sobota, 11 grudnia 2010

15.09.09 // ....

**********************

[*] Patrick Swayze [*]

Po dwuletniej walce z rakiem trzustki odszedł amerykański aktor Patrick Swayze.
Był symbolem rozrywkowego kina przełomu lat 80. i 90.

Aktor zmarł w poniedziałek w wieku 57 lat. Odszedł w otoczeniu swojej rodziny.
Patrick Swayze urodził się 18 sierpnia 1952 r. w Houston.
Swayze był wybitnie uzdolniony tanecznie.
Został profesjonalnym tancerzem, zaś w 1975 r. trafił na sceny Broadwayu.
Rok 1987 okazał się przełomowy w karierze aktora ? zagrał główną rolę instruktora tańca w ?Dirty Dancing?
(znanym w Polsce jako ?Wirujący seks?) i zaśpiewał tytułową piosenkę ?She?s Like the Wind?,
która na listach przebojów odniosła ogromny sukces.
W styczniu 2008 roku zdiagnozowano u aktora raka trzustki.
Sam Swayze w wywiadzie ze stycznia tego roku przyznał, że może mieć przed sobą tylko dwa lata życia.
Jeszcze na początku maja przeszedł operację.
Aktor nie poddawał się i cały czas pracował nad kolejnymi odcinkami serialu TV ?The Beast?.
Zaś przy pomocy swej żony pisał pamiętniki.
*******************************************
Świat się wali...

Strach się bać...

Myślałam że mam źle...
Teraz jest 5 albo 10 razy gorzej... ;(

Weekend okropny był...
i to nie pierwszy :(

Jak przeżyje to wrócę... ;(

komentarzy [16] Komentuj z głową »
foch
21.09.09 22:57, pink_butterfly
// skasuj komentarz
a co sie u ciebie dzieje, ze jest tak zle???? :/
foch
21.09.09 22:57, pink_butterfly
// skasuj komentarz
prasowac lubie. :D i scierac kurze. hehe. studiuje w UK a LPC to taka polska aplikacja na adwokata. tak to w sumie mozna opisac. ;o)
samotna
21.09.09 22:12, secret_story
// skasuj komentarz
Mam nadzieję, że przeżyjesz ;) Ja dzisiaj też w humorze delikatnie mówiąc złym, oblałam egzamin na prawko :( ;( pierwsze podejście mam za sobą... straszne uczucie porażki czuję :(
zakochana
21.09.09 19:38, Czarno_to_widzę // .
// skasuj komentarz
przezyjesz...jestesmy blizej niz dalej. tez bede na to czekac:P
zakochana
21.09.09 18:31, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Taak.. to niestety to :/
samotna
20.09.09 19:30, Maślak
// skasuj komentarz
Ja bym jednak chciał aby w takim tempie w knajpie wokół mnie "chodzili" ... Szczególnie gdy jestem głodny :P! Pozdrawiam i już znikam :)!
samotna
20.09.09 19:21, Maślak
// skasuj komentarz
Wobec potęgi śmierci pokora i szacunek ale dla mnie aktorem był przereklamowanym... No ale Paniom się podobał :P Cóż tak złego się dzieje ? :( Pamiętaj że zawsze może być lepiej! NIGDY nie jest aż tak źle by nie mogło się poprawić ! Trzymaj się cieplutko i wracaj tutaj prędziutko ! Pozdrawiam serdecznie :)
chora
18.09.09 00:17, malaemka
// skasuj komentarz
ehh bidulko, co sie dzieje ? pozdrawiam (a Dirty Dancing i piosenki do tego filmu kocham ) :) pozdrawiam :*
zakochana
16.09.09 22:39, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
odprivowalam ;p
zakochana
16.09.09 18:00, FataDiGioia
// skasuj komentarz
Mój kultowy film z dzieciństwa. Marzenia nastolatki o cudownej i niezwykłej miłości.. co to były za czasy.. mmmm ;)). Odszedł, ale będzie żył wiecznie w sercach wielu ludzi.
zakochana
16.09.09 17:50, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
no 3 rok.. nie odpowiedzialas na moj komentarz..pytalam Co sie dzieje
chora
16.09.09 16:07, kolorek
// skasuj komentarz
na diagnostyce byłam... miałam jechać w lipcu ale najwidoczniej tak musiało być że to wrzesień był.. musialam poznać Marcina :) takie chyba zrządzenie losu :)
zmęczona
16.09.09 13:27, funny
// skasuj komentarz
o matko,nie wiedzialam ze umarl! jaka szkoda...
16.09.09 12:49, BrygadaRadosnychRozpustnic
// skasuj komentarz
[*] ..............................................................
spokojna
16.09.09 12:25, Woldox
// skasuj komentarz
Jak zwykle + pozdrawiam
zakochana
15.09.09 23:46, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
szkoda mi Patrick bardzo :( [*] a powiedz co się dzieje? jakie piekło?
zauważyłaś wpis niezgodny z regulaminem? zgłoś do moderatora »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz