piątek, 3 grudnia 2010

30.04.08 // Filmy taneczne ;-)

Hejoł ;p

Jestem właśnie w połowie mojego 9-dniowego weekendu majowego :|
Już w połowa za ....
W poniedziałek znów zajęcia
ACH.....
jak to wolne szybko leci...

Dookoła szykują się zmiany...
Ale na razie ciii....

A co do tytułu wpisu...
to wymyśliłam dla sie nowe hobby.
Zostanę kolekcjonerką filmów o tematyce tanecznej.
Ale RACZEJ odpadają musicale...

Oto My List:
Dirty Dancing
Dirty Dancing 2
Step up
Step up 2
Zatańcz ze mną (Shall we dance?)
Ostatni taniec (One last dance)
...
Znalazłam w necie nawet stronę temu poświęconą xD
http://filmytaneczne.ovh.org/filmytaneczne.php

Czekam na wasze propozycje :)
Pozdrawiam.


komentarzy [19] Komentuj z głową »
spokojna
06.05.08 20:13, Nahia Takako
// skasuj komentarz
Hej;* ja dopiero jutro do szkoły , ale tak mi sie nie chce , mam wstręd do nauki:(( ah... juz nie moge sie doczekac wakacji , ja na szczęscie mam lipiec wolny i sierpień , ale pomysl sobie , ze jak przeżyjesz sesje , moze być tylko lepiej , ja tak sie pocieszam pozdrawiam :* i masz nowe filmy jakies?
zakochana
06.05.08 18:55, endearmentt // :)
// skasuj komentarz
taka sympatyczna wlasnie, pozdrawiam!
sexy
06.05.08 18:40, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
bo zaocznie moge tez pracowac a na dziennych nie miaalbym tyle czasu na prace ;p od czasu do czasu sie znimi spotykam
sexy
06.05.08 11:32, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
niom nie zaliczylam egzaminu i zakonczylam edukacje do pazdziernika ;p poki co pracuje wydawalo mi sie ze ci o tym pisalam ale chyba nie
spokojna
05.05.08 22:41, *katarinka* moderator
// skasuj komentarz
czasu brak i sunsilk tez odlogiem przez to lezy i kwiczy:))))))))
zajęta
05.05.08 16:33, **Kirke**
// skasuj komentarz
za 700 zl chetnie ci napisze..............
sexy
05.05.08 10:50, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
w weekend to sie odpoczywa tudziez imprezuje a ja do pracy a nie na zajecia bo ja juz poki co nie studiuje ale od pazdziernika zaczynam zaocznie
szczęśliwa
04.05.08 22:05, .lovelybee.
// skasuj komentarz
chyba cos ok 8. pisalam ze zdaje wos i geo. ustny pol mam 13.05 a ang 27.05. takze super;] do konca!
zmęczona
04.05.08 19:35, ....
// skasuj komentarz
super filmiki :) najbardziej lubie dirty dancing 2 :P
szczęśliwa
04.05.08 17:49, .lovelybee.
// skasuj komentarz
ogladalam wszystkiego te oprocz ostatniego tanca :P .. trzymaj jutro kciuki..i nie tylko jutro! najlepiej do konca tygodnia:D
zajęta
04.05.08 15:25, **Kirke**
// skasuj komentarz
musze sobie luknac Dirty Dancig..........
spokojna
03.05.08 11:00, Nahia Takako
// skasuj komentarz
hej;* ale cudowny pomysł z tymi filmami :) a nie przepadzasz za musicalami? Jeszcze do tej kolekcji mozesz dodac dosyc fajny ( przynajmniej mi sie podobał ) fiml pt. "w rytmie hip hopu " a jak sobie cos przypomne to napisze :)) pozdrawiam i łap + :*
zajęta
02.05.08 15:08, **Kirke**
// skasuj komentarz
zdecydowanie wybieram Dirty Dancing z Patrickiem Swayze!!!!!!!!!!!!!!!!!, a wiesz ze jest umierajacy?
zajęta
02.05.08 15:08, **Kirke**
// skasuj komentarz
no grali tylko dla mnie, ciekawe doswiadczenie
zakochana
02.05.08 12:58, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Dirty Dancing jest super, natomiast bardzo mi się podobało "W rytmie Hip-Hopu". Rewelacyjna. Biała, jasnowłosa baletnica zostaje wciągnięta przez swojego chłopaka w świat hip hopu. Cudowne połączenie przeciwności, namiętna kawa z mlekiem :)))
zakochana
01.05.08 11:54, _saintesessions // //
// skasuj komentarz
a widzialas wszystkie te filmy? :) ja tak, poza tym ostatnim:)
zadowolona
01.05.08 10:42, 4maleeena
// skasuj komentarz
Z tych tanecznych nie bollywódzkich to jeszcze pamiętam "miłość w rytmie rap" z Vanilla Ice i jeszcze był taki "Body Rock" z ładnym panem, co się Lorenzo Lamaz nazywa :) Jej, jak to było dawno temu, ja chyba z 10 lat miałam jak to grali.
zadowolona
01.05.08 10:07, 4maleeena
// skasuj komentarz
Ja uwielbiam hinduskie produkcje z Bollywood. Kolorowe i taneczne. Serio!
zakochana
30.04.08 23:33, *Misialinka* // .
// skasuj komentarz
nie kumam komentarza :P <?> hehe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz