzial od nas tez wizytowke Help Animals oraz spis zwierzat chronionych ustawa Waszyngtonska - CITES.

No a reszta był w miareoprócz tego ze trzymano w nich za małe chomiki no ale na to nie ma prawa :/

Jutro BazArt i debata w Inkubatorze.

A w niedzielę " ZERWIJMY łAńCUCHY "

?ZERWIJMY ŁAŃCUCHY? ? Akcja zainicjowana przez miesięcznik ?Mój Pies?, mająca na celu zwrócenie uwagi na problem więzienia psów na łańcuchach i związane z tym przedmiotowe traktowanie ?najlepszego przyjaciela człowieka?.

a moze dla rozluznienia Wesole Miasteczko ;P

Pozdrawiam.

PS. fotek z dziś nie ma ale jutro a napewno w niedziele beda :D

Zerwijmy łańcuchy.
http://www.zerwijmylancuchy.pl/wiadomosci/42

"Zwierzęta istnieją dla siebie samych.
Nie stworzono ich dla ludzi,
tak samo jak czarnych nie stworzono dla białych,
a kobiet dla mężczyzn."
Alice Walker

*****
5.10.08r
Wekend minal milo i przyjemnie.Jak widac na załaczonych obrazkach :D

http://jarocin.naszemiasto.pl/wydarzenia/906229.html

http://rc.fm/kulturalne/poznawali-psi-los.html

http://www.calisia.pl/articles/2837-zerwij-a-cuchy

PS. wiecej fotek jak ktos chce podam linka - pisac wiadomosci prywatne :]


komentarzy [22] Komentuj z głową »
zajęta
10.10.08 17:50, bdagusia // ...
// skasuj komentarz
Moja sis ma 15 lat... miała kilka propozycji ale sama uznała, że jest jeszcze za młoda chociaż ja ja mocno namawiam... narazie pozuje koleżance:) Nie zastanawiałaś sie nad zgłoszeniem swojej pracy w wolontariacie np. do programu RAJ?? wiem, ze to nie jest program co go ogląda dużo ludzi ale moim zdaniem warto... ja ostatnio napisałam do nich meila o mojej fundacji i najprawdopodobniej coś tam o nas zrobią... Ten program oglądają ludzie którzy chcą pomagać wiec może znajdzie sie ktoś chętny kto Wam pomoże... meil nic nie kosztuje... a chyba warto:)
zajęta
08.10.08 21:08, **Kirke**
// skasuj komentarz
mam nadzieje ze juz tylko bedzie dobrze
zakochana
07.10.08 23:51, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
no wiem,wiem ze lepiej ;) wlasnie ja dzis skcorcilam
zakochana
07.10.08 21:22, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
a u mnie tez dobrze :) tylko u mnie szkola.. ;/ nie lubie swojej szkoly strasznie. ehh
zakochana
07.10.08 17:52, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
co slychac? :)
zajęta
06.10.08 21:25, **Kirke**
// skasuj komentarz
a te kolczyki, drogie byly? podobaja mi sie
zajęta
06.10.08 21:24, **Kirke**
// skasuj komentarz
ladna fotka w profilu glownym, pozdrawiam
sexy
06.10.08 09:49, **dziubeczek**
// skasuj komentarz
dzieki za odwiedzinki wiesz juz sie przyzwyczailam do zycia tutaj ale to nie znaczy ze o Polsce zapominam bo ciagle o niej pamietam i mam tu bliskie osoby i do Polski wpadam w odwiedziny pozdrawiam serdecznie
spokojna
06.10.08 00:02, *wwww
// skasuj komentarz
wiesz to trudne pytanie, ale niestety prawda jest taka , że lekarz weterynarii zarabia lecząc zwierzeta. i to nie sa pieniadze tylko dla niego ale tez na klinike, ktora musi utrzymac, leki sa drogie w hurtowniach (mam na mysli leki weterynaryjen) nie ma dofinansowania żadnego. jesli ma pracownikow (innych lek.) to tez musi im zaplacic. a sprzet na salach opearcyjny tez jest bardzo drogii. i to wszytsko sie kupuje z wlasnej kieszeni. nie ma lecznic panstwowych. i jeżeli ktos bierze bezdomnego kota to musi zdawac sobie sprawe z kosztow jesli chce zapewnic mu opieke wet. sama jak bralam kota z azylu to podpisywałam taka umowe , że zobowoiazuje sie pokryc wszelkie koszty leczenia. nikt nie jest dr Judymem. ale na pocieszenie powiem ci, że w mojej lecznicy na praktykach bardzo często ludzie przynosili koty z ulicy po strasznych wypadkach. i zawsze udzielaliśmy im pomocy. ewentualnie szukalismy nowych opiekunow. pamietam jak pokryjomu codziennie odrobaczalam takie male kotki i nikt nie musial za to placic. ale podkreslam gabinet wet. nie jest instytucja charytatywną od tego sa fundacje. ja napewno nie odmowie pomocy żadnemu mojemu pacjentowi, niezaleznie od tego czy włascicel bedzie wyplacalny czy nie.
zakochana
05.10.08 23:32, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
no spedzilam go z brzemienna siostra mamy ;)
spokojna
05.10.08 23:12, KiniaM
// skasuj komentarz
Dziś akcja Zerwijmy łańcuchy była na Starym Mieście w Warszawie.
05.10.08 22:48, Koktajl Mołotowa // ...
// skasuj komentarz
acha.. rozumiem..
05.10.08 22:33, Koktajl Mołotowa // ...
// skasuj komentarz
baj de łej.. jak juz napiszesz cos na forum..poinformuj...poczytam se :)
zakochana
05.10.08 22:28, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
świetny ten Happening :D i widze Cie na fotce cala :D ale masz dlugiee wlosy ;) a moj weekend byle jak mi minal w sumie..
zakochana
05.10.08 22:28, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
tak na licencjackich ;> w kolegiach nauczycielskich najważniejsza jest właśnie praktyka :) dlatego nie poszłam na uniwerek śląski, chciałam coś umieć, a nie znać obkute regułki, które nikomu się nie przydadzą ;)
zakochana
05.10.08 22:02, Maduixa // juz mam 3 weekendy do przodu zaplanowane
// skasuj komentarz
troche duza intensywnosc ale fajnie ze jest w czym wybierac.
05.10.08 21:53, Koktajl Mołotowa // ...
// skasuj komentarz
ach cytuj cytuj... :D
zakochana
05.10.08 21:49, *tabaque
// skasuj komentarz
:) Ładne kolczyki:)
05.10.08 21:40, Koktajl Mołotowa // ...
// skasuj komentarz
hm..no wlasnie.. dla niektorych to jest az dla nas to bylo tylko..tylko sie kochamy.. nie dogadujemy sie, ja za dobra on chamski pan i wladca.. ja wyzwolona kobieta on chce zony, ktora mu bedzie gotowac ,prac i siedziec w domu a on jej wszystko da.. ja chce wszystko ale sama na to zapracuje ... ale i tak jest milo uslyszec ze mnie kocha ..heh
05.10.08 19:13, Koktajl Mołotowa // ...
// skasuj komentarz
niektore psy musza byc trzymane na łancuchu..sama takiego miałam ,co prawda nie byl na łancuchu o dlugosci 3 metrow a mial łancuch na szyi ale mogł biegac po podwórku 20m na 20m.. bo łancuch byl przymocowany do drutu nad działka ,,wiec piesek se latał gdzie chciał tyle ze na granicach działki... bez łancucha niestety ale wyskakiwal zza plotu :P i co do wiezienia psow na 3 metrowych lancuchach to jestem katygorycznie przeciw!
spokojna
04.10.08 19:19, *wwww
// skasuj komentarz
eee tzn leczyc bezinteresownie??? bez brania za to kasy?
spokojna
04.10.08 16:35, *wwww
// skasuj komentarz
no i ogolnie jest fajnie :PP w przyszlości chcialabym leczyć egzotyki ale nie tylko te z sklepu zoo. pozdr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz